- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bir insanın pasaportuna sebep evlenilmez yani ben bile erkek halimle böyle bir şeyi kabul edemem şahsen. Diyelim kız çok güzel, çok zengin olsun, beni de çok seviyor olsun ama ben ona karşı bir şey hissedemiyorsam veya istemiyorsam sırf yurt dışına çıkacağım diye onunla evlenemem. Evlilik böyle bir şey değildir. Bunu bir ticaret ilişkisi ya da rahat yaşama uğruna yapmamalısınız. Evlilik sadece ve sadece hayatı manevi yönden paylaşmak, bunu da kişinin istediği kişiyle sürdürmesi için yapılmalıdır. O yüzden siz kendi ayaklarınızın üzerinde durarak da güçlü olursunuz. Güçlenmek için başkasına ihtiyaç duymayın. Hayatınızın hatasını yaparsınız. Her şey in gönlünüzce olması dileğiyle...
80 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılAhh ah. Yaa bence sen çok ince düşünen saf temiz kalpli bi kızsın. İlk olarak;Şu bekaret olayını sakın sorma. Başkasının başına gelmiş gibi sorsan anlamayacak mı sanıyorsun? Üstelik ailesine söyleyecek, annesi senin ailene söyleyecek. Bi şekilde ayyuka çıkacak. Sakın öyle bişey söyleme. Ve bekaretin üzerinden eş seçme sakın. Erkekler çok mu temiz namuslu sanıyorsun? Bi arkadaşım sırf bekaret meselesi yüzünden bir sürü kısmetini kaçırdı. Kabul ettiğini düşündüğü biriyle evlendi hayatı mahvoldu. 1 çocukla ayrılmak durumunda kaldı. Çünkü kriteri anlaşabilmekten ziyade bekaret meselesiydi. Buna bu kadar takma inan insanlar o kadar masum değil. Lütfen beni dinle ve asla hiçbir erkeğe bunu söyleme çok pişman olursun. Yemediği halt kalmamış çoğunun.
İkinci olarak; amacın sırf yurt dışı ise ve o ülkede vatandaşlık alıp kalabilirim, kolaylıkla iş bulur kendi ayaklarım üzerinde durabilirim diyorsan evlen gitsin, boşanırsın. Çocuk yapmamaya dikkat et. Bi de belalı bi aile değilse sonradan sana musallat olmayacaklarından eminsen böyle yap. Köprüyü geçene kadar ayıya dayı de. Zaman kötü. İnsanlar da çok kötü. Biraz cesaret lazım sana.00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılVarlıklı olmak için bedenini hiç sevmediğin hatta ara ara nefret edeceğin, yanına yakıştırmayacağın, utanacağın bir adama mı satacaksın? Gerçekten yurt dışında yaşamak her gün arzulamadığın bir bedenin yanında uyanmaya değer mi zannediyorsun?
Öncelikle niyetin yanlış zaten. İnsan hayatım kurtulur diye x kişisiyle evlilik düşünür mü? Hadi huyunu beğendiğin biri olsaydı “seversin zamanla” derdim. 3-5 yılını alırdı ama kabullenirdin. Ama sen adamı cahil görüyorsun, geri kafalı görüyorsun, yani ona saygı duyma ihtimalin çok düşük. Bırak üçü beşi, on seneye belki alışamazsın. Bide ailenden ayrılıp oralara gideceksin, tek başına. Buna cesaretin var mı? Varsa bile gerçekten yazık etme kendine. Evlilik bu niyetlerle bu şekilde başlamamalı. Her yıl gurbetten kolları altın bileziklerle dolu bir kadın olarak gelsen bile, o adamı hep itici bulacaksın. Daha kötüsü, belki zamanla ona benzeyeceksin. Bunu bi düşün.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevmediğin bi patronla çalışabilirsin ama sevmediğin bi insanla evlilik zor be. Seni de anlıyorum bu ülkede yaşamak artık ölüm gibi. Ama kendini düşünmek zorundasın. Evliliğin neredeyse yüzde 70 i cinsellik. Onu bu kadar sevmezken bu nasıl olacak? Mantığını kullanan birisin onun farkındayım ama burada biraz istek de lazım. Çok zor bi durumdasın. Kızlığı bi konuş bence. Baktın tepki gösteriyor ayrıl gitsin hiç düşünme. Anlayışlı davranırsa ki davranmak zorunda bu senin bedenin. O zaman biraz daha dener sevmeye çalışırsın
813 Yorumla
Soran+1 yılGüzel yorumun için çok teşekkür ederim beni anlayan biri çıktı sonunda kızlığı sorma şeklimi seçemiyorum işte bi türlü o konuya giremiyorum kendimden bahsetmeyip başkasından bahsedeyim tepkisine bakıyım diyorum zaten 10 yıldır yurtdışında kendini geliştirmemiş biri ama belki bu konuda pek takmıyorsa anlayışlıysa gerçekten benim gözümde değeri yükselir
Cevap sahibi+1 yılBakirelik konusunda ne düşünüyorsun diye sorabilirsin. Nerden çıktı diye sorarsa bi arkadaşım bu yüzden terkedildi senin fikrini merak ettim dersin. Sana sorar büyük ihtimalle ama aileler var işin içinde bence söylememelisin. Tepkisine göre karar verirsin. Tepki göstermezse ben daha önce birliktelik yaşadım diye belirt ama. O konu evleneceğin insandan saklanmaz
Soran+1 yılAnlayışla karşılarsa tabi ki kesinlikle kandırmam ama karşılamazsa zaten olmaz bu insandan bunu biliyorum
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle. Umarım güzel şeyler olur 🌸
Soran+1 yılİnşallah tekrar teşekkür ederim
- +1 yıl
umarım sormamışsındır. gerikafalı biri diyorsun. kızlık konusunu sorup, arkadaşım bu yüzden ayrılmıştı dersen ne düşünecek ya da düşünmekten öte ne yapacak sence, düşün bakalım. gerikafalı biri senin bu konu hakkında sormanı bile problem eder. sonra bir de bu konu yüzünden evlenmek zorunda hissetme kendini.
Cevap sahibi+1 yıl@bekleyeninim nasıl öğrenecek? Aileler var işin içinde. Direkt ben birisiyle ilişki yaşadım demesi daha da tehlikeli. Ya kıyameti koparır, ailesine bu durumu duyurursa? Zaten tepki gösterirse ayrılacak. Adamın ne düşündüğünü öğrenmek zorunda
- +1 yıl
gerikafalı birinin yanında bu konuya göz ucuyla bile normal bakman, bunu yaptığın anlamına gelir. anlayış bekleyemezsin ondan. soran arkadaş bu konudaki fikrini mi öğrenecek yoksa böyle bir problemi mi var?
