Her konuda geç kaldım, ne yapacağım bilmiyorum?

Artık odadan dışarı çıkmak istemiyorum hayattan nefret ediyorum. 18 yaşında olsam neyse de 25 yaşındayım yaşıtlarımdan her konuda çok gerideyim. Kaçıracak fırsatım kalmadı resmen. Millet şark kurnazı oldu onlar nasıl başarıyor da ben başaramıyorum bilemedim.

Güncellemeler
+1 yıl
Bu saatten sonra sadece uygun bir fırsatta yaşamıma son vermek istiyorum. Nefes aldığım her süreci mahvediyorsam neden yaşıyorum ki? Yaşayacaksam güzel yaşayaydım. Cevap yazan herkes hakkını helal etsin. Ben hakkım varsa helal ettim.
Her konuda geç kaldım, ne yapacağım bilmiyorum?
Cevapla