AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
177Cevap
Önemli olan düşünuldügunü göstermek.
Öyle düşün. Pozitif..
Hiç hediye almayanlar ne yapsın.
Size diyorum, Türkiye'de kadınlar erkeği değil parayı sever.
Çok azı istisna.
Hediyenin büyüğü küçüğü olmaz , ayrılıp ayrılmamanın kararınıda sen vereceksin biz değil
Onu bulamayanlar var bence tok gözlü ol ve teşekkür et adama
Yok ayrılma. Para komidinin üstünde diye yatağına not bırakana koş...
belki şu an durumu müsait değil parasal anlamda ondan öyle aldı bu ne hemen ayrılayım mı diyosun
ayrılmalısın. 100 lira ne ya? bence sen 100 lira edersin hem de gecelik.
Ciddi olamazsın derhal ayrılsa çocuk senşn gibi aç gözlü değer bilmeyenden kurtulsun
Kendi değerini bir eşyanın maddiyatıyla karşılaştırıyorsan zaten geçmiş olsun
Şunu düşündüğün için, sen değil; sözlün senden ayrılmalı. Ne biçim insanlar var ya..
Bi atkıya 100 tl mi verilir ayrıl cidden bu adam ev ekonomisinden falan anlamaz
ayrıl abi 100 tl ne şaka mı bu senin gibi bir kıza yapılır mı ayrıl ya
marketten peynir zeytin bal aldım 110 tuttu
al işte asgari ücret bile 4000 lira 100 lira ne
ayrılcam
ayrıldıktan sonra konuşuruz
ne için
genel
Hediyeye maddi değer olarak bakıyorsan adama yazık hemen ayrıl yazık adama
Ayrıl tabi, 100 liralık hediye mi olur milletin sevgilisi Ferrari alıyor de
Değerin bu değil 1000 liralık atkı alan bir manit yapman lazım :D
Adamın belki bütçesi kısıtlıdır. Önemli olan düşünmek. Maddiyat boş ver
Parası olan biri ise cimrilik yapmış. Ama parası yoksa seni düşünmüş olması yetmez mi?
100tl atkı kadar bile değerin yok aslında. Ayrıl gitsin.
Maddiyatı iyi gitmiyordur alması bile güzel bir düşünce değilmi çok yanlış düşünüyosun bence.
Sen buna takıldıysan 100’lük bile etmezsin sevgilin boşa masraf yapmış.
Değerini parayla ölçecek kadar kendini ucuz görüyo olmana dert yan bence hediyenin meblağsına değil
Bende sevgilin düşünmeli ben nasıl bir insana düştüm diye
5000tl lik yüzük alsaydı değerim 5000tl mi diye de soracak mıydın?
Niye parayla mı kendine değer biçiyorsun?
Demek ki neyse... 😃
Tamam şimdi 5000 liralık yüzük alsaydı senin fiyatın 5000 tl mi olucaktı?
sen kendine değer mi biçiyorsun. sen kaç liralıksın. senin satışın nedir.
Değerin parayla mı ölçülüyor?
paraysa eğer söyle satın alayım.
Hemen ayrıl onun iyiliği için. Sen de otobana çok işte
Bence önemli olan degeri degil onu düşünerek alması knk bende 50tl kolyede aldım telefon da
100 lira mı sakız bile alınmaz :d. bence o senden ayrılmalı ama
1 milyarlık alsaydı değerin bu mu olacaktı? Değerini böyle mi ölçüyorsun?
Derhal ayrıl o ne öyle
Şaka şaka
Darılma nedenin bu olamaz hepsi bu
Evlenme sen. Kimsenin başını yakma bu saçma kafayla.
Soru buram buram troll kokuyor.
Ayrıl kank, aynen.
bencede ayrıl. bir saksoya 100 tl alanlar var. kim bilir sen o sevgiline daha neler yapıyorsun.
Değer parayla ölçülmez mühim olan fiyatı değil düşünüp alması
Ayrıl. Ferrari den aşağı hediye alanla da işin olmasın. M.. Godu... paragözleri
Hemen ayrılmalısın ayrıl ki çocuk senden kurtulsun a w
Offf canım mısın ya. Değerin buymuş demek ki. Sen ne aldın çocuğa? Lambo?
Slk demek istedim 🙄
😂😂😂
Hediyelerin değeri maddi olarak ne olursa olsun manevi olarak paha biçilemez. Sen daha sözlüyken bunları söylüyorsan bir hayatı birleştirme fikrini tekrar düşün derim kardeşim
Ağzına sağlık troll mü bu sorular acaba , 🙄
Ayrıl bence senin soyun neslin devam etmesin tek kal hep
Sözlüme hediye olarak hiçbir şey almayacağım. Sırf bu yüzden ayrılır mı diye. Ayrılırsada yallah. Çokta umurumdaydı allah allah
Hediye parayla mı ölçülür? Pahalı hediyeler veren senin için makbul ise sen satılık birisin anlamı çıkar
Ben olsam o 100 liralık atkıyı alır kafasına fırlatır ve bidaha yüzüne bile bakmazdım 100 tl lik atkı ne ya sen bu kadar ucuz ve degersizmisin yazık yani
Babasının evinde 100 liraya ayakkabı alan insanlarin 100 liralık askıya basit demesi ne kadar görgüsüz memnuniyetsiz ve gördüğü değeri hak etmediğini gösterir sen değil insallah o senden ayrilir
100 TL'lik hediyeyi beğenmedğine göre sen en az 500 tl'lik bir hediye aldın sanırım
Bakış açını değiştirmen gerek, önemli olan hediyenin maddiyatı değildir ve onunla sevgi ölçülmez, Sevgi senin mutlu olman için sana hediye almayı düşünmesi ve almasıdır
Paragöz servet avcısı. Ayrılman onun hayrına. İşsiz kalsa bir gün durmazsın yanında. Aciz paragöz.
Ya cidden sözlünü sevdiğini falan söyleme bana kesin parası için berabersin onunla sözlün daha iyilerine layık senden önce o ayrılsa daha iyi olur bence yazık ona
Ayril bence 100 tl ye sakız yok. Cunku sakızlar 1 lira falan
Bence ayrıl bir atkıya 100 verilmez. Verilse de sana verilmez o atkı sende onu hak edecek kafa yok.
Atkı gayet özenle düşünülmüş kaç ₺ olduğuna bakmadan ince düşüncesi için mutlu olurdum nişanlım bir çikolata alsa bundan bile mutlu olurum diyorum ben onu bile görmüyorum senden beteri var inan 😒
Erkekler 1 kuruşluk değeri olmayan insanları baş tacı edip hediye anlıyorsunuz ya sözün bittiği yer
Hediyenin ücreti önemli mi bana bi taş bile alsa farketmez yeterki o alsın
Sözlünce yuzuk takmistir guzel bitane.. aradaki hediyeleri cok da onemseme..
Seni düşünmüş öncelikle
Ve neden 100 ₺ atkı aldı diye ayrılasın ki ben onu anlamadım
Almayanlar var onlara ne demeli peki bence sende onun kıymetini bil ki aldığı şeyi küçümseme dost tavsiyesi
Böyle düşünmeni doğru bulmuyorum önemli olan hediyenin manevi değeri seni düşünmüş hediye almak istemiş hediyenin büyüğü küçüğü olmaz teşekkür etmelisin
Ben şahsen el emeği hediye vermeyi severim hem manevi bir seğeri olur hem de senin gibi zırlayamaz 😀
kendine bu değeri biçiyorsan öyledir fazla söze gerek yok bence
Sözlünmüş bi de ya.. Ayrıl tabi tr ekonomisi zaten kötü hayatını mahveder bu