- +1 yıl
Kızlığı soyle konus demissiniz de pardon ama bu kızı dusunmuyorsun sanirim hic karsi taraf elalem i dusunen tarzda bi insan birde bende yurtdisinda yasiyorum yurtdisindaki cogu erkek bildigim kadariyla buna cok onem veriyorda ve sen o karsi tarafi daha tanimiosun ne yapacak ne yapmicak sınırlarını bilmiosun soruyu soran kisi sakin ha sakin, bunu karsi tarafa sorma bile kizlıginin olmadigini soyleme gururuna yediremezse seni gerçekten ailene cevrene karsi rezil edebilir bunu ifşa edebilir tanimiosun. Yapar demiyorum bende bilemem tanimam adamı ama sen önlemini al ve açma bu konuyu. Sevmiorsun adamı ayrıl, bu ileride olacak gibide değil bence.
Soran+1 yılKendi kızlığımın olmadığını söylemeyi düşünmüyorum sadece bu konuda acaba anlayışlı olabilir mi diye merak ediyorum sevecek bi yanını bulmaya çalışıyorum ne biliyim sizde anlayın beni
- +1 yıl
Canım benim biz seni anlamaya çalışıyoruz zaten. Sana değil karşındaki adama kızıyoruz.
- +1 yıl
Ben yurtdışında yaşıyorum ve sana şunu söyleyebilirim ki bakirelik konusu burada çok önemli bi faktör. Yurtdışında yaşayan türkler genelde kültürlerini ve dini bağlarını koparmamaya çalışıyorlar. Bu konularda çok tutucular. Anlattığın kişininde ailesinin de okumuş bi aile olmadığını tahmin ediyorum o yüzden ne yazik ki bu konuda problem çıkaracaklarını düşünüyorum. Ki bu konuya gelene kadar sen zaten bu kişiye ısınamamışsın. Bu şekilde nasıl bir evlilik geçirmeyi düşünüyorsun ki.. ve şunuda söylemem gerekir ki sonuçta hiç birşeyini bilmediğin bi ülkeye geliceksin eğer bu iş olursa.. karşında ki insan sana ilgi ve alaka gösterecek mi, sana zorlandığın şeylerde koşulsuz seni küçümsemeden korumacı bi şekilde yardım edecek mi? Yoksa seni hor görüp küçük görecek potansiyele sahip insanlar mı şahsı geçen damat adayı ve ailesi… bunları düşünmen lazım en başından. Yoksa çok büyük pişmanlık yaşarsın. Allah kolaylık versin, inşAllah hakkında hayırlısı olur :)
- +1 yıl
1. si sen sordun veya açıkladın diyelim o da sorun çıkartmadı ailene açıklamadı evlendiniz.. buraya kadar her şey yolunda bi şekilde anlaştın bi ucundan tuttun. Evlendin anlaşamadın sürekli tartıştın ayrılmayı düşünüyorsun.. Peki ya evlendikten sonra her seferinde yüzüne vurursa? Peki ya o zaman sen ne kadar banane ozzaman benimle evlenmeseydin diceksin o da ben ozmanlar çok aşıktım diye sana palavralar uydurucak vs. Hem ailene daha önce açıklamadığın için mahçup olacaksın, hem de ilerde büyük hayal kırıklığına uğrayacaksın.. bence konusunu bile açma öğrenirsin bi dil her şey azimle çabayla ilgili ya da başka birini bulursun :) çünkü sevgililik nişanlılık dönemi her şeyi toz pembe gördüğün dönemler sen olgun aklı başında bir kızsın. Her şeyin üstesinden gelebilirsin bence :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılYani başka bir şey beklenemez zaten sadece yurtdışında yaşıyor hiç kimseyle evlenmeye diye diyorum sevgi olmadan olacak şeyler değil bunlar
10 Yorumla
+1 yılHayalindeki kisi hic bir zman olmiyacak mrk kimsenin hayalindeki gibi birisi yok kusura bakma sende cahilsin oncelikle evlilik nedir sen kendin evliliğe hazirmisin onu derinden bir dusun gittigi eve gelin olabilecekmisin hayat gezip tozup rahat yasmaakla olmuyor yeri geri sen hasta olur yeri gelir evli oldugun kisi zor zamanlar olur bunlara katlanabilecekmisin anne olabilecekmisin once bunlari yor kendini bu kisi icin demiyorum bu kisi olmaz bir baskasi icinde ayni seyleri düşünebilirsin insanin hayalindeki gibi birisi yok kusura bakma...
12 Yorumla
Soran+1 yılAma sevdikten sonra kusur görünmez insanın gözüne ben hayallerimin erkeğini aramadım hiç bi zaman sadece sevdikten sonra hayallerimin insanı sanırdım hep de bu böyle ben dediklerinin hiç birini yapamicam bu insanla sevdiğim biri olsaydı evet hepsini yapabilirdim
- +1 yıl
Buna elktrik deniliyor cekim deniliyor artik ne deniyorsa ask diyende var ask daha farkli birseyde yani tipi hqreketleri cekici gelince iste kendini kaptirinca kotu huylarini gormuyorsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılNende yurtdisinda dogup buyuyen orada yasayan bi kizim. Bazi erkekler kesinlikle cok yobaz ve kiskanc oluyolar bu yurtdisinda yasayanlar. Parali falan hikaye kimse asiri zengin degil inan ve cogu okumus bile degil. Daha simdiden isinamadigni söyluyosun ve cok yobaz oldugnu. Hayatin kurtulmaz tam tersi olur. Gurbette neler eder o insan sans sen dysun seni ezmek icin kötu davranmak icin sonra Bide coluk cocuk olunca isler daha kötu olur. Verilmis sadakan varmis ve cabuk uyanmissin kesinlikle evlenme hemen ayril hemen
26 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın gerçekten değişik biri iki kelime edemiyoruz bile
Cevap sahibi+1 yılGerek yok ne diye yakicaksin gencecik hayatini unutma yagmurdan kacarken doluya tutulmak var sabret calis mucadele et bi erkekten iki kurus brkleme kendin mucadele et birukimini yap hayirlisini dile allahtan. Dilerim en kisa zamanda ayrildigin haberini burdan yazarsin. Seni tanimasam bile bi arkadas bi kardes yerine koyup yazdim ki iskandinav bi ulkede dogdum buyudum turkiyeyle annanem haricinde bi alakam Yok. Ilk yazdiklarimi tekrae oku Insallah hayatina duzgun sekilde yön verebilmisimdir selametle kalin bisey Merak ederseniz yazin
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim ❤️ inşallah hayatımı yoluna koyduğumu yazarım buraya 🥰
Cevap sahibi+1 yılInsallah güzel kardesim Lutfen kendi iyiligni dusun hep ❤️
Soran+1 yılHayat benim gönlümce yaşamak istiyorum sadece yaptıklarım hata da olsa kendi kararım olsun istiyorum
Cevap sahibi+1 yılElbette ama yablis bi inssnla degil kardesim. Benim bile hayatta sevdigim erkekler oldu daha sonra huylarinsab okadar tiksindim ki yaptiklari kötuluklerden nefret ettim. Sen Bastan sevmiyosun zaten bu insani sal gitsin
insan gün geliyor, deliler gibi severek aşık olup evlendiği eşinden bile nefret edebiliyor, sırf zıtlıklar yüzünden. Sorunlar kapıdan girince aşk bacadan uçar derdi babaannem. Ki sizde aşkı geçtim, sempati hoşlantı bile yok. Henüz yaşın çok genç, ülke ne kadar kötü durumda olursa olsun emin ol o kadar harika şeyler yapabilirsin ki yeter ki kendine güven. 2 sene dişini sıkıp bi dil öğrensen, bi de yurt dışı videolarını araştırıp uygun bi meslek edinsen hayatını kendin kurtarırsın, tadından yenmez valla
Açıkçası yıllardır yurtdışında yaşayıp bu kadar gerikafalı olan biri ile tek sorunun bekaret de olmayacaktır emin ol. Bitir gitsin ablacım10 YorumlaSirf avrupali diye kabul etmek çok cahilce. Para sıkıntın olmayacağini nerden bilebiliyorsun ki. Avrupada diye maddi durumu iyi olcak diye birsey yok. O euroyla tr de yaşasa evet durum iyi olur ama Avrupada kalip kazancini bilmiyorsun. Tabi belki iyi kazaniyordur ama mutlu olmiycaksin, sevmiyorsun onu. Ailen olmiycak orada, ve ailene para gönddrceğini, yardim edeceğini nerden biliyorsun. Belki çok cimri biri ve illa da ailene yardim etmek mecburiyetinde değil. Ve şöyle düsün, avrupada kiz mi yokda tr den evelenmeye geliyor. Bence birak bu çocugu hayatta hersey para değil. Ve bakire olmadigini anlayinca da ortalik yikilir
12 Yorumla
Soran+1 yılCimri değil sürekli gönderiyor ama benimde anlamadığım ordan niye kimseyle evlenmemiş veya bu yaşına kadar kimseyle evlenmemiş aklında bi problem var gerçekten o değil kızla konuşmak kızların yanından geçemez öyle biri yani gay felan mı açan diyorum artık 🤣🤣
- +1 yıl
Bazilari çekiniyorlar, aile eğitiminden de kaynaklaniyor tabiki. Burdaki kizlar daha özgür ruhlu, çalismak isteyen falan oluyor. Bu tabiki türkiyede de normal. Ama bence annesinden de kaynaklaniyor. Türkiyeden gelmistir o yüzden türkiyeden gelin alcak ogluna sonra da eski kafalilar gibi kendi eğitecek, ezecek. Cünki senin dil bilgin yok, yani ögrensen bile. Avrupa çok farkli, kültürü falan illa zorlancan oda deni ezecek amac bu.
+1 yılHayatta en önemsiz gibi görünen ama en önemli olandır evleneceğin kişiyi doğru seçebilmek. Kalan ömrünün devamına dahil etmektir. Hayattaki her şeyi ikiye katlamaktır. Kendin değilsindir sadece. Artık biri de vardır hayatında. Bir film izlemek istediğinde onada hitap etmesi gerekir. Bir müziği beraber bağıra çağıra söyleyebilmekte. Hayat birleştirmektir evlilik. Sana uymayan bi yap-boz parçasıysa vay haline. Asla o parçayı takamazsın. Ama o parça seninse çoktan tamamdır zaten. Sevmediğin birinin bedenine dokunmak işkencedir. Tribi nazı çekilmez. Eğer istemiyorsan bırak. Hayatının en önemli kararını veriyorsan ve bu karardan emin değilsen yanlış yapıyor olabilirsin. Açık sözlü olmak zor değil. İstemediğini uyum yakalayamadığını açıkça söyle. Sen bu hayata bir kere geldin. Bunu da sevmediğin biriyle geçirmek için gelmedin. Sevdiğin biriyle mutlu hayatını devam ettirmek için geldin. Umarım doğrusunu yaparsın. Başarılar.🖤
03 Yorumla- +1 yıl
Hayattaki her şeyi 2ye katlamaktır*
Soran+1 yılGüzel yorumun için çok teşekkür ederim ☺️ ne onu ne kendimi kandırmak istiyorum belki oda benim hakkımda aynı şeyleri düşünüyor ve elalem ne der kafasında olduğu için ayrılamıyordur çünkü aşırı soğuğuz birbirimize askerlik arkadaşı gibiyiz gerçekten canım kelimesi Bile zar zor çıkıyor ağzımızdan nişanlı gibi hissetmiyorum bile kendimi
- +1 yıl
Inşallah bütün bunları göz önünde bulundurup doğru kararı verirsin eğer kafan karışıksa bi kağıt al eline ve + - diye başlık aç bi kısıma pozitif olanları bi kısıma negatif olanları yaz bak bakalım hangi taraf daha fazla ama şu soruyu sor kendine "Ben bu adamla bir ömür mutlu olabilir miyim"
Evleneceğiniz kişi bile olsa onun serveti maddi gücü ona aittir arkadaşlar yanılgıya düşmeyin bu konuda çok üzülürsünüz. İnsanlar enayi değil bir şey çok kıymetli ama yine de bedava gibi görünüyorsa bilin ki karşılığı sizsiniz demektir. Hayat böyle geçmez. Ne kendinizi ne başkasını sokmayın böyle yollara
40 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Yurt dışında olması varlıklı ve güçlü olacağın anlamına gelmez tam terside olabilirElalem ne der diye düşünen birinin bakireliği önemsiz gireceğini düşünmüyorum. Ailenden uzakta sevmediğin biri ile bir hayat yaşayacaksın gerçekten çok zor olacaktırSonradan sevmen için sebeblerin olacak Bu sebebleri bulamadığında hiçbi şekilde mutlu olamazsın.. iyi düşün doğru kararı ver Kimin ne dediğini ne düşündüğünü umursama hayat senin hayatın yasacak olan sensin unutma00 Yorumla Yani ben de zamanında amcam kuzenim ile evlendirmek istedi Almanya da hem iyi bir yaşam fırsatı elde edip hem de ailemi , çevremi refaha getirebilirdim ama bunu kabul etmedim çünkü benim bir hayatım sevdiklerim hayallerin uğruna mücadele edecek Bir kavgam vardı elimin tersiyle ittim şimdi pişman mıyım asla değilim zamanına da Bir karar verilir orada sonuçlanır keşkeler ile bakarsak önümüzdeki fırsatları bakmayız sana diyeceğim şu içinden ne geliyorsa inan yap geç bu fani dünyada tek bir kere geliyorsun kıymetini anı bilerek yaşa
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s +1 yılUfak bişey anlatayım annemin kuzeni yılalr önce seni yurtdışına götürcez falan dedikleri için bizim rahmetli enişteyle evleniyor. Kardeşlerine bir sürü hediye alırız falan kandırıyorlar, kız 17 yaşında falan henüz. Neyse yurtdışına götürmemişler ayrı konu adam da mafyaymış. Erkek kardeşi onun yüzünden kim vurduya gitti haberlere bile çıktı, adam da en sonunda kafasına aldığı kurşunla öldü. Velhasıl kelam sırf zengin diye yurtdışında diye kimseyle evlenilmez. Adam çok iyi olsa dahi sevmediğiniz biriyle evlenilmez, tanımadığınız biriyle hiç olmaz. İyi düşün ayrıca erkekten alınan güç güç değildir. Çalışıp çabalayıp sen güçlü olacaksın, elin adamından gelen güç geçer gider.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. bence 4 gün az. biraz dene. kısmettir neticede. kısmete yüz cevirmek olmaz. hem artık nişanlında. bence bu kadarını hak ediyor. denersin biraz. bu nişanlılık süreci zaten bunun için var. sonra olmaz dersen tabiki ayrılırsın. senin kararın. ama diğer taraftan da eleman yurtdısında diye onunla olmayı kabul etmen de üzücü. ülkemizden herkes kacmak istemesine mi üzülelim. bir kadının erkeğe yurtdısı anahtarı gözüyle bakmasına mı üzülelim. yurtdısına gitmenin evlenecek kadar kıymetli olmasına mı üzülelim. ama bunlar olarak benim de içinde oldugum grubun meseleleleri senin acından dogru erkekmi ona bakmalısın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCanım hem kendine hem adama haksızlık etmişsin ve karakterleriniz bayağı zıtmış anlattıklarına göre zengin olsan ne fayda eder ki anlaşamadıktan sonra adam sana göre bayağı geri kafalı çokk zorlanırsın bunalıma girersin seni kısıtlar istediğini giyip çıkmana izin vermez belki de arkadaşlık ilişkilerine bile karşı gelir. Bakire değilim demişsin bize göre bu durum normal olabilir belki ama o cahil ve geri kafalıysa bunu kabul etmesi çok zorrr. Ya aileni bir şekilde iknaa edeceksin ya da oğlana söyleyeceksin bakire olmadığını belki vazgeçer senden o zaman karar senin ama evlenmemelisin gibi çok zorlanırsın hiçbir kadın istemediği bir hayatı yaşamamalı. Hepimiz birer meleğiz en güzelini hak ediyoruz.
12 Yorumla
Soran+1 yılTabiki her kadın Özgür olmalı ama maalesef işte napacağımı bilmiyorum aşırı zıtız kesinlinlikle anlaşamıyoruz ben beyaz diyorum o siyah diyor iki kelime bile konuşamıyor anlamadım çözemedim nasıl biri
Cevap sahibi+1 yılİletişim kopukluğu varsa zaten hiç olmaz ailene söylemelisin kesinlikle iknaa etmelisin bir şekilde
+1 yılBelli ki kanka. Bence evlenme. Seks yaparken miden kaldırmaz. Hayatın sana zindan olur. O evlilikten olan çocuklarını bile sevemezsin. Evde huzur olmaz. En sonunda da boşanırsınız. Kurtulursun ama çok yara alırsın. Olan sana ve çocuklarına olur. Hiç bulaşma. Ayrıl gitsin
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSeni o kadar iyi anlıyorum ki benim babamda öyle. Annemin sinemaya gitmesine bile çok tepki göstermiști köye gidip kendi sülalesine șikayet etmiști babam. Sadece sinema için. Ben bisiklet sürerken kask takıyorum diye serseri mısın lan sen o eldivenle kask ne diye azarlıyor beni. Eğer onunla evlenirsem sadece sana değil ilerde çocuğuna bile zulüm yapacak. Kızlık konusunu asla açma eğer açarsan sana o**spu bile diyebilir bunu bilemezsin direkt olarak ayrıl ve birdaha görüșme. inanılmaz derecede seni çökertecek bir tip bu. Lütfen evlenme🙏🏻🙏🏻🙏🏻
01 Yorumla
Soran+1 yılYa maalesef baban gibi Buda şimdiden bile duygusal anlamda çöktürdü beni ya rahata alışmış bi insan olarak çok zor geliyor bana böyle birinin karışı olacak olmam
+1 yılGörücü usulü evliliklerde boşanma, ihanet ve şiddet yoktur. Sonuçta tanışmışsın ve tanışabilirsin. Evlilikte zaten aşk balayında biter. Ondan sonra ev geçindiren iki iş ortağı kalır geriye. Her erkekte aynı sap, her kadında aynı delik var. Telaş yapma. Cinayetler hep aşk evliliklerinde olur.
14 Yorumla- +1 yıl
Ilk basta hic bir evlilikte bunlar yoktur zaten ne aska nede gorucu usulu olan evliliklerde siddet vs bosanma yoktur ama sen yinede iyi bi dusun derim yani her ask evliligi siddetli olmadigi gibi gorucu usulu evliliklerdede siddetin olmadigi oluyor ama her ikisindede olduğuda oluyor ne saçmasın
- +1 yıl
İstatistiklerle konuş, tahretsiz g... nle değil.
- +1 yıl
Terbiyesizsin rezil kelimelerine dikkat et. Beyni kucuk egosu buyuk olanlar küfür eder ben küfre gerek duymuyorum cunku senin gibi bi insan nekadar kabaysa okadar karaktersizligini gizlemeye calisiyordur yazik kafana
- +1 yıl
Tanımladığın insanlar verilerle konuşmaz g... nden uydurur.😎
- Aşk İlişkileri konusunda 321 cevap paylaştı.
+1 yılHani bir söz vardır”Ya sevdiğini alacaksın, ya da aldığını seveceksin”birincisi sende zaten yok, ikincisi ise sevecek gibi de durmuyor, mantıklı olarak düşünürsen ayrılmak en doğrusu, ayrıca öyle hiç bir emek göstermeden sırf eşinin sayesinde bir yerlere gelmek isteyen erkek olsun kadın olsun insanlara acayip gıcık oluyorum!!
