Sözlüm hediye olarak bana 100₺ lik atkı almış değerim bu mu ayrılmalı mıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Merhaba , bence her şey bu kadar basit düşünülmemeli. Belki maddi durumu yetersiz belki senin hoşuna gideceğini sanarak aldı. Sevgi parayla ölçülür mü?
03 Yorumla
Soran+1 yıl10 bin alıyor
Soran+1 yılnapıyor bu parayı
En İyi Cevaplar
+1 yılSizin sevgi anlayışınız neden parayla ölçülüyor. Kendinizi eskort gibi görüyorsunuz. Benim değerim bu mu. 100 liralık hediye aldıysa kesin beni sevmiyor diyorsunuz. 10 bin liralık hediye aldıysa çok romantik. Bırakın bu işleri. Erkeklerin vazgeçemediği 200 gramlık varlığınız yüzünden erkekleri kendinize köle etmek istiyorsunuz. Ya olduğu gibi sevin ya da terkedin.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılAdam ile para için birliktesin resmen. Senin gibiler sevilmeyi cidden haketmiyor. Adamın neye gücü yetiyor ise onu almış. Beğenmiyor isen ayrıl, zorla mı tutuyor sanki? Cidden ayrıl da, adama yazık günah ya. Bankamatik gibi görmeyin şu erkekleri ya.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.
+1 yılYine şükret 100 tl 1 tl ye de alabilirdi bence kıymetli olan parası değil sana değer vermesi bunu düşünmüş olması bunu yapamayanlar ne yapsın onlar daha iyi dert yanar bence bu konuda
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
145
Cevap
175Cevap
+1 yılDeğerin kaça? Etiketin üzerindeyse göster çocuğa iade ve değişim hakkını da kullanır belki.
121 Yorumla- +1 yıl
😄😄
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sevgisini maddi ölçülere göre yapanların sevgisi beş para etmez.
Mesele seni düşünmesi değer vermiş almış. Ucuz olması senin değerini düşürmez. Ayrilmalimiyim diye sordu ya.
Benim böyle bir ilişkim olsun karşı taraf böyle sorgulasin anında bitiririm.
Sizin ona karşı sevginiz maddi beklentiler üzerinemi?
Üzücü!!!12 Yorumla
Soran+1 yılyılda bir kaç defa hediye alıyorsun atkı mı yani bu mu bende alırdım atkıyı
Selam hediye hiç bir zaman bir insanın değeri ile kiyaslanmaz önemli olan düşünmesi , bazen maddi imkanlardan dolayı olabilir yani empati kurulması lazım maddi durum iyi dersen , bence bana göre düşünmesi önemli bence ayrılmak için bir sebeb değil bu ama sen başka düşünüyorsan orasını bilmem 😊😊
10 Yorumla
+1 yılİyide hediyede niyet önemli, demek ki adam atkıyı çok beğenmiş, sana yakışacağını düşünmüş bu pahalılıkta yine iyi düşünmüş inanmıyorum sana gerçekten pırlanta bekliyorsan ayrıl zengin birini bul. Adam demek ki sözlüme yakışır diye iyi bir niyette bulunmuş, değerini bilmeyene laf yok.
10 YorumlaSelamlar,
Bu fikirden yola çıkarsak sana dünyaları verse hala daha iyisi olabileceği için yeterince değer vermediğini düşüneceksin. Birine verilen değer maddiyat ile asla ölçülemez. Sana pahalı çantalar alması sevdiği anlamına gelemeyeceği gibi, sana vaktini ayırıp bir bileklik yapması da sevmediği anlamına gelmez... Siz kendinize neyi layık görürseniz onu yaşarsınız, siz kendinize değer veriyorsanız böyle şeylere takılmazsınız.10 Yorumla
+1 yılAyrıl çocuğu kurtar . Bence sen çocuğu falan sevmiyorsun.
Ya çocuk sana 5 TL Lik bişi alsa bile ona bile seviniyorsan cidden ayrıl çocuğa hayatı zindan etme.
