AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
Umrunda değil miş gibi yapacaksın
Belki senden bekliyor
Yapacak bir şey yok. Çıkar aklından.
Sanırım seni beğenmemiş
Hayirlisi olsun Bekleme cok da baglanma
Demek ki seni beğenmemiş
Olumlu düşünmüyor demek ki. Sil gitsin
Beğenmemiş olabilir işi olabilir.
Sen hiçbir şey yapma sadece bekle. Asla yazma.
Evde kaldın teyze üzüldüm begenmemiş demek seni
Bu soru bana troll gibi geliyor 😂
https://youtu.be/Spw1jJwBww0
Demek ki onun açısından olumlu geçmemiş
Bunun da kralını yaşadık :/ 4 gün sonra yazdı
Ne yazdı
Öyle düz naber yazdı. Sanki bir şey olmamış gibi :/
Biz şu an konuşmuyoruz. Eğer bir şeyler olmasını isteseydi yazardı , 4 gün bekletilmez bi insan. Kırıcı bir hareket. Kimsenin yedek lastiği değiliz çok şükür
Bundan önce de biri aynı bu şekilde bekletip üçüncü gün aracıyla haber gönderdi. Kaldı ki numaram elindeydi. Bende onu direkt sildim. Bunu yapan adamlar kırk yaşlarındalar. Yani nezaketen cevap vermek çok mu zor bekletmek nedir
Malûm kişi 24 yaşında abla Ama bunların yaşi bir şey ifade etmiyor. Hepsi aynı kalem bunların. Sevse , gerçekten devam etmek istese ciddi olsa o gün bitmeden yazardı.
Bence sen hiçbir şey yapma , öylece birak. Numarasını da silme öyle kalsın , belirli bir süre ver 3 gün max yazmazsa engelle direk
Aynen öyle işlerine geldimi yazarlar da ararlar da.. Düzgün olanın benle işi olmaz zaten
Duralım bakalım.
Bence bi işi olabilir
İşi olabilir ama bi kadın ilk günden bekletilmez ki bekletsede geri döner açıklama yapar adam ya ısınamadı ya da amacı farklıydı bence
Olmayınca olmuyor
boş ver
bikaçgün daha bekle dönüş yapmazsa num. sil
Gözün yükseklerde senin
Yazacak olsa şimdiye kadar yazardı
Yazsana sen abla. Doktor bulmuşsun kaçırma adamı
nasıl bir hayal kirikligisin sen yaaaa
Dost mu tuttu seni kapatmami yapti
Beğenmemiş seni, silsende silmesende farketmez
Sen ara
Arama diyen çoğunlukta
Çoğunluk halt etmiş ara gitsin
Aramam yazarsa cevap veririm. Kimsenin delisi değilim
Sen bilirsin. İkiniz de olgun insanlarsiniz.
Ne istediğini bilmeyen adamın neresi olgun. Neyse teşekkür ederim
Bu yorumu yapıyorsan zaten sen peşinen karar vermişindir. İyi akşamlar
Soruda ki yorumlara baksana. İyi akşamlar
Beni benim görüşüm bağlıyor açıkçası. 🤷🏻
Nasılsınız dedim. teşekkür ederim siz nasılsınız dedi. Ne diyeyim şimdi buna
Sizli bizli mi konuşuyorsunuz
Evet bi kere görüştük aracı ile oldu yazmıştım
Hmm 🤔
Nasılsan onu yaz. Ayrıca kahve teklifinde bulun
İlk defa görüp beğenmemiş olabilir mi? O kadar üstüne gitmeye gerek var mı sence
bazen karşıdan beklemek yerine adımı sen atmalısın. Sen teklifini yap ona göre bir yol izleyebilirsin böylelikle
Hiç yapmadığım bir şey desem
tamam da bir gelecek planlıyorsan biraz da cesaret lazım bunun için.
Ama şöyle düşün kendi ilk defa gördü ve tepkisi sessizlik. Israr etmek için ışık olması lazım
ne diyebilirim ki. Yani sen ne kaybedersin bunu yapsan?
İstemeyeni zorlamak garip geliyo.
isteyip istemediğini nereden biliyorsun. cidden garip. teklif etmek senden gerisine sonra bakarsın
İsteyen yazıyo ama misal ben
ne diyebilirim ki artık. kaybedecek bir şey yok sonuçta
Bakalım
🤦♂️🤦♂️ en son ben çaya çağıracağım seni artık
Tatlı da varsa olur :p
hadi künefe de benden olsun
Hadi yine iyiyim :)
🤦♂️ üffff hem de nasıl
Yoluna bak abla
Tamam.
