Merhaba sevgilimle 1 haftadır ayrıydık ve bir kızla konuştuğunu öğrendim bana işte ben yüz vermedim felan dedi biz buluştuk?

Daha sonra baktım telefona mesajları silmiş engellemiş ben eve gittimde kıza yine yazılar yazmış kız bana attı ama kızın niyeti kötü bir şey aldırmaya felan çalışıyor o mesajları da gördüm ama sevdiğim insan kurana basıp onla konuşmadım hiç bir şekilde diyip sonra ona tekrar yazması sizce bu kız bizi ayırmaya çalışıyor yoksa gerçekten niyeti iyi mi
Merhaba sevgilimle 1 haftadır ayrıydık ve bir kızla konuştuğunu öğrendim bana işte ben yüz vermedim felan dedi biz buluştuk?
Cevapla