Erkek kankam gece gece 'beni ne olarak görüyorsun' diyorsa hoşlanıyor mu, arkadaşça mı soruyor?

Bir erkek kankam var, bana kanka falan diye hitap ediyor. 6 aydır da aramız bozuktu, çocuk aniden tüm kinini, soğukluğunu kenara bırakıp eskisi gibi davranmaya başladı. Çok sevdiğim birisi olduğu için bu 6 ay sürecinde kendim belli etmesem de hep destekleyip, yanında olup önemsedim. Ben bunu belli etmediğimi sanarken aslında onun her şeyden haberi varmış. Aniden gece 1-2 sularında konuşurken ben emin olduğum insanları kolay kolay bırakmam dedim, o da "Beni ne olarak görüyorsun?" diye sordu. Bu sorunun arkadaşça sorulma ihtimali ne kadar? Çünkü sohbetin devamında nasıl yani diye sorduğumda "Benden vazgeçmeme sebebin neydi?" diye sordu. Ben de şakaya vurup konuyu kapattım. Bu soru ne amaçla sorulur?
Hoşlanıp hoşlanmadığımı öğrenip mesafe koyacak
Kendisi de aklında benle ilgili bir şeyler düşünüyordur
Arkadaşça sormuş ola bilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Erkek kankam gece gece 'beni ne olarak görüyorsun' diyorsa hoşlanıyor mu, arkadaşça mı soruyor?
Cevapla