Sevgililer birbirlerine aldıkları hediyelerin etiketlerinde bakmazlar.50 Yorumla
+1 yılçocuk Allah bilir sırılsıklam aşıktır buna. Evlilik hayalleri için para da biriktiriyordur... inşallah o genç adam öğrenir de sözlüsünün ona salaqqq sala—-kkk dediğini öğrenir de gerçek yüzünü görür... parayı da buna yedirme ... insanda utanma denen bişi olur be. On binlira maaş alıyormuş sözlüsüne iPhone hediye etmeli imiş... birde sala-k dediği adamdan bekliyor bunu
00 Yorumla
+1 yılNeden böyle düşünüyorsun neden kendine para karşılığında değer veriyorsun bu günlerde ekonomik sıkıntılar zor olabiliyor sana olan sevgisine , saygisina ilgisine baksana ayrılacaksın bunlara bak gerçekten hiç güzel bir düşünce anlayışı değil
40 YorumlaProblem sana 100 liralık bir atkı almış olması değil bu çok normal bir şey herhangi bir sorun göremiyorum, insanların sevgisini parayla ölçmeyi bırakın. Problem senin kendi değerini neden parayla ölçtüğün.. Bunu yapmayacak kadar saygınız olsun kendinize.
45 Yorumla
Soran+1 yıl10 bin maaş alıyor
Soran+1 yılıphone 11 ler indirimde olduğunu hatırlattım anlamadı salaq
- +1 yıl
Hemmmennnn ayrılmalısın hemmmennn... sana değer verip iphone almadığı için 10bin lira maaşını komple geleceğinize hazırlayacağına sana telefon almadığı için atkı aldığı için canım dediğin bir erkeği kesinlikle hak etmiyorsun... canım öyle mi !!! Söylesene bu sözü onun suratına... onbini sana harcayacak eeee evlenince nolacak kim ödeyecek borçları...
- +1 yıl
Canım diye değiştirmiş salaqqq s-al-akkkk olacaktı
Sevgilin aldığı hediyenin fiyatını gözüne sokuyorsa evet bu rahatsız edici ama sen fiyatına bakıp değerim bu mu diye düşünüyorsan sende bir problem var
20 YorumlaBunun için ayrılacaksan zaten ayrıl. Çocuğun belki maddi durumu iyi değildir sana yansıtmıyordur olabilir yani böyle şeyler için aklınıza ayrılık geliyorsa devam etmeyin
40 Yorumla
+1 yılBöyle gereksiz bir soruya 250 yorum geliyodsa eğer cidden bu sitedeki insanların çoğu boş. Bu soruya bu kadar çok yorum geldiği için, yorum yapanları eleştirmek amaçlı yorum yapıyorum. Yoksa bu soruyu pas geçmiştim.
20 Yorumla
+1 yılSen ona naptın? Para gözünü kör etmiş aptal.. sen onu sevdiğin için değil parası için sevmişsin yaptığın çok ayıp ve ahlaksızlık canım Babanın uşağımı lan o çocuk, OTUR BİDE SEN DÜŞÜN; BEN ONUN İÇİN NE YAPTIM?
21 Yorumla- +1 yıl
Ve kesinlikle ayrıl senin gibi bir aptal ömür boyu çekilmez çocuğa yazık olur..
Değerini sevgi yerine para ile ölçüyorsan. Ayrıl çocuğa yazık. Kendine bulursun zengin parasını önüne serecek birisini. Sevgi bulabilir misin orası ayrı mesele..
30 YorumlaBence o atkı senden daha değerli, atkı bir işe yarar ama senin gibi zibidiler kendini bişey sanıp arka tarafta bir yerlerini kaldırır indiren bol olsun diye. 😉
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılHediyeyi beğenmeyebilirsin. Ama ürünün fiyatını kendi değerinle kıyaslamak sağlıklı bir davranış değil. Öncelikle üzülür, daha sonra karşıdakini üzersin. Belki beğeneceğini düşünerek zevkine hitaben aldığı bir hediyedir.
10 Yorumla
+1 yılKendisine maddi deper biçen mal muamelesi görür ve mal gibi kullanılıp atılır.
Senin değerin ne? Bu soru sadece eskortlara sorulur ve bu sorunu cevabını sadece eskortlar verir.
Peki sözlünün değeri ne? Sen kaç para harcadın ona o zaman?10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 704 cevap paylaştı. bence ayrıl, ayrıl ki cocukcagız kendi değerini hediyenin maddiyatıyla ölçmeyen, gözü yüksekte olmayan , gerçekten mutlu olabilecegi bir kızla evlensin. cunku bunlara takıyorsan simdiden zaten sizin evliliğinizin yürüme ihtimali cok düsük
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBasite kaçmış , tamam hwdiyenin büyüğü küçüğü plmaz ama bu fazla özensiz olmuş
12 Yorumla
Soran+1 yılayda yılda bi hediye alıyor o da bi atkı mı yani
Cevap sahibi+1 yılAtkıyı normal bi arkadaş normal bi arkadaşa alıyor. bende olsam bozulurdum. sürekli de hediye almadığına göre , almak için almış
Hediyenin fiyatına göre mi değer biçiyorsun? Ne hadsizlik bu! İnsan düşünüp olmasına sevinir. Sen o çocuktan ayrıl bence hak etmiyorsun sevgisini
22 Yorumla
Soran+1 yılmaaşı 10 bin
+1 yılKesinlikle ayril. Hesap bilmeyen malin tekiymis. Pazarda 20 lira. Niye 100 lira vermis aptal adam.
