Erkeklerinde yorumlaması daha aydınlatıcı olur. Beni görmek için mi geliyor yoksa arkadaşını mı?

Ayrılalı 2 ay oldu ve son 3 haftadır hergün iş yerimin karşısında ki çiğköfteciye geliyo ve arkadaşlar iş yerim ful cam yani dışardan içerisi bariz görülüyo ama benim görüş alanıma girmiyo onu göremiyeceğim bi köşede oturuyo sigara içeceğinde de dışarda sırtını dönüp oturuyo. Bu ne için hergün karşıma geliyo, erkekler arkadaşının yanına hergün gelir mi ve benim tam karşıma gelir mi?
Erkeklerinde yorumlaması daha aydınlatıcı olur. Beni görmek için mi geliyor yoksa arkadaşını mı?
Cevapla