Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Ben ona trip atmıştım o da kısasa kısas yaptı. Ben onla ilgilenmiyorum o da benle ilgilenmiyor. 2 gündür günde en fazla 10 mesaj konuşmuş oluyoruz. Ne yapabilirim? Bana hiç canım, aşkım falan demiyor. Bir adım atsa iyi olurum ama yapmıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kafayı yemiş demiyor başkasına kaçsr diye
Yengeç burcu falan mı
Yok değil. Ama erkek dedigib daha atılgan, cesur olmaz mı? Sanki ilişkide kız olan taraf o gibi
Öyle erkeklerde çekilmez hiç ya kız gibi iki tarafta trip atmamalı ama erkek ayrı ya
Mesela ben trip atınca o da trip atıyor. Ben soguksam o da soğuk davranıyor. Bu neden anlamıyorum. 2 gündur böyleyiz. Önceki tartışmalarımizda da böyleydi
Sende yapma biraz yap sonra yumuşa çekilmez hiç
Ama o uzatiyor. Canım, aşkım falan demeyi kesti. Bir guzel söz dese hatta kalp atsa bile yumusicak ama yapmıyor ki. Buz gibi davraniyo
Çekilmez öyle erkek hiç ya düşman başına
Evet ya hani benim bildiğim trip atınca erkek gönül alır ama bizimkisi tribe trip yapıyor
Fazla naz aşık usandırır
Naz yapan o
Trip attım ilgilenmiyorum diyosun. Trip attığın konu ne bilmiyorum ama fazla uzatıyorsan çok hoş karşılamıyor olabilir. Onun için dedim
Ben trip atınca o da attı ve 2 gündür bana trip atan o. Bir adım atsa canım, özledim falan dese yumusarim ama hiç neyin var diye bile sormuyor ki
Napabilirim diye sormuşsun
Çok uzatılacak bir konu değilse yavaş yavaş sen suyuna gideceksin. Genelde kopuşlar bu şekilde başlıyor benden demesi
Peki neden o yapmıyor :( acaba sevmiyor mu beni
Onu ben nereden biliyim 🙂 Seni tanımıyorum, onu tanımıyorum. Verdiğin bilgilerden yapabileceğim çıkarım bu trip işini çok yapıyorsan ve bu benzer konularda sürekli oluyorsa yeter senle mi uğraşıcam demiş olabilir. Ya da o konuda kendisinin haklı olduğunu düşünüyordur. Senden adım atmanı bekliyordur. Benim de yapmışlığım var 😂
Haklısın.😃 Ama tuhaf değil mi hiçbir şey olmamış gibi naber, günaydın falan yazıyor ama keyifsiz gibi. Eskisi gibi olalım veya güzel sözler söyleniyor. Bazen diyorum acaba umursamıyor mi beni diye. Çünkü çoğu zaman erkek bir adım atar. Ben de biraz gönlümü alsın diye bekledim ama yok yani. Üzülüyorum işte ama ona belli etmiyorum o da tepkisiz gibi
Bu anlattığın tam bu sefer adımı senden bekliyorum hareketi. İlişkiniz yeni değilse ve öncesinde hep o adım atmışsa senden bir şeyler görmek istiyor olabilir. İkinci bir senaryo daha var ama ona pek girmek istemiyorum. Çok hoş bir senaryo değil
Ben onu kirdigimda özür diliyodum aramızı düzeltiyodum. Ama o çok içine kapanık. Uzulse kırılsa bile belli etmiyor ve söylemiyor. Kendi kabuğuna çekiliyor bir adım atmak yerine. Yani sorunları konuşmak yerine kendi içinde tutuyor. Aramız kötü olmasın diye söylemiyorum demişti bana önceden. Hep sessiz yani
O zaman demekki bir şeye kırıldı. Sana da söylemiyor.
Kıracak bir şey yapmadım ama ne zaman soğuk davransam o da aynı şekil karşılık veriyor.(durduk yere soğuk davranmiyodum kırıldığım bir şey olunca) kafanı sisirdim kusura bakma ama yardım edecek kimse yok :(
Yapabileceğin tek şey biraz alttan alıp kendisine sormak. Seni kıracak bir şey mi yaptım diye. Sonrasında da belki bu tarz problemlerimizi konuşarak çözeriz e bağlayabilirsin
Sence ayrilmak istese şimdiye ayrılır miydi? Acaba o yüzden soğuk yapiyo olabilir mi
Günaydın falan yazıyor demişsin. Ayrılmak istediğini pek sanmıyorum. Ayrılmak isteyen böyle davranmaz
Evet gün içinde günaydın naber, napıyosun yazıyo ama dediğim gibi hiç sevgi sözcüğü yok.
Ne kadar oldu ilişkiniz başlayalı?
9 aydır konuşuyoruz 5 aydır falan sevgilyiiz
O zaman ikinci birinin olma ihtimali yok diyebiliriz. Diyebiliriz değil mi 🙂
Üstteki ihtimali elersek bence geriye senden adım beklediği sonucuna varırız. Sen alttan al bi konuş. Bi yanlışım mı oldu tarzında. Aynı tavır devam ederse o zaman seninle artık ilgilenmiyor ve ayrılmak istiyor diyebiliriz. Bazen sevsen de bu ilişki yürümez dediğin durumlar olabiliyor. Belki ilişkinin yürümeyeceğini düşünüyor ve ayrılmanın yolunu da yapıyor olabilir. Tabi bunu şimdiden bilemeyiz
Sanmıyorum ya umarım yoktur ama 🥲 birkez daha bir ilişkide aldatılmak istemem. Sosyal medyalarıni inceliyorum kız falan eklemiyor hiç.
Haklısin. Ama bir tartışma olduğunda veya trip neyse hemen ayrılmak isteyen biri bence çok da sevmiyordur. Seven insan bence her türlü o kişiye katlanamaz mi? Sonuçta ufak şeyler ciddi bir sorun olmadı hiç aramızda. Aldatmak, yalan, ihanet gibi
Genel olarak sen de haklısın. Sadece şunu dışarıda bırakıyorum. Bir insanla konuştukça genel hayat hakkındaki görüşleri ve bu konulara verdiği tepkilerden diğer konularda da vereceği tepkileri çıkarabilirsin. Böyle bir durum olduğunda da fikirleriniz zıt kutuplarda kalıyorsa ve bu onun için problemse sana söylemese de devam ettirmek istemeyebilir. Tabi biraz konunun dışına çıktık sen de böyle bir durum olduğunu çok düşünmüyorum 🙂 Konuya dönecek olursak katlanmak demiyelim de orta yok bulunur diyelim. Çünkü kimse bir ömür boyu katlanmak zorunda kalacağı bir şeye maruz kalmak istemez. Ben belli bir noktadan sonra aşkın yerini sevgiye saygıya hoşgörüye bırakacağına inanırım. Sizin durumunuzda bu trip konusu ne bilmiyorum ama dediğim gibi bu işin çözümü karşılıklı konuşmaktan geçiyor. Karşı tarafın iyi niyetini ölçersin tartarsın. Duruma bakarsın. Bu seferlik önerim dediğin gibi üzerinde durulmayacak bir konuysa senin alttan alman. Sonra aranız düzelirse de bu durumu onunla konuşmalısın. Neden bu şekilde tavır alıyorsun? Kırıldığın üzüldüğün durumlarda tavır almak yerine benimle konuş, çözelim gibi şeyler. Ufak tefek şeyler her zaman olur ama burada ben biraz iyi niyeti sorgularım. Suistimal var mı ona bakarım. Neyse baya uzun oldu. 😂
Ohh iyi yapıyor 🤣
Sinirleniyorum
Nihahaaha 🤣🤣
:( neden adım atmıyor
Bilemem kardeş bilemem 😊 hadi iyi geceler 👋
Ben atarim o adimi