Geçen hafta önemsiz bir sebepten tartıştık. İki gün barışmak için çabaladı fakat ben çok kırgın olduğum için olumlu yaklaşmadım. Ardından o da bundan sonra herhangi bir adım atmayacağını, herhangi bir adımımı da kabul etmeyeceğini söyleyerek aramalara son verdi. O andan itibaren ne yaptımsa ne söyledimse olmadı. En son artık eskisi gibi hissetmediğini, barışmak istemediğini, eskisi gibi olmanın icinden gelmediğini söyledi. Artık bana bağlı hissetmediğini ve hayatında da biri olabileceğini söyledi. Öyle söyleyince ben de ağzıma geleni söyledim tabi. O da engelledi.
Simdi böyle bi durumda barışmaya çalışmanın bi anlamı yok diyenler olur tabi de gönül iste sevince dinlemiyor hiç bisey. Oyle veya böyle tekrar iletişim kurmanın ve buzları eritmenin bir yolunu arıyorum. Çiçek göndermek anlamlı ve etkili bir başlangıç olabilir mi?
Simdi böyle bi durumda barışmaya çalışmanın bi anlamı yok diyenler olur tabi de gönül iste sevince dinlemiyor hiç bisey. Oyle veya böyle tekrar iletişim kurmanın ve buzları eritmenin bir yolunu arıyorum. Çiçek göndermek anlamlı ve etkili bir başlangıç olabilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer