Merhaba arkadaşlar görüşlerinize ihtiyacım var.. 6 aylık bir ilişkim var kız arkadaşım hristiyan ve İrlandalı şu an için aramızda ki uyum çok iyi yaklaşık 4-5 kere görüştük şu an İrlanda'da kendisi açıkçası mutluyum çok değer veriyor çok ilgili bir kız ten uyumu dahil çok güzel bir uyum var aramız da ama evlilik konusunda biraz düşünceliyim sizce sorun olur mu aile din konusu falan?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Ben Rus bir erkekle evliyim ve bu beraberliğimizin 6. yılı (evliliğimizin 3. yılı). Severek evlendim ve bir sorun yaşamadım şimdilik. Bu eşle uyum ve o uyumun devamı biraz gözlem ama bolca da şans işi bence.
Evlilik için acele etmenize gerek yok, biraz daha iyi tanıyın birbirinizi.
Maşallah maşallah maşallah nazar değmesin diyorum senin adına çok sevindim 🧿 yalnız kaç yaşında başladınız siz ya daha 21 yaşındasın 😄
sana soracağım bir kaç şey olabilir uzaklardan birisi ama gerçekten bu yorumuna mutlu oldum hem senin adına hem kendi adıma
şu an her şey güzel ama sonrası içinde düşünüyorum iyi bir gözlemci zeki bir adamım o yüzden de anlık olaylara kapılmak istemiyorum hata yapmamak için bir acaba var içimde çünkü
15 yaşındayken tanıştım Antalya'da. :) İkimiz de ailemizle tatildeydik. ben 15 o 17'ydi. Sevgiliydik önce, uzak mesafe ilişkisi yaşadık, bazen 2-3 günlüğüne geliyordu. Sonra ben üniversite için Rusya'yı tercih ettim ve evlendik.
Yalnız hikayenize bayıldım 15 yaşında başlayıp ta Rusya'ya kadar uzanan bir hikâye niyeyse senin yorumun bir pozitiflik kattı bana 🌸 e şimdi nerede yaşıyorsunuz, bebiş var mı, alışabildin mi Rusya'ya ve soğuğuna anlat anlat hanımefendii tecrübelerinden fayfalanalım 😄
:) Bebiş yok çünkü hala öğrenciyim, son senem. Soğuğa alıştım ama sevmiyorum. Çok soğuğu da çok sıcağı da sevmem. Mümkün mertebe kışın evden çıkmıyorum. Market alışverişi için ya da okula gitmem gerekiyorsa, çıktığımda uşankamı takıyorum, bildiğin Rus kış giysilerimle işimi halledip geliyorum. Havalar ısındığında Türkiye'ye gidiyoruz ya da Rusya içinde trenle geziyoruz. Rusya devasa bir ülke, keşfedilecek çok şehri var. Ama şimdi kış ve neredeyse hep evdeyim. Takıyorum airpodslarımı, açıyorum bir Rus klasiği sesli kitap, hem dinliyorum hem de Rus mutfağından yemekler yapıyorum. Böyle geçiyor zaman.
Ahh o zaman bebişi kucağımıza okul bitince mi alıyoruz büyük ihtimalle sarı şeker bir şey olur o :)) biliyor musun Rusya'yı çok merak ediyorum tarihsel ve kültürel açıdan harika bir coğrafya keşfedilecek bir çok şehri bir çok kasabası var hele tren ile gezmek harika bir olaydır eminim.
Sovyet Rusya dönemi çok ilgimi çekerdi çocukluğumdan beri.
uşanka hahah biliyorum biliyorum onu tuhaf geliyor gözüme ama o olmadan kardan kız olursun herhalde o zaman evde takılmayı seven bir insan için hiç de olumsuz değil zaten doğalgazın üzerinde yaşıyorsun 😄
Evet, inşallah okul bittikten sonra. :) Sarışın olur mu bilmem ama uzun boylu ve beyaz tenli olur diye düşünüyorum çünkü eşim de ben de beyaz tenli ve uzun boyluyuz. Önemli olan sağlıklı olması ama eşim gibi mavi gözlü olursa hoşuma gider. :) Mavi gözü seviyorum, görsel olarak çok hoş. Gözlerde denizi taşımak gibi.
Rusya gerek geçmişte gerekse şu anda hiçbir zaman silik bir ülke olmadı. Bu yüzden ilgi çekiciliği var ve ben de severdim ama özel bir ilgim de yoktu şansen. Sevdiğim insanın Rus olması sebebiyle işin içine dalmış oldum. Ruslar bizlere hem biraz benziyor hem de farklılar.
