Bu benim için bir sorun değil, zaten KS'den başka sosyal medya hesabım yok. Soruya gelirsek; hayır sevgililer birbirlerine sosyal medya şifrelerini vermemeli. Çünkü ilişkinin en temel unsuru güvendir. Sevgililer arasında güven yoksa, zaten hiç sevgili falan olmasınlar daha iyi. Ayrıca özel alan diye bir şey var. İnsanın sevgilisi de olsa herşeyini bilmemeli. Sevgiliyle sosyal medya şifresi paylaşmayı saçma ve çocukça buluyorum..
Böyle bir şeyin çok yanlış olduğunu düşünüyorum. Sevgililik ilişkisi ya da evlilik tabii ki çok önemli şeyler. Ancak sosyal medya insanın kendi özeli. Aynı şekilde telefon şifresi de vermek zorunlu olmaması gerek. Ama tabii ki Yeni tanıştığın aşamada güven oluşması için o dönemler, bir gezmek amaçlı karşı tarafta izin veriyorsa bakabilirsin. Ama uzun vadede böyle bir şey yapılmasını, aşırı güvensizlik olarak görüyorum. Kesinlikle şifremi vermem. İstenmesine de karşıyım. Ben de kesinlikle istemem zaten. Eğer bir ilişkide isem bunun içinde güven olduğunu bilmem gerekli. Eğer güven yoksa o ilişkiye de gerek yok benim için.
Çiftler birbirlerine sosyal medya şifreleri verilmemeli. Çünkü sosyal medyada kişinin özel konuşmaları olabilir arkadaşları ile ve karşı tarafın bunları okumasıyla kavgaya meydan açılmış olur. Çiftler birbirlerinin sosyal medyalarına zaten karışıyorlar genellikle birde üstüne şifreler verilse ortalık karışır. Kişinin özel ve kendine ait bir alan olmalı. Şahsen vermem ve verilmesini de doğru bulmuyorum.
Buradaki hesaplarımızın şifreleri birbirimizde var. benim İnstagram şifremi isterse veririm elbet. O zaten kullanmıyor. bu bana güvenle alakalı bir durum gibi gelmiyor. Mesela ATM kartının şifresini vermez msn? Heh öyle bir şey. Lazım olmasa da dursun bir kenarda 🤣🤣
Bu birbirlerinin şifre verme olayı bence çiftlerin arasındaki ufak güvensizlikten kaynaklanıyor. Işte asıl önemli nokta bu güven meselesini aşmak. Bu konuda ilerleme kaydedilmezse küçük gibi görünen bu sorun büyümeye devam eder
Vermemeli. Çünkü olurda ayrılır ya da kavga ederseler o an şeytani fikirlere kapılabilirler. Ve şifreyi veren kişi mağdur edilebilir ki bunu fazlasıyla duyuyorum ben. Benimle olan erkek bana güvenmeyi bilmeli , hayatıma bu kadar müdahale etmesine müsaade etmem
Verebilir bence benden istese şahsen ben verirdim neden vermeyeyim ki veririm yani hiçbir sorun olmaz sonuçta gizlediğin bir şey yok sakladığım bir şey yok. Her şey ortada ama şöyle bir sorun var bu istiyorsa güvenmiyor demektir güvenmiyorsan bu gerçekten çok büyük sorun ben veririm hiç önemli değil ama güvenmeyi öğrenmeli yoksa ilişki yürümez.
Vermemeli ama telefonu, bilgisayarını vs eşyalarını ortada bırakıp gidebilmeli, açıkçası hiç ekran şifresi koymadım. Halada yok. Ben asla istemedim ama bir ilişkim olsa saklamam. Bence önemli konular. Tabi kadın erkek veya fıtrat farkı. Kabullenmek lazım.
