Valla eşimin ayağına taş değimiyorsa hep ben hep bennn😅🥳

Valla eşimin ayağına taş değimiyorsa hep ben hep bennn😅🥳

Sayın üye;
Bu hatanın sizden kaynaklanmadığını biliyorum ama sistem uzun zamandır bir hata yaparak pek çok soruyu aslında kadın-erkek eşitliğiyle hiçbir ilgisi olmasa bile "kızlar bir adım öne" kategorisine atıyor ve sizin sorunuzu da oraya atmış. Halbuki sizin sorunuz apayrı bir kategoride olmalıydı.
Bu soru burada kaldığı müddetçe maalesef doğru kitleye yani sizin sorunuz gibi soruları görmek için eğitim kariyer kategorisine giren kullanıcılara ulaşamaz.
Sorunun sebebi siz olmasanız da çözümü sizde. Bu sorunun doğru yere taşınması adına eğer telefondan erişim sağlıyorsanız yapacağınız şey önce bu sorunun adresini kopyalamak ve yukarıda sol tarafta 3 adet yatay çizgi var oraya tıklayınca çıkan sayfada en aşağıda iletişim yazıyor oraya bu sorunun linkini açılan mesaj penceresine yapıştırıp açıklama olarak da bu soru yanlışlıkla kızlar bir adım öne kategorisine alınmış lütfen doğru kategoriye yani kişilik karakter veya sağlık kategorisine alınsın diye yazarak göndermek. Böylelikle hiç olmazsa sorun hedefe ulaşır diye düşünmekteyğm
Bunun için neden uğraşayım ki sitenin sorunu, sürekli biz mi düzelticez
Senin sorun hedefe kitleye ulaşsın diye
Çoğu çigtlere gereksiz ya da sıradan görünen bu uğurlama ve karşılama aslında evlilik bağını ksrşılık sevgiyi daha güçlendirdiğine insnıyorum. Bunu yapabilen çiftlete mutluluklar dilerim
Bende öyöe düşünüyorum.
Bence çok mantıklı 😄
Bir öpücük sadece romantik değil, “akşam seni bekleyen biri var” hatırlatması gibi… Stresi azaltır, yüzü güldürür, kalbi yumuşatır. Eve öpülerek dönmek de ayrı bir motivasyon.
Kısacası sevgi bedava vitamin, öpücük de günlük doz 🥳💋
Uzun yaşamın sırrı belki de bu kadar basittir hahahsj
Cevap
22Cevap
Evleneyim de ömrüm uzasın
Aynen hemen evlwnmem lazım , evlenene kadar ölmemeye çalış😅🥳
Hayatın adil olmadığının bir kanıtı daha. sırf başkasının eşi var diye benden daha uzun yaşıyor. sonra gel iyi düşün sdfdsf
Yapmangerekeni artık biliyorsun Barış🥳
Tabi ki de gidip insanları ayıracağım böylece onlarda bekar kalsın 😅🥳
Shshsjj sesli güldüm çılgın Türk
sdjsdjs Teşekkür ederim abla
Kesinlikle doğrudur çünkü mutlu ve kendini seven birisinin olduğunu hissederek güne başlaması güzel olur
Yaa işte mantıklı bir şey ayrıca
Tabii ben evli olmadığım için böyle bir durumum söz konusu değil
Bence alakası yok ben öpmüyorum ne saçında bir tek beyaz nede sağlık sorunu var maşallah diyim: )
😅😅
O zaman bende bir sıkıntı var :) @Leviathan_S işe giderken ve işten eve döndüğümde ben öpüyorum :)
Yahu oda olur sonuçta bir temes var yai, biz çok nurlu şeykeriz olur olurr🥳😅
bunu yazarken bile özledim onu. arayayım bakalım ne yapıyor.
Ara bir aşrkı söyle tabi
Mümkünse hepsi az yaşasın, gereksiz üretilen varlıklar yemin ederim ya :D
😅😅
Beni kimse öperek uyandırmıyor sevimsizim sanırım 😂😂
Sen yapıcan yav
Ben mi öpecem ben yapıyorken zaten yapar önemli olan ben yapmıyorken de yapması test ediyorum belki 🙄
😅😅
Trip yapmasana bana 😂😂
18 yıllık evliyim bir kez öyle ne uğurlandım nede karşılandım
Hiç mi
Hiç deyip haksızlık yapmayım ama bir hadi bilemedin 2 elin parmaklarını geçmez
Sigara ve alkolün zararlarını anca dengeliyoruz demekki sjsj
Hahaa evet , Allah bizi korusun ne nurlu varlıklarız
Ben bu kadar mükemmel bir ilişkinin olacağına inanmıyorum.