Evet, evde vakit geçirmeyi seviyorum, sorun yok.
Siz nasıl tanıştınız?
Gözlerim biraz biraz kapanıyor gece nöbetinden çıktım ama sorun olmazsa hem yarım kalmasın yorum ve sohbet takip edebilir miyim seni takipleşelim mi? uzun uzun sohbet edebilirim gerçekten hoş, samimi ve seviyeli bir sohbetin var hatta bu son yoruma da yazacaklarım var ama gözler kapanıyor 😄
Tabii
Acılı bol porsiyon aslanlı bir şey geldi
heh işte o benim
Ne yaptın Rusya'da buz falan mı tuttun Allah korusun 😄
6 aylık bi ilişki ve 4-5 kez buluşma? Evlilik düşünmek için biraz erken değil mi?
İşte tam olarak bir sürü acaba ve ama var aklımda 32 yaşındayım artık evlilik düşünüyorum yani bir aile kurmak hayatı dolu dolu yaşadım her şeyi gördüm her ortama girdim çoğu şeye doydum ama ama işte evlenmek için evlenmek istemiyorum o yüzden de düşündürüyor beni
Mesafe ilişkileri normal ilişkilere göre daha zor. Güven yanındaki insanla 1-2 ayda olacakken mesafe ilişkisinde 5-6 ay sürer. şu an daha tam güvendiğini bile düşünmüyorum 6 ayda ne evliliğine karar verdin saçmalama. Bende mesafe ilişkisi yaşıyorum ama biz Türkiye sınırlarındayız gel git daha kolay oluyo evet birini seviyosan ona 2 ayda da güvenebilirsin ama şu an evlilik için çok çok erken
Güzin abla gibisin yeminle o var sende o tamam abla 😄 şaka bir yana zaten tam da bu yüzden sordum bu soruyu yorum değil de dışardan bir bakış için teşekkür ederim güven konusunda çok farklı durumdayız o bana güveniyor evet ama eskiden çok çapkın ve hovarda bir adam olduğumu bildiği halde güveniyor mesela o açık görüşlü ben kıskanç ve sahiplenme duygusu yüksek bi adamım bazı konularda şimdiden sıkıntı yaşıyoruz hoşuna gittiğini itiraf ediyor bu yönümün ama işte yine de orada ki hayatı çevresi falan bam başka..
bu arada uzak mesafe ilişkisi gerçekten çok zor ya ama senin adına inşallah çok mutlu olursunuz 👐 ne kadar oldu sizin Güzin abla
Niye Güzin abla dedin sen bana 😂😂😂
Ben kimse memnun olsun diye yorum yapmıyom doğrusunu bildiğim şeyler üzerinden konuşurum isteyen beğenmesin 😂
Çapkın hovarda olman kötü biri olduğunu veya güvenilmez biri olduğunu göstermez benim sevgilimde benden önce çok kadınlarla kızlarla olmuş e bunun için güvenmiyim mi alakası yok. Ama güven zaman isteyen bişey öyle 6 ayda güvendim evlendim diyenler 6 ayın sonunda da boşanan insanlar. her şey güven veya ten uyumu değil anlaşmak bir evde yaşayabileceğine inanmak lazım
Evet çok çok zor ama 1-2 ayın sonunda ona kavuşma ümidi olunca o bile güzel geliyo ☺️ inşallah teşekkür ederiz sizde mutlu olun ☺️🙏🏻
Bizimde 4 buçuk aylık bi beraberlik 🤗
Niye Güzin abla dedim sana hani böyle hem sever hem döver gibi bir yorum yaptın o yüzden hani hem saçmalama falan diyor hemde güzel güzel anlatıyor 😂 yook yook hislerim çok kuvvetlidir çok severim böyle insanları düz ol doğru neyse onu söyle seven olduğun gibi sevsin seni bence gayet samimi bir insansın 9 köyden kovsalar da yapmacık insanları hiç sevmem sinir olurum hatta.. doğal ve samimi insanlar candır
maalesef maalesef zamanında kırdık fındık fıstık ceviz meviz sincap hesabı seninki de eski sincaplardan belli 😄 ama bakış açın çok doğru geçmişe takılmak aptallık.. dışarda her şey güzel de önemli olan aynı evin içinde yaşayabilmek eğer buna inanırsam evlenmeyi düşünüyorum ama bu çok takılıyor aklıma
