Eşim telefonda beni rezil ediyor. Erkekler neden arkadaşlarının yanında kaba birine dönüşüyorlar?

Örgün olarak üniversite okuyor bugün aradım gelirken eksikleri almasını söyleyecektim açtı söyledim tamam dedi neyse hadi öptüm kapatıyorum dedim görüşürüz dedi sende öptüm desene dedim hadi bende öptüm dedi sonra da yav hadi kapat gelicem zaten yarım saate dedi çok kırıldım ya. Bu erkekler niye erkek arkadaşlarının yanında eşlerine böyle davranıyorlar. Ailesinin yanında da erkekleniyor eve gelince de kedi gibi oluyor serefszz evladı.
Eşim telefonda beni rezil ediyor. Erkekler neden arkadaşlarının yanında kaba birine dönüşüyorlar?
Cevapla