Az önce bi araştırma okudum asgari ücretli erkeklerin çoğunun sevgilisi olamıyomuş ve bakirlermiş sizce durum nasıl 🤔?

Bir Sosyoloji konulu dergide denk geldim, detayda şöyle diyodu" yoğun çalışma saatleri ve aynı ters orantılı aldıkları az maaş onları asosyal yapar sonuçta bi kız ortamı olamıyo çoğu üniversiteye de gidememiş ya da yurtta kalan kesim, bu kesimdeki erkeklerin büyük çoğunluğu hayat kadınına gitmemişse büyük oranda bakirdirler keza evlenemedikeri içinde 29 yaşında bile bakir görülebilir ' diyor. Bu konu baya ilginç ve ilgimi çekti açıkçası Türkiyenin bu kadar bitik olanaklar sunması sosyolojik ve ekonomik olarak mümkün müdür?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Güncellemeler
+1 yıl
Yani toplumun yarısı kadar erkek bireyin kızlarla bir sözlü ve fiziki iletişimi olamamış, yalnız yaşıyor bu da Türkiyeye neden cinselliğin Afrikası deniliyoru açıklamış olabilir.
Az önce bi araştırma okudum asgari ücretli erkeklerin çoğunun sevgilisi olamıyomuş ve bakirlermiş sizce durum nasıl 🤔?
Cevapla