10 Yorumla
+1 yılVarlık istiyorsanız git arap düğünlere göbek at çıkar isteyen bol bol... bak kizim ablam herneyse uzaylı annem pişman oldu ve ben de burada doğdum ne çekmedim ki öbür dünyada atlıcam... herneyse o adamı sevmiyorsan yapma! Eğer ailesi beşpara etmese yapma! Asıl kocan senin arkanda durnasa! Bırak gitsin
14 Yorumla- +1 yıl
Degemez! Çok uzulcen matmazel
- +1 yıl
Ha bide cahil diyon 🤣 kolay gelsin... bide ırkçılık çok almayan dan mi kıro dir bide :(
- +1 yıl
Kısaca senin gibilerini çok duydum yaşım 18 olabiliri de ne görmedik ki... pişman olucan bu senin kararın hür sun sen Allah'ım yaaaa ! Bence sevneeihinle evlenme.. onunla yatağa girebiliceğine hayal edebikiyon mu? Çocuk yapmak? Ev işlerini? Hiç kimseyi tanımıyorsun o ülkede dilimi konuşan az.. normal türk bulamak zor! ... valla kolay gelsin bak annem naptıda oldu.. varlık geçici bir şey yarın öbür gün ne olucaği beli bile değil
- +1 yıl
Bide gergün kavga ediyorlar aynı anlattığın gibi psikolojim. bozuk zaten ruhum kanıyor annemde bağırıp çağırıyor... neler oluyor 🤣ben ailemi seçme şansım yok fakat senin koça seçme şansınız var gelicek. icin ben genetik babamı sevmedim ve seçmedim.. fakat senin çocukların için sece bilirsin.. için ısınmadığın kişiyle hayat geçer mi?
+1 yılYurt dışına evlenince sokaktaki ağaçtan para toplayacağını mi zannediyorsun. Yurt dışının yaşam şartları da ağır yurt dışında iki kişi çalışmadığı taktirde tr de hiç bir şey yapamazsınız bırakın su yurt dışına gidince hayatım kurtulacak hayallerini
15 Yorumla- +1 yıl
ya en azından insanca bir yaşam güzel bir ekonomi her gün zam gelmeyen bir yerde yaşayalım kimse hemen mükemmel bir hayatım olacak diye gitmiyor ama en azından şartlar iyi olsun rahat yaşamak için gidiyor
- +1 yıl
Rahat yasayamazsin tek kişi calisarak
Soran+1 yılMuhammet gerçekten söylemek istediğimi anlatmak istediğimi anlattın
- +1 yıl
Gidince anlatırsınız yine bende dinlerim umarim gidersiniz
Soran+1 yılGidersem eğer tabiki anlatırım yine
+1 yılSenelerdir yurt dışında ve o havayı teneffüs edip başka havalarda ise boş ver. Asla kültürümüzü dışlamıyorum Ancak seninle anlaşamayacağı ortada bence kızlık meselesine bile girme bu senin tercihin, hesap vermek Zorunda hissedersen sonra ne olacak. Kalkıp ona Buna söyler ailen öğrenirse veya yayarsa daha büyük sıkıntı. boş ver bence anlaşamıyoruz de geç
20 Yorumlaiş gibi gördüğün evlilik kurumunu ya profesyonelce devam ettirmen gerek ya da yine profesyonelce sözleşmeni fesh etmem gerek :)
23 Yorumla- +1 yıl
esprili yanıtım için özür dilerim aslında daha faydalı bir öneri olarak yurtdışında yaşamak veya Türkiye'de kalmak kısmı seni ilgilendiren ve kendinin muhakeme edebileceği bir durum ama yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla yaşam tarzı ve hayat bakış açısı anlamında iki farklı hatta zıt insanlarsınız. Zıt kutuplar birbirini çeker mantığı her platformda uygulanabilecek bir şey değil bence. Kafa dengi olmayan, tahammül bile edemeyeceğiniz biriyle yaşamınızı birleştirmeyin. Aileniz veya o meşhuurrr elalem inanın iki gün konuşur 3. günü siz yanlış evlilikle kapalı kapılar ardında cehennemi yaşarken kimse sizi korumaz. Kendinizi koruyun. Bile bile lades demeyin. Eliniz kolunuz sağlam. İş bulun ekonomik özgürlüğünüzü başkasının keyfine bırakmayın.
Soran+1 yılEleştiriye açığım ben sorun değil hayat benim hayatım ve yapmak istediğim ne varsa onu yapıcam anlaşamadığım tahammül bile edemediğim insanla olmak istemiyorum sevmek sevilmek istiyorum
+1 yılKız bile değilin demişsin. Kız değilim derken bakire olmadığı mı kastediyorsun? :D Evlilik önemli bir iş. Çocuğa ısınamıyorsan kimseyi dinlemeyip ayrıl. Çünkü bir ömür onunla aynı evde yaşayacak olan sensin. İstemediğin kişiyle evlenmek zorunda değilsin.
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet bakirelik yününde demiştim
- +1 yıl
Şu ana kadar kaç farklı kişiyle ilişkiye girdin ki?
Soran+1 yıl2 kişiyle oldum sadece ve ikisiyle de uzun ilişkim oldu yani bekaret konusunu kaldırabileceğini düşünmüyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı.
+1 yıl2 yıla yakın süredir ailemden uzakta yaşıyorum. ben yalnız bile zorlanırken sen sevmediğin bir adamla aynı evi paylaşacaksın. para rahatlık demek evet ama her şey demek değil. insanın huzuru olmadı mı o parayla bir şey yapacak hevesi olmuyor zaten. bunlara rağmen yine de rahatlığını düşünüyorsan, hiç mi anlaşamıyorsun yani hiç mi iltifat etmiyor ya da güzel zamanlarınız olmuyor?
02 Yorumla
Soran+1 yılBi kere güzel bişey söylediğini duymadım bana ya da buradayken hiç güzel bişey yapmadık habire akrabalara gidip durduk çıldırdım bende zaten ya
- +1 yıl
Yurtdışında yaşadığı için buradaki zamanında akraba ziyareti yapmak zorunda olabilir ama insan nişanlısıyla gecenin körü de olsa başbaşa bir çay içmek için bir pastane bile olsa götürür. Hevesi yok demekki. Kaç yaşında bu adam? Gerçi yaşla ilgisi yok. Ben 26 yaşındayım sevgilim 39 yaşında. 1 yıldır beraberiz hatta her gün dipdibeyiz. Adam yine de mesaj atıyor başbaşa kalamadık akşam mahallede arabayla dolanalım sonra eve bırakırım dinlenirsin diyor. Yavrucum hevesi yok demekki adamın. Zaten senin bu soruyu sorman bile tereddüt ettiğin anlamına geliyor. Oraya gitmene değecek biri olmalı.