Ben yaşıyorum , bence bir çok kişi yapıyor bence bazı şeykeri abartmamamk lazım
Neyi mesela?
Yani işe uğurlamak da çok büyük bir şey değil herkes yapar
Peki bu ufacıcık şeylerle mi güzel oluyor evlilik
Rutinde evet, sürekli he rşeye rağmen lapıda uğurlayan eşini görünce erkekde de merhamet şevkat olur. Bu karlılıklı döbgü
Evliliğinizi birilerine anlatırken hiç korkmuyor musunuz nazar değer diye
Bu sitede herkes mutsuzluoubu anlatıyor, herkes körü şeyleri yazıyır ama hayat kötü şeylerden ibaret değil. Ne yi paylaşırsan o çoğalır. Güzel şeyleri paylaşırsan dahada artar. Bu hem dinen hem fizik kanunlarına görede böyle.
Tamam düşünceniz çok güzel hak veriyorum, fakat bir kaç senede mutluluğumu ne kadar kadar paylaşırsam o kadar nazarı çektiğimi işlerin kötüye sardığını gördüm. Sırf biz mutlu olmayalım diye her türlü kötülüğü yapacak insanlar var bu dünyada.
Çok mahrem şeyler tabiki anlarılmamalı birde düşince ve inanışda önemli. Siz paykaşınca nazar değer düşünceia var bilinaltınızda ve öyle pluyor. Benimd epaylaştıkça çoğalır düşünceia va röyle oluyor🤷♀️
Anladım teşekkür ederim 🙂
Bence mantıklı, bu yüzden eşi daha çok mutluluk hormonu salgılıyordur
Bence doğrudur sevgiyi hisseden hersey güzelleşir
Böyle avrat vardı da biz mi almadık? İşe gitmezse Saat 11’den önce asla kalkmayanlarla dolu ülke.
ilk sevgilime 8’de günaydın mesajı atardım 11:30’da cevap verirdi
Kahvaltı ben pek sevmem derdi serpme kahvaltıya çıkarırdım tabağı siler süpürürdü.
Hahaaa sonuöta gün içinde bir taneöpmesi kafi🥳
Sana böyle koca lazım hafta sonu pikniğe söz verir 11’de kalkar görürsün sonra 😂
Benimki ömrümü kısaltıyordu demek ki iyi ki bosanmisim
Hahaa şimdi daha kısa
Ömrümüz bile kadınların öpücüğüne göre değişiyor demek ki 😂
Tabiki öyle😅😅🥳
Erken gidecem bu gidişle.
Haha evlen ohalde
Olağan üstü hal kaldırıldı ki. Geç kaldım.
Kadınların yalanları bitmez 🤣🤣🤣🤣
Hadi oradan😅
Birileri buna inanıp evlenir ve hayatı mahfolursa hiç vicdan yapmaz mısın? Bence soruyu kaldır 🤣
Hiçte bile ya
Aslında sende biliyorsun gerçekleri ama evliliği mutluluk ve aşk olarak algılatman hemcinslerinin işine geliyor 😃 kadınlar üremek ve başkaları bana kötü gözle bakmasın ben sevişirken diye evlenir evlenmezsem evde kaldım korkusu vardır ve erkekler bizle evlensin diye bunu muhteşem şekilde gösterir 😃 ama evlendikten sonra her şey b Ka sarar cicim ayları bitince erkek korkunç bi borç öderken karısının çenesini çeker ve hanede huzursuzluk başlar çocuk varsa ayrılıkta zor 😄 gerçek bu işte 😉
Her evlilik için geçerli değil
Milyarda bir ihtimalin kendilerine geleceğini düşünmeleri yazık 🤣🤣🤣
Demek ki erken ölecem 😃
Ölme yav çözümü basit öğret hatuna
Sevgi herkese iyi gelir😎
Bwncede
O zaman bizim gidiş yakindir..:))
Yapacağını biliyprsun ohalde😅
Evet.. vasiyet hazırla.:))
Arkamızdan terlik atıyor bizimkiler.
Kimbilir neden , hep sizin suöunuz😅
Hepsi hepsi
Önemsenmek , memnuniyeti belli etmek insanı hep taze ve canlı tutar.
Mesaiye gidiş geliş saatlerimiz hiçbir zaman sabit olmadığı için genellikle tesadüfi karşılaşabiliyoruz ev içinde 😂
Güzelmiş
E tabi sevgi göstergesi 😅
Doğru bir araştırma.
Kıymetini bilene dünyada ki en güzel olay bu
Doğru olabilir..
Dopru yahu ihtimal yok
e heralde
Doğrudur ne güzel
Olabilir.
bence mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?