Özelimi paylaşmam paylaşmasınıda istemem ama kadınlar illa şifre ister sıra kendisine gelince özelim var kız arkadaşlarımla özel konular konuştuk der hep vermemeye çalışır ve otomatikman erkek şifre değiştirir tartışma çıkartır erkekte kaçar gider. 😂
Bir insanı kontrol etme meraklısı değilim hatta çok usengecimdir, şüphe yaratan birinin bırak şifresini alıp girip kontrol etmeyi o değerli vaktimi başka işlerime veririm yol alırım hayatta. Bence herkes öyle yapsın yoksa aşk hayatınız muge anli programına döner savun haklama suçlama şüphe itiraf et çarkına döner durursun
Şifre verilmemeli kesinlikle. Kafalarına göre iş yaparlar. Onu takip etme, bunu takip etme. Şunu engelle, bunu engelle. Şu sana yavşıyor sakın konuşma. Vallahi tam sinirlik hareketler. Ben de önceden çok vermiştim şifre vs çok pişman olmuştum. Şu saatten sonra ne sevgili yaparım, ne de birisine şifre veririm.😀
Ben istemem şifresini. O isterse belki verebilirdim. Bence gereği yok ama gerek duyduysa verilir aslında. Benim için problem değil. Yeter ki sosyal medya üzerindeki davranışlarıma karışmasın. Onu takipten çıkar, şuna beğeni atma vs gelemem öyle şeylere.
Vermeli diye bir şey yok. Benim telimde hepsi açık zaten çıkış yapmadığım için nereye istiyosa oraya girebilir. Ancak eğer şifre isterse de veririm lakin epeyi uzun bir ilişkimin olması lazım onu kelimenin tam anlamıyla çözmüş olmam ve inanıyor olmam lazım Dün bir bugün iki olan adama evimin adresini bile bildirmek istemem.
Hayır herkesin kendi özel alanı olmalı ve buna saygı duyulması gerekiyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Ayrıldıklarında biri kızıp, diğerinin hesabından "Ben tam bir...'yım" yazsa, (Boşluğa her şey gelebilir) rezil olduğunla kalırsın ve hiç bir hak iddia edemezsin veya senin adına başkasına bir mesaj yazsa, başın belaya girebilir. Karşı taraf sana dava açabilir. Çok tehlikeli bu şifre verme meselesi. Yapmayın...
Şifre biliniyorsa zaten girip bakar. Ne kadar bakmam, bakmıyorum, bakmayacağım diyorsa yalan söylüyordur. Madem baklçmıyor, bakmayacak neden istiyor o zaman hiç mantıklı değil. Bence gerek yok olmasına
Aklı olan vermez. Ben o hatayı bir kere yaptim. Bir daha asla yapmam. Bu arada kullanici adim ve sifremi isteyen 22 60 yas arasi genc hanimlar mesaj atabilirler !
Hıcbır sosyal medya hesabım yok burası dışında gırıp bakabılır sorun yok ama ozguvensız ınsanlar yapar Bunu genelde.. yanı sıfre isteme boyutuna geldıyse olay bıtmıstır zaten
Verilmemeli, ne gerek var ki güvenini bir şifremi oluşturacak...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benim sosyal medyayla aram yok şahsen ben ortak hesap taraftarıyım ben çok bakmam ortak hesap olsun genellikle o bakar madem birbirimizden bir şey saklamıyoruz o zaman sorun yok
1
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Ama sevgili yazmışsın yok vermem daha evlilik gibi bir aşamaya da gelmemis belki kankamla onunla alakalı dedikodu yaparız 😂
Sevgiliden gizli ya da özel bir şey olamaz... Sevgili özeldir zaten... Sevgiliden daha özel bir şey mesela sorduğun sorudaki basit bir şifrenin özel hayata saygı kisvesi altında verilmemesi, gizli tutulması gibi...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hayir bence saçma çünkü ben kızım illa ki bana saçma sapan mesaj atanlar olcak onlara bakar kızar falan en iyisi hiç şifre falan istemesin benden 😁
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Buna gerek bile duymadan birbirlerine güvenmeliler. Guven yoksa zaten olmaz. Yapacak olduktan sonra her şekilde yaparlar.
Hayır verilmemeli , sonra sevgilin konuştuğun erkek arkadaşlarına bile karışıyor, üzerine baskı kurmaya başlıyor, gereksiz kıskançlık krizlerine giriyor.
Merhaba eğer ki çok seversem güvenirsem yeltenmem ama ufak bir şüpem olursa hayatını bile kaydedebilirim :) her ne kadar zorbalık olsada seviyorsam sahiplenirim :)