Beni artık hiç sevmiyor ve önemsemiyor gibi geliyor. Soğumaya başladım. Ne yapmam lazım?

Online okul zamanı tanıştık. Arkadaşken çok güzeldi. Beraber saatlerce oyun oynardık. En az 7-8 saat. Arkadaşları çağırsa da gitmezdi. Ben de kendi arkadaşlarım oyundaysa ya da bulunuyorsa onunla takılırdım. Sevgili olduktan sonra her şeyime karışmaya başladı. Nereye gideceğimden kimle arkadaş olduğuma kadar. Ben erkekleri biliyorum onlar arkadaş olmak istemez tarzı şeyler söyledi hep. Ve bana hiç güvenmiyormuş gibi davranıyor. Hep arkadaşlarım hakkında olumsuz konuşuyor. Kendini asla haksız bulmuyor ve durduk yere canımı sıkıyor. Kavga çıkartıyor. Ben hep onunlaydım arkadaşlarıma vakit ayıramadım. Yalnızlaştım. Sırf bir çocuktan ödev istedim diye bana çıkarcı dedi. Sürekli sinirlendiğinde bağırıyor defalarca söylememe rağmen bana bağırma diye. Bana söz veriyor tutmuyor. Ne zaman ayrılacak olsam şebeklik yapıyor şaka yapmışım gibi davranıyor. Alaya alıyor. Ben çoğu zaman onun evinde vakit geçiriyorum. Eskiden güzeldi. Ama artık akşam yemeği yiyoruz (çoğu zaman ben hazırlıyorum) arkadaşlarıyla sabaha kadar oyun oynuyor. Akşamüzeri uyanıyor ve gene aynı döngü. Ben bıktım artık. Ben onlarla mutluyum dedi. Benimle oyun oynamaktan sıkıldığını söyledi ama birkaç gün sonra seni sinir etmek için dedi. Arkadaşları varken aramıyor sormuyor. Sağ olsun arada aklına geliyorum. Ben dışarı çıkınca laf ediyor. Sürekli başıma kakıyor. En son film izliyprduk arkadaşları çağırdı bir el dedi 6 saat oyun oynadı. Ya ben mi çok abartıyorum bilmiyorum. Ama boğulmaya başladım. Onu da seviyorum ama sevgim gittikçe yerini aşağılanma duygusuna bırakıyor. Ne yapmam lazım?
Beni artık hiç sevmiyor ve önemsemiyor gibi geliyor. Soğumaya başladım. Ne yapmam lazım?
Cevapla