Sevgilim yanında ben yokken özgür hissettiğini söyledi. Çok kırıldım, haksız mıyım?

Merhaba , bugün okulda sevgilimin söylediği bir cümleden dolayı atıştık.(Sevgilimi okulda ben olmadığım zamanlar bazı kızlardan kıskanıyorum. Bu yüzden okulda ben olmadığım zamanlar pek kalsın istemiyorum.) Söylediği cümle şuydu " seni metroya eve dönmen için bırakıp okula döndüğümde kendimi özgür hissediyorum, kendi kendime karar verebiliyorum " bunu dedi ve ben alınınca şaka yapıyorum takılıyorum sana dedi. Ama kendisine ben sana bunu söylesem ne derdin dediğimde , sana özgürlüğünle mutluluklar dilerdim dedi güldü. Ben de demekki hoş bir cümle değil dedim kızdım ona. Neden böyle söyledi bana?
Sevgilim yanında ben yokken özgür hissettiğini söyledi. Çok kırıldım, haksız mıyım?
Cevapla