Sevgilim arkadaşlarının yanında bana çok kaba davranıyor. Sebebi ne olabilir?

Sevgilim normalde çok romantik ve duygusal biridir. Evin içinde sürekli ya sırtındayım ya kucağında, sürekli elimi kolumu öper saçımla oynar sarılır rica ve teşekkür kelimelerini çok sık kullanır. Arkadaşları gelince bana davranışları çok hanzolaşıyor şunu getir şunu yap vs böyle şeyler söylüyor ve ismimle hitap ediyor. Bugün arkadaşları gidince bunun sebebini sordum ve kırıldığımı söyledim çünkü gerçekten çok değişiyor, fark etmiyorum öyle davrandığımı sanmıyorum sana öyle geliyor dedi. Neden böyle?
Sevgilim arkadaşlarının yanında bana çok kaba davranıyor. Sebebi ne olabilir?
Cevapla