Eşime telefonda seni seviyorum dedim diye kızıyor bana kötü mü ediyorum :( ?

İşçilerin yanında hopörlere alıyor telefonunu bende bilmiyorum bunu o an deyiveriyorum bende tamam tamam hadi görüşürüz diyip kapatıyor :((
Eşime telefonda seni seviyorum dedim diye kızıyor bana kötü mü ediyorum :( ?
Cevapla