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kız bile degilim derken 🤔 kizla mi evlencen erkek misin yani anlamadim istemedigini soyle ve gitme evlenme zorla gondercek halleri yok ya
19 Yorumla
Soran+1 yılEvet böyle demeye çalışmıştım
Soran+1 yılKızlık konusunda asla kandırmam kimseyi o tek damla kanı görecek ama ben biliyorum olmadığımı o yüzden kandırmam yani ve katlanacak gibi değilim zaten 😂
Soran+1 yılKızlık zarının yapıları farklı ama gel bunu bide geri kafalı insanlara anlatmaya çalış illa ilk gece kan gelecek diye bişey yok ama anlamıyorlar
Güçlü olmaktan bahsettiniz. Güçlü olup herşeyi tartıp biçip ilk önce neler konuşacağınızı ve neler yapacağınızı belirleyin. Ailenize söyleyin ve bu son kararın olduğunu onlara keskin bir dil ile ifade et. Nişanlına farklı olduğunuzu ve onu ve ve asıl kendinin mutlu olamayacağı bir evliliğe girmek istemediğini söyle. İsteyen istediği gibi anlasın. Birileri ne düşünür, ne yapar düşüncesiyle asla yaşamayın. Elinizde mesleğiniz varsa kimseye muhtaç değilsiniz.
00 YorumlaHatanız şu; kişiye değil, yurtdışına odaklanmanız ve bundan dolayı evlilik istemeniz.
Bu çok büyük bir hata..
Açık sözlülüğümü bağışlayın ama siz böyle birini hak etmiyorsunuz..
Ayrılın ve oğlanın başını yakmayın..
Evlilik para ve varlık ile değil, kişi ile yapılır.
Malı mülkü veren de Allah'tır, bir anda alan da..00 Yorumla
+1 yılayrıl gitsin görücü usulune karşıyım
aşk olmadan evlilik mi olur , sevgi yok tutku yok
sevmedin bir insana ömür boyu katlanamazsın , sonradan da sevemezsin , evlenmeden ayrıl30 Yorumla
+1 yılPff cahilse gurbetçi zenginlerdendir bu ya ayrıl gitsin. İki muhabbet bile edemezsiniz
11 Yorumla
Soran+1 yılEdemiyoruz gerçekten bak
- Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇıkar amacı için yola çıktığın biriyle evlilikten söz ediyorsun bir ömürlük atılıyo o imzalar çocuk oyuncağı değil tanıyıp iyice benimsemen lazım bütün huylarını çözmen lazım. Sonradan rahatsız psikopat çıkarsa görürsün ne için kabul ettiğini
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBanada görücü çok geldi çok iyi işi olan insanlardı çoğu iyi ki senin gibi yapmadım bu yüzden kendimle gurur duyuyorum sevmeden hoşlantı olmadan kimseyle bi yola girmeyeceğim dedim çok şükür öylede yaptım işi iyi olan insanlar vardı ama sırf hoşlanmadığım için direkt reddettim şu an deliler gibi sevdiğim adamla birlikteyim sizin gibi aklı fikri parada olan kızlar hep bu duruma düşecek
18 Yorumla
Soran+1 yılNe mutlu sana ya aman aman o cüzdan bi boşalsın o kalp bi kırılsın o zaman da böyle konuşacak mısın bakalım
Soran+1 yılBizim gibi çok kız da tanıdığına göre sende bizden birisin işimizi bilensin yani 😂
Cevap sahibi+1 yılÇok şükür mutluyum bir gün dibide görebilir hayatta olacak şeyler o durumda sevdiğim insanın yanında olmayacaksam zaten senden bi farkım kalmaz sana cüzdanla mutluluklar parayı bu kadar seven biriysen git kendin kazan kendin ye onuda beceremediğin için işte böylelerine kendini satarsın yapacak bir şey yok tabi
Soran+1 yılCüzdanımla zaten mutluyum dibi görünce para diye ağlama ama 😂 ha dibi görünce de satmaya kalkma kendi sakın sevdiğin insanlasın sonuçta yapma kuzum düşme yollara sakın 🥺
Cevap sahibi+1 yılO sana yakışandır ki zaten yapmışın yapacağını perşembenin gelişi cumadan bellidir
Soran+1 yılOoo laflara bak fenasın kız belli senden iş çıkar 😂
Cevap sahibi+1 yılAğlanacak haline gülüyorsun yazık
Soran+1 yılYa kızım benim halim sana niye dert oldu ne slak bi kızsın be öf yazıp durma boş boş Allah’ımın g. tü seni
Kuzucum evlilik para icin olmaz emin ol, parasi için evlendigin adamin iki gun para gözünü boyar ama üçüncü batmaya baslar davranışları kendine yazık edersin aslina bakarsan adama da yazik edersin
20 Yorumla
+1 yılAsla ama asla evlenme. Parasız yaşanır ama sevmediğin biriyle yaşamak ölüm gibidir. Nişanlılık sürecinde birazda olsa ısınmadıysan sonradan ısınman zor
10 Yorumla
+1 yılSevmediğin, tanımadığın biriyle mantık evliliği/görücü usulü evlilik yaparsan böyle olur. Bu yüzden diyoruz bir flört dönemi olsun da birbirinizi tanıyın diye.
10 YorumlaBaştan çok fazla anlaşmazlıklar oluyorsa o ilişkinin sonu bellidir. Kimseyi dinlemeyip ayrılman daha iyi olur. Ayrıca ısınamadığın biriyle olman da hata olur.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılYanlız Avrupa'da yaşayan parası burada değerli gittiğin yerde değil ayrıca bir ömür kalitesiz bir adamla elalem ne der diye geçmez bu seni evlenince dışarı filan da çıkmana izin vermez hazır yol yakınken dön...
12 Yorumla
Soran+1 yılVala çok haklısın orada rezillik burada Sefa sürücem zannediyorum ama belki de istediğim gibi olmayacak hiç bişey tam bi geri kafalı yemeğimi yap evi temizle kafasında bi ara da bana ayaklarımı yıkar mısın demişti ya çıldırdım 🤣
- +1 yıl
Hiç uzatma bana üç defa görücü geldi Avrupa'dan hatta en sonuncu kaliteli çocuktu ama gerek yok sevmediğin biriyle başka bir hayata başlamaya sevsen neyse
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Zamanla sevemezsin kimseyi dinlemeyip ayrılmalısın. Evlilik bu şakaya gelmez. Her gün o adamı göreceksin, onunla baş başa kalacaksın, o sana dokunacak. Sevmediğin biriyse hayat gerçekten çekilmez olur istediği kadar yurt dışı olsun.
12 Yorumla
Soran+1 yılSevmeyince küçük bi lafı bile gözüme batıyor gerçekten
Aşk İlişkileri konusunda 936 cevap paylaştı. Kardeşim bak parası için evlenme birde o adam geri kafalı diyorsun sende bakire değilsin bunu anladığı zaman zaten ilk gecenin sonunda seni evine getirir sabahina bundan emin ol böyle adam üstüne döver seni böyle insanlarla bulaşma derim
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle olacak gibi zaten kendisinin de yemediği halt yoktur bundan eminim 2 telefon kullanıyor ama ben sadece bi hata yaptım diye eminim kapının önüne koyar
+1 yılCinsel çekim hissetmediğin biriyle bir hayatı geçiremezsin im kan sızz
30 Yorumlaİstemiyorum de, mutsuz bir evliliğe adım atıp hem kendini hem onu mutsuz edersin.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılzaten yurtdışında ayrıl gitsin ailene bakma aileler saçma sapan gururlarından sana karşı çıkıyor. bu hayat senin sevmediğin birisiyle aynı yatağa mı gireceksin
18 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten ısınamıyorum tam bir cahil geri kafalı biri anlaşamıyoruz bi türlü
- +1 yıl
o zaman hiç bekleme saklama. bak beni eski sevgilim askerde terk etti sevgisi bitmişti. ve askerden gelmemi bekleseydi daha çok üzülürdüm yalandan bana yakın davranacaktı. bir şeyler bittiyse olmadıysa beklememek ne doğru hareket
Soran+1 yılEvet bende yapmacık olmak istemiyorum sırf ailemin hayatını kendi hayatımı kurtarıcam diye nişanlımın da günahına girmek istemiyorum
- +1 yıl
günahı sevabı geç senin hayatın cehenneme döner. en kötüsü hiç istemediğin bir adamla seks yapacaksın bu ne kadar mide bulandırıcı olur hiç hayal bile edemiyorum. bu yüzden kendi bedenini kadınlığını ve saygınlığını ayaklar altına alma. kendinden tiksinirsin
Soran+1 yılZaten beni de bu delirtiyor onunla yatma fikri bile midemi bulandırıyor
- +1 yıl
bu yüzden zaman geçirme zaman geçtikte daha da kötüye gidiyor. bekleme hareket etmek için
Soran+1 yılNişanlanalı daha 3ay oldu maalesef daha yeni
- +1 yıl
çokta değilmiş bence dönmek için hiç geç değil
+1 yılVe ben de hep güçlü olmak varlıklı olmak istedim hayatta tek çaresi bu diye düşünüp evet dedim...
Bi akıllı sendin zaten. Bunu düşünürken biz yoktuk, şimdi de olmayacağız. Başının çaresine bak..02 Yorumla
Soran+1 yılSenin gibi ön yargılı insanlara sormuyorum fikir almıyorum zaten kelek
- +1 yıl
Ponçik kalbim çok kırıldı bu lafına
Canım seni çok iyi anlıyorum. Bende bu durumu yaşadım. Ama öncelikle anneme söylemiştim annem münasib bil dille onlara söylemişti. biz el değmemiş birini istiyoruz demişlerdi. Oysaki geçmişinde birden çok sevgilisi varmış. Kendileri namus abidesi gönül eğlendirmeye gelince istediğine gider evlenmeye gelince el değmemiş biri. Adelet nerde burada sen en iyisi annene söyle o sana yol gösterir. Anneler hiçbir zaman evladının kötülüğünü istemez.
04 Yorumla
Soran+1 yılAnneme kız olmadığımı mı söyleyim tatlım anlamadım vala
Soran+1 yılHer erkek öyle yemedikleri bk yok ama işte namuslu kız isterler
Soran+1 yılSert değil ama üzülür böyle bişey yaptığım için gerek yok o yüzden anlaşmalı bi şekilde ayrılma kararı almak en güzeli
+1 yılYol yakınken ayrıl çünkü ilerde ayrılmak daha zor olabilir. Nişanliyken falan ya da evliyken daha zor ayrılmak... Sirf ailen istiyo diye ayrilmazsan, belki severim diye şans verirsen, kendini çıkmaz bi yola sokabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılyurt disi rahatlik icin bir secenek degilki orada hayatin daha cok mahvolur. burdan tozpempe goruyosun amaoyle degil hayatin falan kurtulmaz daha cok kurban edersin kendini.. cok pisman olursun... mesele avrupa bile degil beraber oldugun insanin orada ne kadar berbat olacagi sana cektirecekleri.. yol yakinken don. yoksa coluk cocuk olur donemezsin
04 Yorumla
Soran+1 yılVala öyle aman ya kendi ülkem gibisi yok gerçekten
- +1 yıl
aynen oyle.. ordaki insanla gelip burada para harcayinca orada rahatlar saniyorsunuz. orada 11 ay yemez icmezler gelip burada bir ay tatil yaparlar orada gecim zor hele birde evlenecegin kiside kultur hic olmaz eski kafa eski duzendir. perisan olursun. bitir isi bul burdan olgun bi erkek hayatini yasa. burdaki heves ugruna evlenen genc arkadaslarda evliligi yurutemiyorlar sorumlulugu bilmiyorlar hevesini alip ayriliyorlar. dolayisiyla olgun adam kadinini herzaman guzel sever eksik etmez
Soran+1 yılAynen öyle çok doğru konuştun illaki seveceğim anlaşacağım bana uygun birini bulurum diye düşünüyorum yaşım henüz çok küçük hayat yeni başlıyor benim için böyle hayal etmemiştim 18 imi 😂
- +1 yıl
canimsin. bana gore cok kucuksun keske olgun olsaydin biraz. bu arada aslen nerelisin
+1 yılÖnce umut ver sonra rest çek yok ya? Çocuk oyuncağımı lan bu gönül işleri? Net olun net kimseyi heveslendirmeyin boşuna.
17 Yorumla
Soran+1 yılTamam bidahakine dediğini yaparım pardon
- +1 yıl
İlişkilerin genel problemi budur sevemicekseniz umut vermeyin bunun ahı elbet çıkar bizzat birinde gördüm
Soran+1 yılAma genelde de ilişkiler böyle değil mi sevmediğin bi insan olur mesela yüzünü beğenmezsin Ama davranışlarıyla etkiler sana değer vermesi veya tek bişeyine aşık olursun umut vermek demiyorum ben ona şans vermek diyorum
Soran+1 yılAh almak istemediğim için akıl alıyorum bende
- +1 yıl
Zorlama kendini ozaman kimseye vicdan yapıp iyi davranmak zorunda değilsin sevmiyosan sevmiyom de bak bu işler uzatmaya gelmez net olmak en iyisidir en güvenlisidir hüzünlü olsa bile belirsizlikten iyidir insanın en büyük düşmanı belirsizlik ve kararsızlıktır bunu unutma sonra saçların erkenden beyazlar 😜 bu konular insanlara sormaya gelmez ilk önce aklını sonrada kalbini dinle ama en çok aklına fırsat ver çünkü kalp akılsızdır mantıksızdır seni zayıflığa hataya iter hayatını bitirebilir ama aklın her zaman seni ön planda tutar çıkarlarını ve sağlığını korur mantığıyla beladan uzak tutar. Kendine sor ben gerçekten istiyommu istemiyommu diye mırın kırın etme. Gerçekten değer verseydin burada soru bile sormazdın gider aşkını ilan ederdin çocuğa demekki sevmiyon iyi niyetinden vicdan yapıyon senin yaptığın sevmek değil acımak olur ve bu işin sonu ayrılıktır.
