Efendi iyi bir çocuk olarak hayatimda hicbir kıza acılmadim zaten reddedilirim diye. Sizce doğru mu yaptığım?

İyi akşamlar. Ne düşünüyorsunuz haklı mıyım? İlerigörüşlü realist bir düşünce tarzı değil mi yaptığım şey?
Efendi iyi bir çocuk olarak hayatimda hicbir kıza acılmadim zaten reddedilirim diye. Sizce doğru mu yaptığım?
Cevapla