İlişkimiz iyiydii bi sıkıntı yoktu kendisinin sorunları oldugunu söyleyip ayrılmak istedi anlayışla karşıladım. Aradan zaman geçti yaşadığı yere gitmiştim sadece nasıl diye göŕmek icin görüşelim mi dedim hemen geldi ama sarıldı ö. tü falan hani kendimi cektim tabiki. Kendi kendine biz görüşmeyelim dedi benim tekrardan baslamak gibi bi istegim yoktu zaten onada gelmek zorunda degilsin dedigim halde geldi sonra boyle yaptı hicbir sey yazmadim. Aradan yine zaman gecti bu sefer kendi aradı nasılsın diye soguk bir şekilde yanıt verdim bende sordum sonra numaranı kesin olarak silicem rahatsız etmeyeceğim seni sende sil bende numarası kayitli degil bu arada hayat devam ediyor gibi seyler soyledi neden aradın bunları söylemek icin mi aradın diyorum neden aradigimi bende bilmiyorum anlam veremiyorum kendime dedi bende artık fazla bir sey demedim kapattık. Aramızda 500 km var yani kendiside gayet yakışıklı isterse başkalarını bulabilir ama bana böyle yaptı neden sizce
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hırs ve takıntı yapmış sana karşı yüz vermedikçe daha çok yazcak emn ol
Sonradan mesaj attım konusmak istiyorum senle diye bidaha yazma bu kadar hoş karşılamam dedi bende sinirlendim ve ne diye arıyosun o zaman nasılsam nasılım belki başka biri var niye ariyosun dedim. Keşke seni hiç tanımasaydım keşke bana hiç yazmasaydım bütün hissettiklerimin hiçbirini haketmiyosun hakedene vericem. dedim. özür dilerim ama olmaz yazdı. Bende bir şeyleri oldurmaya çalışmıyorum sadece senin tutarsızlığından sıkıldım yazdım. Anladım bidaha rahatsız etmem dedi. Bunlar içimde kalmıştı söylemek için rahatsız ettim bende dedim ve böyle kaldık kendisi haksız ne diyebilirdim ki cok seviyorum ama beni üzdü
insanları özlemek çok normal sevmek çok normal ama bu onunla olman gerektiği anlamına gelmez zamana bırak yazma ona bir sabah uyanıp artık sevmiyor artık özlemiyor olacaksın.
Uzun süredir takmıyordum bile ama yine böyle arayıp sacmaliklar yaptı bende peşimde koşsun istiyorum
Seviyor adam seni. Boyle aradığında rahatsız oluyorsa engelle gitsin. Umursama.
Seviyor mu yani bu nasıl sevgi böyle sinir etti beni
Sonradan anlamıştır sevgisini. Sen onu severken farkında değildir yokluğunda anlamıştır. Ya madem sevmiyosan görüşme engelle gitsin
Seviyorum onu hemde çok. Sonradan mesaj attım konusmak istiyorum senle diye bidaha yazma bu kadar hoş karşılamam dedi bende sinirlendim ve ne diye arıyosun o zaman nasılsam nasılım belki başka biri var niye ariyosun dedim. Keşke seni hiç tanımasaydım keşke bana hiç yazmasaydım bütün hissettiklerimin hiçbirini haketmiyosun hakedene vericem. dedim. özür dilerim ama olmaz yazdı. Bende bir şeyleri oldurmaya çalışmıyorum sadece senin tutarsızlığından sıkıldım yazdım. Anladım bidaha rahatsız etmem dedi. Bunlar içimde kalmıştı söylemek için rahatsız ettim bende dedim ve böyle kaldık kendisi haksız ne diyebilirdim ki cok seviyorum ama beni üzdü
Bak sevgini zamanla azaltirsin ama seni yıpratan biriyle değişir falan diye yapma arkadasm ya. İleridede aynısı olucak ya değmiyor. Kendimden biliyorum. Ayrildiktan sonra şükürler olsun dedim kendi hayatımı unutmuşum. Dun aptallık ettim yazdım onda bitmiş her şey. Hayirlisi buymuş dedim. Devam etseydi ben yipranirdim. Bence hiç uğraşma. Hayatina bak.
Bana yapan başkasına da böyle davranır. Zaten ben artık bir şey yapmak istemiyorum yaparsa kendi yapsın sadece bu yaptıklarında bana karşı birazda olsa sevgisi var mı onu merakediyorum isteklerinin çoğunu yerine getirmiyorum taktı mı diye düsunüyorum birde. Çok takıntılı bi insan olduğunu söylemişti
Tabi kızım karakteri öyle oluyor. Eski manitamda aynısi olduğundan emin konuşuyorum. Seven taraf senmissin sanırım ilişkide sen yüz vermeyince senin gibisini bulamayacağını düşünüyor bence o yüzden peşinden koşuyor yokluğunu anlayıp seni daha çok sevdi yani rolleri değiştirmiş gibi oldunuz. Ama sen yüz verseydin o eski adam geri gelirdi emin ol.
Şimdi geri arar mı sence tekrardan gerçekten iyi bir ders vermek istiyorum çok üzdü beni
Umursamamak en iyi intikamdir onun için ugrasmadigini gösterir hiç verme yani
Sen arayacağını düşünüyor musun bunun bidaha rahatsız etmem dedi ama umursamayacaģım dedigin gibi
Arasada açma boş ver bence yazar sana
Sikilmis bahane ariyor
Sevgi var mı sence bunu peşimde koşturmak istiyorum
O zaman geri cekil konusma. Pesinden geliyorsa denersin
Sonradan mesaj attım konusmak istiyorum senle diye bidaha yazma bu kadar hoş karşılamam dedi bende sinirlendim ve ne diye arıyosun o zaman nasılsam nasılım belki başka biri var niye ariyosun dedim. Keşke seni hiç tanımasaydım keşke bana hiç yazmasaydım bütün hissettiklerimin hiçbirini haketmiyosun hakedene vericem. dedim. özür dilerim ama olmaz yazdı. Bende bir şeyleri oldurmaya çalışmıyorum sadece senin tutarsızlığından sıkıldım yazdım. Anladım bidaha rahatsız etmem dedi. Bunlar içimde kalmıştı söylemek için rahatsız ettim bende dedim ve böyle kaldık kendisi haksız ne diyebilirdim ki cok seviyorum ama beni üzdü
Oynuyor ya.
Oynuyormu sence yani amaç ne
Oynuyor ne amaci olcak.. sevmedigi kesinde
Bence bana taktı takıntılı biri olduğunu söylemişti ona istediği şeyleri vermiyorum ne olursa farketmiyor
Cinsellik pesindeyse belkide. boş ver uzak dur