Her seye çok mu geç kaldım arkadaşlar çok üzülüyorum nasıl yenmeliyim bunu?

Çok uzun tutmadan anlatmaya çalışacağım. Oncelikle 27 yaşımdayım, geçmişimde uzun ilişkim oldu bitti, babamın hastaligi vardı ona baktım, hiç pişman değilim. Iyi ki hep yanındaydım ve 6 ay önce babamı kaybettim. Şu an adalet bölümü 2. Sinifim dgs ye hazırlanıyorum bir mesleğim olsun kendi ayaklarımın üzerinde durayım diye, 3 yil oldu ayrılalı evlenmeyi düşündürecek biri çıkmadı karşıma. Her seye geç kalmış hissediyorum.
Her seye çok mu geç kaldım arkadaşlar çok üzülüyorum nasıl yenmeliyim bunu?
Cevapla