Geçen gün sana aşığım diyen çocuk bugün günaydın bile yazmamış. Her ilgi gösterene bağlanmayı nasıl bırakırım?

Merhaba ben çok güzel bir kızım övünmek gibi olmasın yanlış anlamayın ama mesela geçen bi çocuk bana sana aşığım dedi ilgi gösterdi vs şimdi günaydın bile yazmamış bende üzülüyorum başkası olsa kızım o kadar güzelsin buna mı üzülüyorsun der nasıl düzelticem ben kendimi biri ilgi versin az bişey bağlanıyorum hemen
Geçen gün sana aşığım diyen çocuk bugün günaydın bile yazmamış. Her ilgi gösterene bağlanmayı nasıl bırakırım?
Cevapla