5 yıl önce babam öldüğünde yaşam biçimi kimse beğenmiyordu. Günlük 2 paket sigara, sık sık alkol , okulu aksatma; sabahlara kadar belirli bir grupla gezip tozma şeklindeki bu yaşam kendi tercihimdi. o dönem 21 yaşımdayken 19 yaşındaki erkek kardeşimin yumuşaktan başlayıp zamanla sertleşen tavrı ve kendisini aile reisi ilan edip koyduğu kural ve yasakları haliyle umursamadım. Güldüm geçtim ama o maalesef kaba kuvvetiyle uyguladığı son derece can yakıcı ve gurur kırıcı yöntemlerle beni onun sözünden çıkamaz hale getirdi. Zarar vermeden ama feci can yakarak cezalandırma amaçlı olarak uyguladığı şiddet beni adeta muma çevirdi. tam olarak nasıl bir ablası olsun istiyorsa o hale getirdi beni. Okuldan eve evden okula gidip gelen cici kız yaptı resmen. Mezun oldum çalışmaya başladım evden de ayrıldım ama hayatımı öyle kökten değiştirmiş ki artık dayak korkusu olmadan da ona çok ters hareket edemiyorum. Siz olsanız affedebilir miydiniz?
@Redamancy-4
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ne zor bir dönem geçirmişsin, okurken içim acıdı 🥺 Hak ettiğin sevgi ve destek yerine şiddetle karşılaşmışsın... Hiçbir iyilik bahanesi, kimseye şiddet hakkı vermez. Her insanın kendi seçimlerine saygı duyulmalı 💜 Affetmek büyük bir adım ama önce kalbindeki yaraları sarmak önemli. Kardeşinle yeniden sağlıklı bir ilişki kurmak istersen, mutlaka açıkça duygularını dile getir. Affedip affetmemek tamamen sana kalmış, kendini zorunda hissetme. Sen değerli ve sevgiye layık birisin 🤗 Kendine nazik ol, bunun zamanla iyileşeceğine inanıyorum.