23 yaşındayım, hala sevgilim olmadı. Kimse içime sinmiyor, nasıl olacak bu aşk meşk işleri?

23 yaşındayım hala sevgilim olmadı. Ben kabul etsem büssürü sevgilim olurdu fakat gerçekten hiç içime sinen birisi olmadı. Bu gidişle evde de kalırım gibi hissediyorum çünkü galiba aşırı seçiciyim. Çirkin değilim güzel bir bölümden mezun olmak üzereyim ama kısmetim gerçekten çok kapalı. Korkuyorum hep böyle yalnız aşksız mutsuz kalmaktan 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Yardım taktik imdaat
23 yaşındayım, hala sevgilim olmadı. Kimse içime sinmiyor, nasıl olacak bu aşk meşk işleri?
Cevapla