Merhaba evliyim 29 yasindayim ozel bi sirkette iyi bir pozisyonunda calisiyorum. Bunlari buraya yazmak ne kadar dogru bilmiyorum ama kimseyle paylasmadim.
Onceden uzun bi iliskim vardi cok ama cok buyuk aşılmasi mümkün olmayan sorunlar sebebiyle bitti.
Sonra esimle tanistim spor salonunda, 6 ay icinde evlendim yakisikli, kaslı, maddi durumu iyi kotu bi insanda degil daha ne isterim ki diye dusundum ailem yakinlarim herkes bu adami kacirma soyle boyle diyede destek olup alttan alta baski yapti, basta hersey guzel olsada Şu an cok mutsuzum cunku zorba bi insan.
Tüm kıyafetlerime karışır, elestirir hatta bazen alakasiz seylerde kapalı kiyafetlerde bile çıplak git bu fazla kapali der bagirir cağırır bende karsilik veririm ve sonu kavga dövüş.
Arkadaslarimla dışarı çıktığımda burnumdan getirir muhakkak bi sıkıntı çıkarır. En yakin arkadasimin dugunune gittik 3 gun once neden her ortamda dikkatler uzerine cekilsin istiyosun bundan keyif mi aliyosun dedi , yine tartistik o saclarinin rengini degistireceksin dedi. Bende tanistigimizda da boyleydi simdi ne degisti terbiyesizlik yapiyosun yapma haddini aşma dedim.
Sonra bu basladi yok terbiyesiz ben miyim bi dusun bakalim , senin üstün , basin sacin yuzunden benim arkamdan ne bicim kocasi var diye sövüyolardir bana ne diyorlardir haberin var mi senin dedi , o isinide birakicaksin hic gozum tutmuyor o sirkettekileri dedi. Biktim artik bu durumdan napıcam bilmiyorum daha cok yeniyiz bosanmayi dusunsemde harekete gecemiyorum.
Onceden uzun bi iliskim vardi cok ama cok buyuk aşılmasi mümkün olmayan sorunlar sebebiyle bitti.
Sonra esimle tanistim spor salonunda, 6 ay icinde evlendim yakisikli, kaslı, maddi durumu iyi kotu bi insanda degil daha ne isterim ki diye dusundum ailem yakinlarim herkes bu adami kacirma soyle boyle diyede destek olup alttan alta baski yapti, basta hersey guzel olsada Şu an cok mutsuzum cunku zorba bi insan.
Tüm kıyafetlerime karışır, elestirir hatta bazen alakasiz seylerde kapalı kiyafetlerde bile çıplak git bu fazla kapali der bagirir cağırır bende karsilik veririm ve sonu kavga dövüş.
Arkadaslarimla dışarı çıktığımda burnumdan getirir muhakkak bi sıkıntı çıkarır. En yakin arkadasimin dugunune gittik 3 gun once neden her ortamda dikkatler uzerine cekilsin istiyosun bundan keyif mi aliyosun dedi , yine tartistik o saclarinin rengini degistireceksin dedi. Bende tanistigimizda da boyleydi simdi ne degisti terbiyesizlik yapiyosun yapma haddini aşma dedim.
Sonra bu basladi yok terbiyesiz ben miyim bi dusun bakalim , senin üstün , basin sacin yuzunden benim arkamdan ne bicim kocasi var diye sövüyolardir bana ne diyorlardir haberin var mi senin dedi , o isinide birakicaksin hic gozum tutmuyor o sirkettekileri dedi. Biktim artik bu durumdan napıcam bilmiyorum daha cok yeniyiz bosanmayi dusunsemde harekete gecemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer