Güncellemeler
+1 yıl
Aradı açmadım. En son arıyorum aç diye mesaj attı bakmadım
Güncellemeler
+1 yıl
Daha önce defalarca gördü beni
Manyak mı bu. Yeni uyandım olmaz dedim. Ben razıyım dedi. Ben razı değilim onu napıcaz dedim. Arıyorum aç dedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Aklıma iki şey geliyor
Söyle ikisini de. Arayıyorum konuşalım diyor. Pazarcı kendisi şu an pazarda çalışıyor
Birincisi, sabah sabah arıyor çünkü şansını deniyordur belki yarı çıplaktır seni yarı çıplak görmek umuduyla arıyordur. Çünki fırsat bu fırsat. İkinci ihtimal gerçekten görmek istemiş.
İkisi de çok saçma geliyor bana ya deli mi ne amacı ne daha önce de akşam aramak istemişti izn vermedim. Yarı çıplak olama ihtimalim de sıfır akşam. Gerçekten görmek istese kendisi işte pazarda çalışıyorken millettin içinde neden görüntülü arıyor tam delirmelik kafa yapısı
Ki zaten beni canlı canlı defalarca gördü. Ben kasiyerken beni görmek için günde 3 kez geliyordu en son ben çıktım zaten işten
O adamı bilməm amma ben mesela sevgilimle konuşurken aniden görmek istiyorum onu ve görüntülü ariyorm bu normal bir şey. Ve hiç bir seferinde reddetmedi sevgilim ne zaman arasam açtı
İşte sorun şu ki biz sevgili değiliz henüz. Tanışmak istedi fırsat verdim şu gün görüşürüz dedim yok şimdi gel ben büyükçekmecedeyim dedi ben uzak orası gelemem dedim peki dedi pazartesi o zaman dedi. Sonra görüntülü konuşalım deyip aramaya başladı aniden
Gel mi dedi? Sana bişey soylimmi? Engelle gitsin yemin ederim.
Lan madem bir ilişki başlatmak istiyorsun kızı ayağına çağırmak ne oluyor? Kendin gideceksin buluşmaya.
Evet o kadar haklısınki zaten bu saatten sonra mesajına bakmam bi süre geçsin engeli atacağım birazdan. Mâdem hoşlandığını tanışmak istediğini söylüyor neden böyle yapıyor. Ben dedimki pazartesi pazarı zaten kapımızın önünde o gün daha uygun benim için, taa büyükçekmeceye gelemem dedim. 30 dklık yol, yol paran benden diyip espri falan yapmaya çalıştı. Ters tepki de veremiyorum. Bana küfür eder tüm gün moralim bozulur diye. Cevapsız bıraktım mesajlarını da aramalarını da
Bi de bana diyorki konuşmak istemiyorsan açık açık söyle ben zorba biri değilim belirteyim diyor. Sonra "arıyorum aç" gibi emirli cümle kuruyor. Gelmek istemediğimi buluşmak istemediğimi belirtincede laf sokuyor sende de iş yok zaten bırak falan diyor. Sanki bi erkekle konuşuyor öyle kaba. Kabasın ve acelecisin amacın ne dedim. Sende öylesin. İtici davranıyorsun dedi. Ben itici olan ne yapmışımki. Buluşmamak için bahane uydurdum ailem çıkmama izin vermiyor bu saatte tek başıma dedim
. Yemin ederim adam seninle ciddi değil. Boş adam sadece Zaman geçiriyor adım gibi eminim.
Ondan sana hayır yok boşa kendini yıpratma boşla gitsin. Hatta engellemeyi erteleme şimdi yap
Engelledim gitti ama kafaya takıyorum. Ya ben zaten hoşlanmadımki ondan niye bana gelip "ya bırak sende de iş yok" diyor. Biliyorum ciddi insan seven insan böyle yapmaz ama çok hoşlandım falan deyip ısrar edince bende ona red etmeme rağmen buluşmak için fırsat verdim. Sen gel bugün dedi. Olmaz pazartesi deyince tamam dedi sonra görüntülü arıyorum aç diye emirli konuştu. Ş.. rfsiz herif ya suç bende mi onu takıyorum
Aynen salla ya değmez onunn icin sinir bozmaya moral bozmaya. Eğer birisi sana değer veriyorsa senin gönlünü hoş tutmak için elinden gelenin fazllasini yapar. Ben eski sevgilime değer veriyordum. Mesafeler vardı aramızda tam 12 saatlik bir yolculuk olmasına rağmen haftada 3-4 kez gider gelirdim sırf bir kahve bile içe bilmekk için. Yarım saat kaahve içmek için ,24 saat yol gidiyordum onun için
Yaa helal olsun sana umarım herkesin karşısına kendi gibi güzel seven insanlar çıkar ya 🥺🙏 öbür türlüsü işkenceden başka bi şey değil. Karşıma hep böyle bahsettiğim türden insanların çıkmasından çok yoruldum. Ben öyle biri olmamama rağmen neden en rahatsız olduğum tipler çıkıyor anlamıyorum. Benimde karşıma düzgün seven biri çıkacak mı Kaderim mi bilmiyorum ama çok yoruldum bu tip insanlarla uğraşıp yol vermekten. Yaşım 19 hâlâ umudum var ama azalıyor artık
19 mu? Öyle bir konuştun ki sandım 27-28 yaş en az var. Ya daha yolun başındasin hayatta çok şeyler göreceksin çok insan çıkacak karşına. Şimdiden isyan etmene gerek yok. Kısmet ne zamansa ozaman gəlir. Sadəcə sən hayatını yaşa.
Evet 19'um ama yaşıtlarıma bakınca çoktan kendilerine layık insanları bulmuşlar bile o yüzden üzülüyor insan. Ben hayırlısını bekledim hep bu zamana kadar, hayırlısı gelene kadarda böyle olacak ama ya gelmezse bu karakterdeki birilerine kalırsam korkuyorum😄
Hayır kesinlikle umudu yitirme. Eğer olmuyorsa demek ki olacağı ilerde. Zamanı şimdi değil demek ki.
Haklısın ben yine kariyere kendimi geliştirmeye devam edeyim. Benim olan beni bulur 😄🙏 bu arada çok sağol yardımcı olduğun için çok teşekkür ediyorum
Rica ederim ne demek :) yardımım dokuna bildiyse ne mutlu bana )
Kör randevu. Daha önce hiç görmedi mi seni?
Gördü canlı canlı kaö defa
Eğer öyleyse neyle karşılaşacağını bilmek istiyor.
O zaman sen haklısın
Beni gördü zaten neyle karşılaşabilir. İnsan bi izin ister müsaait misin arayayım diye sorar hayvan gibi direkt aradı