Ya aslında haklısın sert eleştiririm ama onu doğruya yönlendirmek içinde uğraşırım bu sorulara cevap yazarken bi yanım diyo ki saydır boş ver içinden geldiği gibi diğer yanımda diyo ki hem saydır hem doğruyu söyle sonuçta burada gerçekten fikir almaya gelen insanlar var o yüzden o diğer yanımı dinleyerek yorum yaptım sana da 😂😂 ablanız size kurban olsun diyesim var ama jdjffjsjhdh
ahhhh bu hissi bilirim cooook güzel bir hiss o kavuşma anına kadar ki her şey kavuşunca değiyor 🌸 bizde teşekkür edeceğiz de bizim ki hâlâ testis diyor onun adına ben edeyim 😄 maşallah maşallah e güzel zaman 🧿
Tesis diye çevirmiş KS Taş şakkür diyor olacaktı o 😂
Oooo benim sevgilinin kırmadığı ceviz fındık hiç bisi kalmamış ama işte geçmişine takılırsam geleceği göremem. Oturdu bana düzgünce en yaşadıysa anlattı bende tamam dedim ve takılmıyorum da hep şey derim ben.. Erkeğe bişey olmuyo 1 tas suya bakar kendini temizlemesi gerçekten de öyle. Kadın için durum böyle değil o yüzden ben hiç bişey yaşamadım ama yaşasaydım da ona dürüst olup anlattığım sürece kabul etmiceği bişey yoktu bundan adım gibi eminim çünkü onu tanıyorum.. Durum bundan ibaret yani, 🤗
Sende öncelikle
Sana ne kadar dürüst olduğuna bak
Ne kadar vicdanlı olduğuna
Sana neyi ne derece doğru söylediğine dikkat et
Benim sevgilim gün sonunda uyumadan önce beni görüntülü arar ve hep aynı şeyi söyler. Ne yaparsan yap bana doğru gel benim tamam demiycegim hiç bişey yok yeter ki onu senden duyayım.
Ve en önemlisi kadın erkek ayrımı olmaması
Mesela ben şu an çalışmıyorum sevgilim de pandemi şartlarından dolayı işten çıkarıldık. Ben corona falan çıkarırlarsa diye düşünüp birikim yaptım kendime. Zamanında 600-700 TLye aldığım çeyrek şu an 1600 TL. İhtiyacı olup istediği de oldu onun için bozdurup göndermişliğim bile var. Ama önemli olan bunda gözünüzün olmaması asla bir an bile yapsam mı diye düşünmedim. Çünkü o herşeyin
En güzeline
En özeline
En degerlisine
Layık (:
Sana bu derece değer veren birisiyse, önce onu tanı güven daha sonra evlilik düşün.. Sonuçta illaki bi gün evleniceksiniz acelesi var mı? Yok. Kaçıyo musunuz? Hayır. E o zaman acele neden.
Doğru karar vermek için beklemek varken? Bide şöyle düşün
Diyelim ki şu an sevgilisiniz bi yanlışını gördün. şu an mı ayrılmak senin için iyi olur, yoksa şu an evlenip o yanlışı görüp o zaman boşanmak mı? Sevgilinden ayrıldığın için kimse sana bişeyin hesabını sormak dul muamelesi görmezsin. Ama evlilikte durum bu kadar basit olmuyo maalesef.. Herşeyi düşünmek zorundasın. Aksi halde buraya gelip mutsuzum ama çocuğum için evliyim etraf laf etmesin diye evliyim ailem için evliyim diye yakınmak durumunda kalırsın. Güzin abla demişti dersin😂
Yorumum çok uzun olmuş o yüzden site izin vermedi bende iki kısımda attım 😂
Yorumlarımı tekrar gözden geçir bak bakalım cevap vermediğin bişeyler kalmış mı jsdjhssh
Zaten sana bir şey söyleyeyim mi bunu canı gönülden söylüyorum sana sahip olarak her şeyin en güzeline en özeline en değerlisine sahip ve layık olmuş bunu çok samimi ve içten olarak söylüyorum şurada 5 satır 5 dakikalık bir konuşmamız var neye dayanarak diye düşünür insan ama emin ol bu adam da insan sarrafı kıymetini bilsin 🌸
