Konu hakkındaki gerçek görüşlerinizi yazarsanız sevinirim

Konu hakkındaki gerçek görüşlerinizi yazarsanız sevinirim

Günümüz modern ilişkilerinin en önemli olgusu güvendir
Saygıdır
Bir insan kadın ya da erkek sosyal statü ne olursa olsun güven vermelidir
Benim mesala 47. yasindayim ve bekarım Hayat felsefem Dunyaya bir kere geldim bir daha rüşvet versem gelemem ya adam gibi yaşarım ya da hemen geberirim Dünya da en kötü şey saklanan düşüncedir para bile saklaninca kokar Bir insan düşüncesini ensesinin arkasına değil masanın ortasına koymalı Açık net şeffaf hesap veren hesap vermeyi onurlu bir yaşam tarzı haline getiren bir insanim
Bu tarz sosyal medya şifrelerini seve seve veririm
Gerçekleri ne kadar yerin dibine sokarsan sok o bir yerden filizlenir
Ama bazı insanlar este sevgili de partner o bu şu da olsam
Vermem herkesin bir özel alanı olmalı diyenler de çoğunlukta
Benim için hiç sıkıntı değil
Gençler evleneceğiz kişinin tc ve e-devlet şifresini alıyorsunuz. Önce icra dosyaları, sonra dava dosyaları, sonra e-nabız verileri, sonra vergi borcu sekmesini sorguluyorsunuz. Sonra bana teşekkür ediyorsunuz. Bunları yapmadan evlenip de sonra ağlamayın.😀😀😁
Cinsiyet değişikliğini unuttun oda önemli onu da kontrol etsinler belli olmuyor çürük elma almasınlar :D kızlar sizde iyi kontrol edin :D
Anladıysan no problem önemli şeyler:D
Kitapsever dostum, bu konu gerçekten ilişkilerde sıkça tartışılan ve herkeste farklı hissiyatlar uyandıran bir mesele. Bana kalırsa, çiftlerin birbirine sosyal medya şifresini vermesi şart değil. Güven ilişkisinin temeli ama, şifre paylaşmak güven göstergesi değildir, aksine bazen ilişkideki güven eksikliğini işaret ediyor da olabilir. Ben mesela sosyal medya hesaplarımda kendi alanıma sahip olmayı seviyorum, bunu özel alanım gibi görüyorum ve bana kalırsa herkesin de böyle bir alanı olmalı.
X, Instagram, WhatsApp gibi uygulamalar kişisel sınırlarla ilgili alanlar... Eğer iki kişi arasında zaten sağlam bir güven varsa, gizli saklı bir şey de yoksa şifreyi paylaşmaya gerek yok. Ama tabii ki herkesin ilişki dinamiği farklıdır. Önemli olan karşılıklı anlayış ve iletişim bence. Sen ne düşünüyorsun, yazınca keyifle okurum!
Cevap
7Cevap
Tabi ki vermeli ben böyle bi durumum olursa istemeyi düşünüyorum şifresini
Hayır bence, her şeyin bi sınırı vardır, özeli vardır, ben istemiyorum sevgilim de istemedi böyle bir şey
Bazen herkesin kendi arkadaşları ile konuştukları özel konular vardır. Saygı olmalı bu konuda ama telefonum da ortada olurdu sevgilim ya da eşim olsaydı
Seni bir türlü çözemedim.
Kimsin yahu sen
Yazar msn
Tanımadığım insanlara yazmıyorum
Yani ne olur ne olmaz bilmelerinde fayda var
Bundan yanayım bende
Şifre bile yok telefonumda alsın baksın
Aman bir daha geri alamazsın şifre koyamazsın :D
Güzel cevap :)
Kadınların ve erkeklerin kendi aralarındaki konuşmalara bakılmamalı sadece çünkü özel konular olabiliyor ama onun haricindekilere bakabilir. Şimdi herkesin görüşü farklıdır
Kadınsal konulara erkekler neden bakıyor ya da erkeklerin konuştuğu mesajlara kadınlar neden bakıyor normal değil bu tarz şeyler zaten telefon ortada önemli olan anlayış bu konuda biraz mantıklı olalım yapan her türlü yapar
Bende onu konuşuyorum zaten sjsjjs
Sende ne meraklısın sjshshs
Yok canım ben korkarım çünkü bir baktım mi karşı taraf iki katını yapar sosyal medya hesabımdan tut takip ettiğim kişilere kadar takılır korkuyorum ondan sjsjsj
Sadakat var sen yanlış anladın sanırım. Herkesin bireyselligi kendinedir erkekler hedefler yapar cani sıkılır yeni hedefler peşine koşar aci gerçek bu ve bende o av değilim
Hayır tabiki
Verilir
Stefan Zweig okuyor musun
Versin
Hayir
O kadar da degl
Hayır ne gerek var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?