Doktor egosu öğretmen egosunu ezer zaten 😅
Aslında doktorlupu değil iyi insan dedikleri için. Gayet de egosuz gibiydi.
Bence yoğundur
Senin gibisi bana denk gelmez ki
Bir mesaj 5 dakika sürmez. Wcye girse yazar ne yoğunluğu
Kafalar yoğundur ya da sende aradığını bulamamıştır
Aradığı değilim ama benim takıldığım hiçbir şekilde dönüş olmaması. Çok ergence
Doktorlar normal insanlar değildir
O da onun problemi
Yani
Beğenmemiş seni
Öyle olmuş gibi.
kanka o yazmadan sen yazma
Yok yazmam kanka. Ama silsem mi diye bilemedim.
muhabbetin sarmış olabilir ama sana o gözle bakamaıştır
Yeteri kadar seksi olamadım mı yine. O kadar içten olmamalıyım hep aynı hata
sen her zaman seksisin :)
Yok değilim ya.
öylesin öylesin ben hissettim
Ben muhabbeti iyi olan dinleyen sinsi olmayan kızlardanım. Seksi olmuyo bu
zaten herkese karşı seksi olmak zorunda değilsin hayatına giren kişiye ol yeter
Herkese seksi olmayana bakmıyorlar.
hiç mi sevgilin manitan olmadı mı
En normali 6 ay. Sanal vs sayma. Onda da çok aşk sevgi yoktu zaten.
ee demek ki bi giderin var ki 6 ay sürmüş bi ilişkin
Her topalın bi kör alıcısı vardır. Ama asıl mesele karşılıklı sevip sevilmek.
oda zamanla oşacsk birşeyler yaşadıkça paylaştıkça şaaak diye seviyorum seni diyene inanacak değilsin dimii
Hayır zaten yaş gelmiş 36ya. Herşeye inanmak çok zor
seni alan erkek yaşadı en vahşi dönemin 😅😅
Demekki aklındaki gibi bulmamış
Koca doktor sana mı bakicak
Koca doktor :) Bakmasın zaten. Koca doktor olmuş ergen gibi
Evet koca doktor senin mesleğinden kötü olması lazım kaç tane kadın vardır peşinde mesela ben beğenirim niye zengin bir mesleğim yaş 29 ama sen bakmazsın ben de evlenmedim
Niye ailesini gönderiyor o zaman o kadınlara gitseydi. Dengesiz insanlardan hiç hoşlanmam zaten.
Tamam müsade et bana ben de bekarım
Noldu sustunuz
29 yaşındasın sanal sın. Ne olabilir
Sanal gerçeğe döner izin verirsen yaşı nabicaksin sonuç olarak +30 olduk yani sorumluların var ciddiyim
Yok burdan düşünmüyorum. Tecrübeliyim yeteri kadar
Tecrübeli derken? Piyasa mısın
Yok şurda bile konuşmaktan acizsiniz. Piyasa nedir nasıl bi kafa yapınız var sizin. İnsanları tanımak için çok fazla çabaya gerek kalmıyor bazen. Şimdi piyasanı al daha da yazma soruma
Sen dedin tecrübe var diye
Iğrenç kişiliksiz mahluk. Terbiyesiz. Annen seni piyasada büyüttü herhalde
Hiç bir şey yapmayacaksın demek ki hoşlanmamış
boş ver
Hiçbir şey yapma
Çünkü adam seni istemiyor hala napayım diyorsun?
Beğenmemiş seni yazma hiç ona bişey en iyisi sen
beğenmemiş seni elektrik almamış
Hiçbir şey
beğenmemiş görüşmek istemiyor işte rahatsız etme
Bacım demek ki seni beğenmedi
Takma kafana olmuyorsa zorlamamın anlamı yok
Boşverceksın o zaman
Dönerse senindir
senden bir seyler istedimi
Sen ara sor oda senin gibi düşünüyordur belki
kafalar uyuşmamıştır kasma
Akışına bırakın hocam. Hayata devam edin.
istemiyor gibi
sen arama o arasın kendini bulunmaz hint kumaşı sanan bir tip gibi ego yapmasın iyice
Seninle nasıldı?
Sil bence
Beğenmemiş seni
Bence sil gitsin
Bekle ve gör 🙂
Ne göreyim
Onun yazmasını bekle ya da aramasını.
Beklentin ne
Arama
Seňi begenmemis
Olumsuz muhtemelen
Elektrik alamamış
Hoşlanmamış demek ki
Beğenmemiş kanka