Soran+1 yıl😂😂😂 haklısın evet ama sevmediğimi söyledim zaten okumadın herhalde severim diye olmuştu ama merak etme benden çok düşünüyorsun onu belli ama cidden oda ayrılmaktan yana gibi çünkü bi erkek gelecekteki kadınına böyle davranmaz ve yeni nişanlı insanları gördükçe ne güzel diyorum bide benimkine bakıyorum anca öküz gibi napıyn iyi misin diyor kapatıyor aşkım canım bile demiyor nişanı taktık nasıl olsa diye düşünüyor
- +1 yıl
Düşündüğümden değilde abartabiliyom bazen sırtımızdan yemediğimiz bıçak kalmadı şu dünyada insan geriliyo neyse kafana göre
Aşk İlişkileri konusunda 503 cevap paylaştı. Yol yakınken bu işten vazgeçin !!! İleride keşke dememek için ayrılın ondan başınızı yakmayın...
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Nişanlım cahil diyorsun ama asıl cahil sensin farkında değilsin. Güçlü ve varlıklı olmanın yolunun kocadan geçtiğini düşünecek kadar cahilsin!
15 Yorumla
Soran+1 yılİstesem normal yolla da uğraşıp olurdum kısa yol tercihim 🤣🤣
Soran+1 yılSana baktım da senin kapasite de pek parlak değil gibi 😂
Soran+1 yılYa madem öyle ne y@arr@k işin var bu sitelerde kızım git derslerine çalış kafasına soktugm
- Aşk İlişkileri konusunda 539 cevap paylaştı.
+1 yılYabancı ülke vatandaşı olduktan sonra düşünürsün. Şimdilik sabırlı olmayı çocuk yapma.
10 Yorumla
+1 yılAdama saygı göstereceksin akıllı olacaksın kocan ne derse o yoksa seni bırakır jssjdjdkdl
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılZamanla severim diye kendini yıpratma. Olmuyorsa olmuyordur yani.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Sirf para icin dusunmusun cocugu bunu soyle ayril geri donmez sana asla zaten
10 Yorumlaboş ver diğerlerini senin hayatın senin kararların ne istiyorsan onu yap.
10 Yorumla
+1 yılZaten adam düzgün olsa yaşadığı ülkeden kız bulurdun. Türk yani. Ama oradan bulamıyor diye Türkiye Den arayışa kalkmış. 😂
12 Yorumla
Soran+1 yılBende bunu sorguladım ve aşırı acele ediyorlar hemen evlilik olsun diye
- +1 yıl
Genelde sorunlu insanlar öyle kişiler bence. Hep birlikte olacağın biri olucak o adam. Onunla iyi anlaşamıyorsan yurt dışında olman da seni mutlu etmez. Maddi durumu ne kadar iyi ki? Yurt dışında olup iyi durumu olmayan da çok var.
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Kesinlikle hemen şimdi ayrıl ve bitir bu ilişkiyi. Bu senin hayatın kimsenin değil. Cahilliğin ile koca bir ömrünü yakma.
16 Yorumla
Soran+1 yılYaptığım zaten tamamen cahillik kabul ediyorum ama çevremdekiler en iyisini yaptın diyorlar aklım karışıyor
Soran+1 yılEvet beni delirten de yatak konusu zaten bide yeni evli olucaz her gece yapamam ben içim almaz kesinlikle bundna eminim aileme de böyle diyorum abartma diyorlar korkutma kendini diyorlar ama alakası yok
- +1 yıl
Kendine gel artık. İstemiyorsan bitmiştir. Zorla seversin aşık olursun sonra diye bir şey yok.
İnsan duygularıyla var olmuştur. Her şey para da değildir. Bu senin en iyi günlerin. Yarın çocuğun olur bir defa yaşayacağın bir hayatı miden bulana bulana mecbur bir şekilde çekmek zorunda kalırsın.
Soran+1 yılNe kadar doğru konuştun ya çok haklısın gerçekten 😔
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılSevmiyorsan sakın imkanlar için evlenme. Bu imkanların için karakterini vermek olur
10 Yorumla ayrıl bee öyle saçma şey mi olur ailenin sözüne ne bakıyon sen dinleme
10 YorumlaKarşındaki insan değil mi kendi çıkarın için ona eşya muamelesi yapman doğru değil
22 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın vebal almak da istemem
- +1 yıl
Keşke senin gibi bir arkadaşım olsa
- Aşk İlişkileri konusunda 621 cevap paylaştı.
+1 yılKız bile değilim derken bile onun görüşlerinin altına girmişsin yavaştan. O yüzden ayrıl mutsuz olacaksın. Ya da evlenince onu aldatabilirim diyorsan evlenebilirsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBanda öyle bir teklif cazip geldi sonra lanet olsun dedim ya normal halli birini alırım ama askından ölecegim biri olsun dedim İnan hiç ama hiç ısınamadım mantıken evet cazip geliyordu ama yok anam bacım ben aşk istiyorum ekşın istiyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılBende şu an lanet olsun diyorum 🤣🤣
zaten yurt dışındaymış seni bulması imkansız karşına çıkması da imkansız her yerden engelle sil nolacak sanki
01 Yorumla
Soran+1 yılAileler var işte ben zaten birinden ayrılmak istediğimde direk engeller silerdim ama ailesi arayacak Öff vala onlarlada hiç uğraşamixam
Sırf yurt dışı diye diyo bide nasl bir cesaret bu ne ülkeyi biliyosn ne karşındakini ama kabul ediyosn
03 Yorumla
Soran+1 yılHayatımın kumarını oynamaya kalkıyorum ama korkmuyorum ordan da ondan da sadece sevmek istemiştim bu zamana kadar sevdiklerim ne oldu dedim zamanla severim dedim de sevilecek bi yanını göremedim henüz
Soran+1 yılEvet ailemi üzmek istemiyorum ama gerçekten çekilecek biri değil yani ailem de anlıyor yavaş yavaş
- Devamını Gör (178)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer