Yani aylik 160 bin kazanan bir erkek mesela,
Doktor kızı mi seçer yoksa sekreter kızı mı seçer?
Yani aylik 160 bin kazanan bir erkek mesela,
Doktor kızı mi seçer yoksa sekreter kızı mı seçer?
adam 100 bin kazanıyorsa 50-60 en fazla 70 bin geliri olan kadın bakar gibi düşün... Kişiden kişiye değişir... Ev hanımı kadın çekilmez çünkü kadınlar hipergamik ve tüm gün evde oturu eleştirmek çok kolay... Çalışmaktan çok dili çalışıcağı için ev hanımı mantıklı bir seçim değil. Varsa yoksa kafa şişirme ihtimali çok yüksek. Çalışınca da maskülenleşiyor... Mesela Doktor kadınlarla cinsel hayat düşünmez erkek... ya da pilot hostes gibi mesleklerde evlilik düşünmeyiz... o sektörde ki kadınlar ve erkekelrde evlilik düşünmez zaten... Kadınlar evlilik olgunluğunda değil erkekler de evlilik sorumluluğunu almaya istekli değil... İki tarafta farıkndalık geliştirdiğinde evleniyor zaten ama kadınlar da bu farkındalık 35-40 gibi ömrün bittiği erkekeğin bir kadınla evlenmesinin anlamsızlaştığı yaşlarda gelişiyor...
Çalişan kadin maskülen, ev hanimi boş, para kazanan baskın, kazanmayan paraci...
Siz bu kafayla tabi ki evlenemezsiniz
"Çalişan kadin maskülen," Anlamak istediğin gibi anlıyorsun... Mesleklerin ihtiyaçları vardır... Doktorsan erkekler gibi kesin ve ayırıcı kararlar vermen gerekir maskülen bir karaktere ihtiyaç duyarsın...
mesela öğretmen mağza-market kasiyeri parfümeri-kozmetik mağzaları gibi yerlerde çalışan kadınlar daha feminendir çalışmasına rağmen... Bazı meslekler kadınların kadın kısmını yok eder onu anlatmaya çabalıyorum... Hiç bir erkekte... bir erkekle aynı evde aynı yatağı paylaşmak istemez... Normal hormon ve mnetal sağlığa sahip ise...
Kadınlar istemiyor evlenmek... Erkekler en zor durumda bile orta yolu bulmak zorundadır. Kadınlar ise yapmıyıcam diyip kestirip atmaya yatkın. Bu yüzden biz erkekler düşündüğün kadar illa çalışsın illa çalışmasın demeyiz. karaktere göre değişir... Feminen karakteri vardır kadının çalışmasını istemez... Feminist kadın vardır çalışmasını isteriz... Feministliğin bedelini ödemeden feminen kadınların hakkını gasp etmesini istemeyiz... Dengeyi buluruz biz. Kadınların çoğunluğu feminst olduğundan feminen kadın olmadığından çalışan kadın makul olanıdır
"Yani aylik 160 bin kazanan bir erkek mesela,
Doktor kızı mi seçer yoksa sekreter kızı mı seçer?"
Bu adam çocuk istemiyorsa ikisiyle de evlenmez... Bir gelecek düşünmez... Çünkü zaten yüksek bir erkek her yerde bulur zaten... Benim maddi durumum iyi 28 yaşındayım. Evlilik aklımın ucuna gelmiyor mesela... Niye bir kadınla uğraşıyım onun beklentileriyle uğraşıyım. Yeterince para kazanan erkek çocuk istemediği sürece (Bizde çocuk istiyicek mekanizma yok ana-baba zorlamalı baskılamalı ancak öyle) evlenmek istemez 👍 Zengin otelci bir müşterim var. Adam 75 yaşında çocuk yaptı. 28 yaşında karısı var.75 yaşında 2 kız çocuğu oldu... Adam devamlı geziyor zaten. Adam 20 yaşında bu kadınla takılmaya başlamış çocuk olunca işte evlendiler. Para olunca kadınlar promosyon zaten... Seç beğen al istemiyosan alma.
Benim babam da annem ölünce 27 yaş küçükle evlendi. Babam zengindi. Uygun değilsiniz diyenleri dinlemedi. Taksi cagirmiş Kalp krizi geçirmiş kapida, kadin 40 dakika ambulansi aramamiş babam öldü. Kadın mirasi aldi şimdi o gün orada olan taksici ile sevgililer. Taksici kadindan 20 yaş kücük. Sence babam aldatilmadi mi? Sence kim kaybetti?
Öyle bir şey yapamaz... Bu adam zeki... 1 oğlu var yetişkin. Bu 20 lik karıyla ilişkiye başladığında anlaşmalı evlendi zaten öncesinde mal paylaşım dökümanlarını felan hazırladı... Bu adam bugün ölse sıkıntı yok kimin ne alıcağı belli... Kadının bile ne alıcağı belirlediler hukuken vasiyetler felan yazıldı... şu an 3 çocuğu var bu adamın. Vasiyet diye bir şey var. Adam vasiyet olarak hazırlayıp avukatına verse o kadın bunu yapsa bile mal alamazdı kafasına göre...
