Ondan önce hiç sevgilim olmadı, hiç öpümemeştip ama o geldi ve onunla bir sürü şey yaptım ayrılmak zorunda kaldım napıcam?

Sırf onunla bunları yaşadım diye barışiyim mi, her şeyimde ilkimdi ama karyier ve onun arasında kaldım, kariyerim seçtim ve onunla severek ayrıldık ilkim diye ona geri dönmeli miyim? Dönersem de çalışmama izin vermez...

Ondan önce hiç sevgilim olmadı, hiç öpümemeştip ama o geldi ve onunla bir sürü şey yaptım ayrılmak zorunda kaldım napıcam?
Cevapla