Arkadaşıma açıldım ve bana ben sana o gözle bakmamıştım dedi bundan sonra aramızda bir şey olabilir mi?

Eski iş arkadaşım olan bir erkeğe ona beraberken güzeliz ve neden bunu daha farklı boyuta taşımıyoruz dedim o da ben sana o gözle bakmamıştım çok ani oldu benim için hep iyi bir arkadaşsın dedi istersen konuşulmamış sayalım veya konuyu burada kapatalım dedi. Bundan sonrasında bir şeyler olabilir mi aramızda
Arkadaşıma açıldım ve bana ben sana o gözle bakmamıştım dedi bundan sonra aramızda bir şey olabilir mi?
Cevapla