Ciddi ilişki istemediğim 2 yılın ardından tövbemi bozduran o kişi?

Aslında böyle şeyleri anlatmayı falan pek sevmem her ilişkide bir payım vardır,(çevremdeki) herkesin hayatını güzelleştirirken ilişkilerine renk katarken kendi ilişkilerimde hep başarısız olup ilişkiye küsmüştüm, tanıştıktan sonra bana hayatın aslında güzel olduğunu ve insanların beni kullandığını söyledi bende bunun farkındaydım ama kendime yediremiyordum sonradan farkına varıp insanlardan uzaklaştım ve tamamen kendimi düzeltmeye söz verdim her ne kadar onun yanımda olmasını istesemde bir yanım hep onun kalbini kırma korkusuyla dolu aslında bir süre sonra hoşlandığımı fark edip dile getirdim kafasını karıştırdım ve sonra bişey söylememesini istedim ve sadece dinledi bana bu kadar iyi gelirken bende onun hayatını güzelleştimek istedim benim için çok değerli bir kişi aslına bakarsanız hayatımı bile adayabileceğim bir kişi ama onun da benim gibi kanadı kırık ya tekrardan ben onu kırarsam diye biraz mesafeli durmak istiyorum ama bir yanımda güzel günlerimizin olması adına çabalamak istiyor bu denli güzel bir hayat yaşamak varken bence fırsatı kaçırmamak lazım ama o yaralı ve ben onun yarasını sarmak için elimden geleni yapıyorum sizce neler olmalı bakış açısı önemli herkesin yazmasını isterim teşekkürler :)
Ciddi ilişki istemediğim 2 yılın ardından tövbemi bozduran o kişi?
Cevapla