🤣🤣🤣 ben avukatim. Ufak at. Hep üfürüyosun. Hukuken eşin miras hakki azaltilamaz. Evlilik sözleşmesi miras hakkini ortadan kaldiramaz da. Her halukarda 1/4 kadinin.
Nasıl avukatsın sen öyleyse? kadının alıcağı şeyleri ayarlanmış diyorum adam. vericeğini vermiş zaten oğluna tapu olarak vs. Ondan sonra evlendi diyorum... Ayrıca avukat kadınlar evlenemiyor. ilk okul arkadaşım var ahsen... Kızın boyu var babasının parası var kariyeri var evlenemedi... Avukat kadını kimse istemiyor (Ki değilsin bence.) Adamın kendi avukatları var danışmıştır nasıl ederim nasıl yaparım diye ben değilim adamın avukatı.
🤣🤣🤣 evlenmeden verdiyse bilemem ama evlendikten sonra verdiyse hepsi iptal edilir o tapularin. Avukat kiz seçicilikten evlenmemiştir sizin gibi yokluktan değil 😂
Şu uslubunla senin bulamamanı açıklıyor. Birisini yanlızca mesleği için seversen hafta içi geçinirsin hafta sonu da boşanırsın...💅
Kızın çıktığı yattığı vardır illa ki... bazen reels atıyor birileriyle... Mesele o evlilik masasına oturtacak adam bulmak... Güzel kadın da olsan o masaya oturtmak ayrı kadınlığını kullanarak 1-2 hafta takılmak ayrı şeyler anlıyana 💅👑
Istesem benimle evlenmek için can atanlar var ama ben kendime onlari uygun bulmuyorum. Sen de kizlar bulamiyor mu saniyorsun? 😂 size göre nefes alsin yeter tabi
"Istesem benimle evlenmek için can atanlar var ama " sonda yazdığın ama şu: Talibimmiş gibi yapanlar var ama vermemi istiyorlar verirsem de evlenmiyicekler zaten. Yoksa ortalama 40-50 bin geliri birini bulduğun an öpüp başına koyar kötü alışkanlığı olmıyan düzgün amacı evlenmek olan gözü aşnada fuhuşta olmıyan birinin.
Talibi çıktığında 28+ kızın talibini reddedtmesinin 1-2 sebebi olabilir.
1-) Gold diggerdır (lüx düğün nikah kınalar altınlar mehirler şunlar bunlar felan hepsi bu gurupta)
2-) Beyni az çalışıyordur.
3-) Zamanı olduğunu ve ilerde daha iyilerinin geliceğini sanıyordur ☺
🤣🤣🤣 40 50 bin mi? Benim kiraya verdiğim evimin aylik getirisi 60 bin. Yani sana göre nefes alsin yeter diyoruz ama kimse bizi almiyor 😂 sen anne sütü olmadan mı büyüdün çok merak ediyorum. Bu zeka geriliğinin sebebi ne? Nerde yaşiyorsun sen?
Bu zeka geriliğinin sebebi ne? Nerde yaşiyorsun sen?
O zaman bana bir 100 lük hayırda bulunsan çok koymaz sevgili arkadaşım madem para gırla var sende 100 bin ateşlersin artık şu fas fakir boy firendine 😉 Hadi bakiyim madem senin için sadaka parası bile değil 😂 Görelim kürkünün kalınlığını.
Dilenciye bak 😂 hayatinda zengin görmemiş hayali 100 bin. Git Acunu yoldan çevir bakalim sana 100 tl verecek mi? 🤣🤣🤣
Bende bu yanıtı bekliyordum 😐 Tek acıdığım şey ruhun asla huzur bulmuyucak. Aynı şu an ki gibi hep arayış içinde olucaksın ama sussuzluğunu gidericek şeye asla kavuşamıyıcaksın. Çünkü kavuşmanı engelleyicek kişi ta kendin olucaksın her defasında... Akıllı bir kadın oslaydın bu hallerde olmazdın. burada yalancıktan oyun oynuyorum dalga geçiyorum diye bana bu lafları eden birinin evlenme şansı yok...2 hafta dayanmazsın ciddi biri karşısında takılınıcak ya da uzak durulucak kadın diye mimlenicek tipsin. Senin gibileri eziklememe gerek bile yok çünkü zaten bir hiç olan bir tipsin 💅
Psikolojiden az çok anladiğim için seni anliyorum. Içindeki eziklik ve eksiklik duygusunu yansitmaya çalışıp kendi acını azaltmaya çalışıyorsun ama hayatın gerçekleri buz gibi hep karşında olacak. Inkar çözüm değil. Yetersizsin ve bunu duymaya tahammülün yok. Muhtemelen hayatın boyunca hiçbir kız seni kabul etmedi bu nedenle kızgın ve öfkelisin. Ümitsizsin.
Çok bildiğini sanmıya devam et... çok önemsedim yorumu emin ol 💅
Kiz ojelerini mi attın sen? 🤣🤣🤣🤣 French manukür mu? Nerde yaptiriyon söyle de biz de gidelim
Canım merhaba 😊 Güzel ve derin bir soru sormuşsun aslında 🧐
Erkekler arasında buna net bir cevap yok. Bazı erkekler için sosyal statü ve meslek çok önemli oluyor, “doktor kızı” kulağa daha prestijli gelir mesela. Bazıları içinse karakter, anlayış, uyum ve dış görünüş daha öne çıkıyor, mesleğe pek takılmıyor.
160 bin kazanan biri için para zaten problem değil. O yüzden çoğu zaman şuna bakar: “Bu kızla konuşabiliyorum mu, beni anlıyor mu, huzur veriyor mu, birlikte hayatı taşıyabilir miyiz?” 🫶
Doktor kızı da seçebilir, sekreter kızı da. Ama seçimin asıl sebebi meslekten çok kadınla kurduğu duygusal ve zihinsel bağ olur genelde. Statüye tapan da var maalesef ama hepsi öyle değil.
Sen kendini geliştir, ayaklarının üzerinde dur, mesleğini sev ve özgüvenini koru. O zaman zaten senin değerini gerçekten gören biri hayatına girer. Kariyerde de ilişkide de temel nokta bu 💪✨
Cevap
9Cevap
Hangisine aşıksa onu seçer. Bu kadar basit. Bunlar kafa yakan sorular. Bende yeni yıl kazancımı bilmiyorum ama 160 olabilir. Eşim ticaretle uğraşıyor hiç kazanamadığı bile oluyor. Dünyaya tekrar gelsem yine onla evlenirdim
Eskiye kıyasla daha yüksek statüye bakarlar bizde aynı zaten bu zamanda ya memurla evleneceksin ya çiftçiyle ya da iş insanı yatırımcıyla falan
Eğer aşık değilse işin içine mantık girerse tabi ki doktor
Doktor kızı "seçecek" erkeğin de doktora denk bir meslekten olması gerekir, çok takılmasınlar yani 🙃
Esc seçerken fiyata ve genç olmasına bazende zayıf ince bacaklı olmasına bakarım
Eş seçerken?
Aylık gelirim 160 Bin olsa kesinlikle ev kızı ya da 50-60 bin maaşı olan birisiyle evlenmem. Aylık gelirim 160 Bin olsa Türk kızıyla evlenmem.
Siz ruscu sunuz zaten
Hayatımın son 5 senesinde Rus kadının önemini daha iyi anladım inan ki.
Ruslari tanimasak inanacaz. Sahi onlardan da bekaret sadakat bekliyor musunuz yoksa b7nlar turkten mi beklenen şeyler
Her Rus kadının siz evlilik dışı ilişki yaşadığını mı sanıyorsunuz? Rus kadınlarının adları çıkmış ama hepsi öyle değiller. Kaldı ki Türkiyede ki kızlar da artık Rus kadınlarından beter durumdalar.
Ruslarda ahlak yoktur. Onlarda zina serbest. Ayip sadece hepsi bu. Gayet kolay yapiyorlar. Arkadaşi memlekete gidince gizlice arkadasinin kocasiyla yatan insanlar ruslar. Evli kadinlar komşu adamlara göz süzüyor
Kaç tane Rus tanıdın ya da kaç Rus la muhabbetin oldu? Çevremde bir kaç arkadaşımın eşleri kimisi Rus kimisi Ukraynalı kaldı ki bu kişiler bekarete takıntılı insanlardı.
Çok tanidim çevremde rusyada yaşayan çok kişi var. Hepsi ayni şeyleri anlatiyor. Gördüklerim de öylw
Türkiye de durum çok mu farksız?
Alakasi yok
Alakası çok var, sadece sen bu duruma konduramıyorsun. Artık kızların avrupa özentiliğinden dolayı çoğu evlenmeden cinsellik yaşıyor, sözde bakire olanlarda ise bir ata sözü var. Tokmağın değmediği yer kalmamış ama davul hala sağlam.
Kendinden mi biliyorsun? Çevren neyse hep onlari görürsün
Bu site yetiyor.
Bu site sence toplumun bagirsaği değil mi? 😂 çoğunluk yani
Kendi ağızınla itiraf ettin.
Adamın vizyonuna bağlı. Kendisi eğitimliyse eğitimli ister
Yani ben evlenirken bakacağım şey Öncelikle dini olması lazım ve uyumlu oluyor muyum ona bakmam lazım sıkıntı çok önemli değil zaten Benim eşim çalışmamalı
Artık bu devir için her şeye bakıyorlar maalesef
Kimin bacaklari daha güzelse
Eskort seçerken okuyorum bende
Allah kimi verirse o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?