hahah sen yalnız tam uzun uzun dertleşme uzun uzun sohbetlik bir şeysin maşallah formun yerinde 😂 gece nöbetinden çıktım gözlerim kapanıyor ara ara açıyorum ama akşam yerini ayırdım burada sende yerimi ayır Güzin abla ile gece dertleri programına 😁
Yaaaaa çok teşekkür ederim ☺️ böyle düşünmene sebep olacak naptım bilmiyorum ama bu yorum beni sebepsiz mutlu etti 🤗🙈
Aslında ondan ziyade ben herşeyin en güzeline en özeline en değerlisine o hayatıma girince sahip oldum dünya üzerinde ne güzellik varsa onda toplanmış gibi 🤗
Kıymetimi dee biliyo biliyo bilmezse şayet sana şikayet ederim olur mu çekersin dimi kulağını sjdjsj
Oooo öyle desene benim de çenem düştü adam nöbetten çıkmış ben ne diyom 😂😂
Tamam tamam hadi git uyu kapa gözlerini açma sjfjjdsj bak ben bekletmeyi de bekletilmeyide sevmem Heee ona göre. Saat ver ne 1 dakika geç ne 1 dakika erken tam saatinde burada ol aksi halde çok küserim jshfhshshxh Güzin ablanız reklam arasına gidiyor ksjdjssjjd
Uzun uzun dert dinlenir sohbet edilir jsjfhdhshdh
Hahahah sabah sabah uykuluw uykuluw ne iyi geldin ya enerjiye bak huysuz sevimli tatlı bir cadi saat 10 diyeceğim ama geçerse de diye korktum şimdi buby yorumdan sondra😂
Ama niye ki ya benim sevgili de bana huysuz sevimli cadım diyo ben gerçekten cadı mıyım yoksa 🙄 aklımda deli sorular 😂
21:59da burdayım. burada olmazsaaaannnnnnn? Olmamak gibi bi şansın yok sjdhshshsbbdbs
Kendime not ; Hayırlı olsun Aslanım aldın başına en bugünden bir ihale (bela) diyemedi 😄😂 o cadı konusunu bir konuşalım şey yapalım onu hahah
Soran kişiye not ; bela demeye çekinme bu kız aynaya bakınca bile kim seni başına bela edecek diyen bi varlık 😂😂😂😂
Bela diyemedi diyo nasıl korktuysa adam jshfhshshdhdhd
Onu bi konuşalım bi şeeedeelim onu jsjfhdhshdhdhs
Hadi iyi uykular Allaha emanet rüyanda cadı gör nsbfhshshdhshahx
Hahaha yalnız bak baştan uyarayım böyle sempatik tatlı bir adamımdır ama acayip derece de de sinir sistemine zararım dokunur terslik de var 😁 korkunun ecele faydası yok, demirden korksak trene binmezdik tarzında bir işleyişim var rüyam da akşam 10 dan sonra çok kötü şeyler oluyordu çok kötü şeyler olaylar aksiyon ekşın 😂
Geç kaldın =(
eğer otobüs kalkmadıysa ya da uçak havalanmadıysa şey yaparız bence onu hallederiz onu 😄
Pekkkiii😂
çok da şey yapma canım ya sabah ezanı ile birlikte yazabilirdin çok erken geldin 😁
Hıı sen sanki çok erken geldin😂 benim bu siteden gelen bildirimlerim kapalı ne zaman yazıyosun görmüyom ki jshdhshs
sana zahmet onları bir aç da bari dumanla haberleşme dönemine geri dönmeyelim bu kadar teknoloji falan gelişmişken 😂 aman altta kalma aman hemen ilistirdi lafı 😁
Ya ama çok soru cevapladigim için onların hepsine bildirim geliyo uykudan mesaj sesine uyanıyom rahatsız ediyo jsjfjshsh
Kamyonun altında kalırım lafın altında kalmam jshdhshs
Pişşttt burada mısın 🙄🙄😂
Huhhhuuuuuu
Hahahah geldi başımın belası huhuhu huuuu huuu gel gel buradayım 😁
https://www.hizliresim.com/pwsc5xt geçen günkü geç kalışı şöyle telafi edebilir miyizz?
sen gelene kadar bunlar burada dursun ama soğutmaa
Ama diyette olan insana yapılmaz ki bu =(
şşş aramızda aramızda iki iki bölüşürüzz şşşt
Özelden biri yazdı mı sana seni buldum diye fhdfgss
Zaten düşünüyorum inşallah
Allah mutlu etsin inşallah eğer varsa birisi 🤲