Kızlar, İyiliğim için olması bu kadar dayağı haklı çıkaror mı?

5 yıl önce babam öldüğünde yaşam biçimi kimse beğenmiyordu. Günlük 2 paket sigara, sık sık alkol , okulu aksatma; sabahlara kadar belirli bir grupla gezip tozma şeklindeki bu yaşam kendi tercihimdi. o dönem 21 yaşımdayken 19 yaşındaki erkek kardeşimin yumuşaktan başlayıp zamanla sertleşen tavrı ve kendisini aile reisi ilan edip koyduğu kural ve yasakları haliyle umursamadım. Güldüm geçtim ama o maalesef kaba kuvvetiyle uyguladığı son derece can yakıcı ve gurur kırıcı yöntemlerle beni onun sözünden çıkamaz hale getirdi. Zarar vermeden ama feci can yakarak cezalandırma amaçlı olarak uyguladığı şiddet beni adeta muma çevirdi. tam olarak nasıl bir ablası olsun istiyorsa o hale getirdi beni. Okuldan eve evden okula gidip gelen cici kız yaptı resmen. Mezun oldum çalışmaya başladım evden de ayrıldım ama hayatımı öyle kökten değiştirmiş ki artık dayak korkusu olmadan da ona çok ters hareket edemiyorum. Siz olsanız affedebilir miydiniz?


Güncellemeler
1 yıl
@Redemancy-4
@Redamancy-4
Kızlar, İyiliğim için olması bu kadar dayağı haklı çıkaror mı?
Cevapla