Eşim uyuşturucu kullaniyor kendi kafayı yedi bana da yediricek yardim edin nolur napicagimi bilmiyorum?

esimle 17 yil görüştük 8 yıldır ewliyiz iki cocugumuz var çok ufaklar uyuşturucu kullaniyor metanfitamin arkadaşları alıştırdı birakmasi için çok ugrastim birakmadi bağımlı degilim tedavilik de birseyim yok diyor ben suphelendigim icin ustune dustum öyle öğrendim ewe gelmiyor bazen uyuyor günlerce bazen gunlerce uyumuyor aşırı sinirli çalışamıyor girdiği yerden cikartiyorlar çocuklar ufak diye hep sustum ama dermanım kalmadı artik cocuklar babalarina çok düşkün arkadaşıyla beraber hırsızlık yapmışlar arkadaşı cezaevinde esim ise polis tarafindan aranıyor her yerde onu ihpar ettim cunku korkuyorum ondan artik hata mi yaptim bilmiyorum napicagimi ne düşüneceğimi şaşırdım gidecek yerim ailem kimsemde yok sahip cikacak akil verin yol gösterin ben dusunemiyorum uyuyamiyorum ARTIK çok uzun oldu helal edin hakkinizi
Eşim uyuşturucu kullaniyor kendi kafayı yedi bana da yediricek yardim edin nolur napicagimi bilmiyorum?
Cevapla