Görücü usulü tanıştığım kişiyi sırf yurt dışında diye kabul ettim. Fakat şu an istemiyorum, ne yapacağım?

Görücü usulü görüştük ve yurtdışında olduğu için kabul ettim bunu ailem ve kendim için yapmıştım benimde onlarında hayatı kurtulur diye düşündüm ama kesinlikle ısınamıyorum benim hayalimde ki erkek değil hiç bir şekilde anlaşamıyoruz sürekli zıtlaşıyoruz sadece 4 gün gördüm ve sonra gitti ayrılmak istiyorum pişman oldum diyince de ailem karşı çıkıyor ne yapabilirim ben bu durumda? Zamanla sevebilir miyim yoksa kimseyi dinlemeyip ayrılmalı mıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar aynı zamanda benim ailem beni fazla sıkan biri değil hep istediğim zaman çıkıp istediğim şeyleri giyiyordum ama nişanlım gerçekten çok cahil bir insan geri kafalı yani elalem ne der diye düşünüyor hep elalem için yaşıyor o adam resmen zaten fazla konuşmuyoruz bile bu arada kız bile değilim pişmanım şu an ama kandırmak da istemem kimseyi
Güncellemeler
+1 yıl
Ve ben de hep güçlü olmak varlıklı olmak istedim hayatta tek çaresi bu diye düşünüp evet dedim
Görücü usulü tanıştığım kişiyi sırf yurt dışında diye kabul ettim. Fakat şu an istemiyorum, ne yapacağım?
Cevapla