İkimizde İstanbul'da yasiyorduk orada tanistik. Ben 4 ay önce İzmir'e geldim, ailemin tayini çıktı. Uzak mesafe iliskisi olarak sürdürmeye devam ettik. 1. yılımıza girdik.
Dün benden nu. de istedi.
"Hayır" dedim.
Beni engelledi hakaret etti.
Bugün yine mesaj atti.
Bende ona şunlari yazdim.
"Nude atmak bana göre normal bişey degil. Sürekli benden nude istiyorsun beni sevmediğini dusunuyorum artik konustugum arkadaslarim da öyle dedi" Bunlari yazdim ona.
O da beni engelledi benden ayrildi.
Beni sevmiyormus degil mi?
Böyle bir insana uzulmem gerekli mi?
Ergenligi hala atlatamamis.
Dün benden nu. de istedi.
"Hayır" dedim.
Beni engelledi hakaret etti.
Bugün yine mesaj atti.
Bende ona şunlari yazdim.
"Nude atmak bana göre normal bişey degil. Sürekli benden nude istiyorsun beni sevmediğini dusunuyorum artik konustugum arkadaslarim da öyle dedi" Bunlari yazdim ona.
O da beni engelledi benden ayrildi.
Beni sevmiyormus degil mi?
Böyle bir insana uzulmem gerekli mi?
Ergenligi hala atlatamamis.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer