Aynı kişiden 2. defa Aldatıldım 1 yıllık ilişkim lütfen okuyun affetmelimiyim?

Şimdi ben bu çocukla ilk çıkarken 4 ay sonra benden bi kız için ayrılmıştı sonra kızla şeyyyy yapıp bana geri dönmüştü bende affetmiştim ve bundan 2 ay sonra ben beni aldattığı kızla berberlik videosunu izledim kızın sesleri aylarca kulağımda yankılandı ama sabır ettim çünkü seviyordum bunun üzerinden 7 ay sonrada biz küsmüştük konuşmuyorduk konuşmadığımız anda tanıdığım bir kızla şey anladınız yapmış ve ben ona geri dönüncede o kızı uzaklaştırmaya çalıştı ama nasıl kıza işte şey demiş kız onların evlerinin altına geldi bende o gün onlardaydım yani kızı eve çıkarmamak için uğraşıyor çünkü neden evde ben varım işte kızda ısrarla diyorki hayır çıkıcam anlatıcam herşeyi o kıza diye ikimizide aldattın diye sonra kız eve yukarı çıktı bende koltukta oturuyorum kapıyı erkek kardeşi açtı bir tane kız bağırıyor simge burdamı diye ben bağırdım dedim içerdeyim gel kız yanıma geldi bana dediki biz bir haftadır çocukla çıkıyoruz cidden ondan hoşlanmıştım verdim ben ona falan demeye başladı e benim elim ayağım titriyor çıktım direk evden gittim kız söylemeseydi haberim olmıcaktı sabahları 3 e kadar kızın yanında duruyormuş 3 den sonrada kıza aşkım ben arkadaşlarla halısahaya gidiyorum diyip benim yanıma geliyormuş bunuda kız söyledi hatta kıza bana kız gelip herşeyi anlatmasın diye şey demiş o aksam sen dur şimdi ben sana yarın kahvaltıya gelcem herşeyi anlatcam demiş çıldırdım resmen bir akıl verin sizce napmalıyım olay 2 gün önce yaşandı?
Aynı kişiden 2. defa Aldatıldım 1 yıllık ilişkim lütfen okuyun affetmelimiyim?
Cevapla