Konuştuğum kişiyle dün ilk kez buluştum. Üstünden 1 gün geçti ne aradı ne sordu. Ne yapacağım?

Arkadaşlar aracı oldu. Üstünden bir gün geçti ne mesaj ne bişey hiçbir şey yok. Numaramı da silmedi. Napim ben mi sileyim.
O doktor 44 yaşında bi kere evlenip ayrılmış ben 36 öğretmen hiç evlenmedim. Bi saat oturduk tanıştık konuştuk iyi gibiydi. Ama dönüt yok.
Bu yaşta hala bunlarla uğraşmaktan..
Neyse. Ne yapayım şimdi?
Konuştuğum kişiyle dün ilk kez buluştum. Üstünden 1 gün geçti ne aradı ne sordu. Ne yapacağım?
Cevapla