32 Yorumla
Soran+1 yılçok komik
- +1 yıl
Oyle tabi. Yazik paraya. Cok deger vermis sana, bence degmezsin 20 liralik yeterdi sana
+1 yılAdamin gücü ona yetmistir onu almıştır. Degerin gücünün yettiginin en iyisinin yapılmasıyla anlaşılır hediyenin fiyatıyla değil.
13 Yorumla
Soran+1 yılmaaşı 10 bin
- +1 yıl
Olabilir sonuçta 3 cocugunun anası 20 yillik karısı değilsin. Neden sana büyük yatırımlar yapsın? Kucuk hediyelerle karakterini siniyor bile olabilir. Akıllı çocukmuş aferin.
Bir atkı için 100 TL çok fazla. Ben kendime o fiyatta bir atkı almıyorum. Sözlüm almış olsaydı paraya kıymış derdim. 100 TL' den fazlasını vermek enayiliğe girer hâttâ. Bir atkı o kadar para etmez.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılO atkı bile sana çok 99.99 TL olmalıydı 1 kuruşluk değerin bile yok bence sözlüm dediğin insanı burada rezil edebilecek bir soru paylaştığına göre 🤔
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılSanırsın padişahın öz kızı neyini beğenmiyorsun. Ahahh kendi değerini hediyele mi ölüyorsun demek ki 😃
21 Yorumla- +1 yıl
Ölçüyorsun **klavye hatası benden kaynaklı değil 🙄
+1 yılSana verdiği değeri harcadığı parayla mı ölçüyorsun cidden 😑
24 Yorumla
Soran+1 yılkızım ayda yılda bi hediye alıyor yılbaşı hediyesi sözde bu mu yani atkı mı?
- +1 yıl
Olsun düşünmüş en azından
Soran+1 yılmecbur alacak yılbaşı töbe ya kezban mısın
- +1 yıl
Yılbaşının ne özelliği var Allah aşkına 😒 başka gün alsın ne olacak. Bir atkı aldı diye ayrılınca çok mantıklı gelmiyor. İlla ki size maddi açıdan pahalı bir şey mi alınmalı?
+1 yılAdam üşümeni istememiş, dışarda sıcak sıcak gez demiş. İlla mücevher mi almalı
22 Yorumla
Soran+1 yılayda yılda bi hediye alıyor o da atkı?
- +1 yıl
O zaman iste bebegim. Erkeklerin kafa para harcamamaya endeksli
Sevgilim holding sahibi falan mı acaba kaç paralık hediye almasını bekliyordun. ? Bu sözü sana bırakıyorum. BAKMAZ KIÇININ SAMSAĞINA ÇIKAR DAĞIN YÜNSEĞİNE
00 Yorumla
+1 yılBence ayrılın sizden kurtulsun biran önce hediyenin ne oldugu değil kimin tarafından alındığı önemlidir heleki alan eş sözLü ya da nişanlınızsa daha bir kıymetlidir 1 paket çikolata bile sizi mutlu etmeli siz atkının fiyatına odaklanmışsınız cok yazık düşünmesi yeter çok merak ettim sözlenirkende cüzdana mı odaklandınız
00 Yorumla
+1 yılAyrıl aşkım fazla bile sana o 5 liraya tester parfüm almalıydı
31 Yorumla- +1 yıl
Bencede
+1 yılSen değerini parayla biçiyorsan..
ne olduğunu anladın
Adamın belki cebinde 200 lira vardı yarısını sana harcadı. Nankörlük yapma10 Yorumlacebinde 150 lirası olduğunu ve 100 lirasını sana hediye almak için kullandığını düşün. bu durumda bu çok değerli bir hediye.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılUltra lüks daire spor araba ve sınırsız para verecek değil ya ayağına halı serse yanlış tarafa serdin diye trip atarsınız. İyiki bekar ve yalnızım
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 886 cevap paylaştı.
+1 yılSacmaliyosn. Düşünmesi bile yeter. Kendini ne kadarla olcuyosn. Mesela bir parmağını kaç TL ye verirsn var mı bir fiyati
10 Yorumla Cidden niye bu kadar basitleştiriyorsunuz sevgiyi anlamıyorum, aldı diye teşekkür edeceğine birde ayrılmalı mıyım diyorsun
10 YorumlaSen değerini parayla mı ölçüyorsun? Benim eşim işten gelirken çikolata alsa mutlu oluyorum. Ne kafasız insanlarsınız ya
10 YorumlaBunun için ayrılınır mı ne istiyorsun araba mı sonuçta hediye almış mı almış insan düşünmesine bile mutlu olmalıdır.
10 YorumlaBelki parası yoktur. Herkesin ekonomisi pırlantaya el vermiyor maalesef. Düşünmeni yeterli olmalı bence
10 Yorumla
+1 yıl"G*tüme aldığım peçete bundan daha pahalı pis fakir" deyip, kafasına geçir.
12 Yorumla
Soran+1 yılağzını bozma
- +1 yıl
Bozulan ağız olsun, yeter ki kalbin kararmış olmasın. Bozuk kalp 100 lira için ayrılmaya bile gider.
+1 yılHediye bahane gönüller bir olsun. Daha çok hediye alır üzülme
12 Yorumla
Soran+1 yılsusar mısın
- +1 yıl
Bu fikrini ona da söyle olur mu yazık delikanlı harcanmasın senin gibi birinin yanında.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılmalısın hemen. Zira senin ederin 100 lira mı bilmem ama o adamın değeri sen değilsin
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBence ayril oglan kurtulsun senin gibi maddiyatla deger bicen birinden
20 Yorumla Ayıp etmiş 25 kuruşluk sakız bile fazla sana jdjdjdnn
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Madem bu şekilde dile getirdin o zaman sorarlar adama kaç paralık insansın uleyn diye 😉🙃🤣🤣
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Düşünüp almış hediye para ile ölçülmez. Maneviyatı önemlidir.
20 Yorumla
+1 yılBence de ayrıl. Sevgilin daha değerli insanları hak ediyor troll.
20 YorumlaBana 5 tl lik bileklik bile alınsa dünyalar benim olurdu...
Hediye düşünüp almış sana na kadar güzel işte00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Ben sözlüsün olsaydım seni direk bırakırdım insana verilen değer alınan hediyenin fiyatı ya da büyüklüğü değil bunu anlayın artık.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılKeşke onu da almasaymis. Az para koysa evine 5 litre yağ alırdı israf olmuş parası beğenmemişsin malum
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 936 cevap paylaştı. Ayrıl kardeşim hiç durma edipsize bak ya gidip 100 tl hediye almış fakirle sevgili olunur mu hiç Ayrıl hemen sakın düşünme
00 Yorumla
+1 yılAllah sizi bildiği gibi yapsın. Bizde sevgili yok bunlar hediyenin değerine bakıyorlar. Hayat ne kadar adaletsiz
00 YorumlaBacım para göz müsün anlamadım gerçekten bir hediyenin maddi değerine mi bakiyorsun anlamadım kupede alsa bardakta alsa manevi değeri yok mu hiç
00 Yorumla
+1 yılBenim gözümde de çok değersiz bir hediye oldu. Neden ona mavi renkli bir BMW almadığını sor ve ayrıl.
00 Yorumla
+1 yılDeğerim bu mu diye bir de soruyor, fiyatına bakarak... Adam seni düşünüp en azından hediye almış senin düşündüğün şeye bak. Sen, tam bir malsın.
00 Yorumla
+1 yılGörgüsüzsün.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılDurumunu bilmiyorumda ne yapsın 3000 ₺ atkımı alsın
02 Yorumla
Soran+1 yıl10 bin maaş alıyor
- +1 yıl
Olabilir 10 bin ₺ alması sana yüksek fiyatlı hediyeler alması anlamına gelmez
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Peki 1 milyonluk bir hediye alsaydı eminim hoşuna giderdi , senin değerin bir milyonluk bir hediye mi?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSana günlük 500 vereyim ne istersen onu al canım sen 😉 ama cok ziilmekten bıkmazsan tuttuğum yerde basarım 😘😘
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bence bunu sevgiline soyld Ayril. 100 liralık hediye mi olur ayıp ona ben olsam hiç almazdim.
10 Yorumla
+1 yılayrilmalisin! o hediyeleri baskalari hakediyor cunku
10 Yorumla- Devamını Gör (260)
Devamını Gör(305)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sözlüm hediye olarak 100 liralık atkı aldı. Değerim bu mu, ayrılmalı mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer