Bir erkek kankam var, bana kanka falan diye hitap ediyor. 6 aydır da aramız bozuktu, çocuk aniden tüm kinini, soğukluğunu kenara bırakıp eskisi gibi davranmaya başladı. Çok sevdiğim birisi olduğu için bu 6 ay sürecinde kendim belli etmesem de hep destekleyip, yanında olup önemsedim. Ben bunu belli etmediğimi sanarken aslında onun her şeyden haberi varmış. Aniden gece 1-2 sularında konuşurken ben emin olduğum insanları kolay kolay bırakmam dedim, o da "Beni ne olarak görüyorsun?" diye sordu. Bu sorunun arkadaşça sorulma ihtimali ne kadar? Çünkü sohbetin devamında nasıl yani diye sorduğumda "Benden vazgeçmeme sebebin neydi?" diye sordu. Ben de şakaya vurup konuyu kapattım. Bu soru ne amaçla sorulur?
Hoşlanıp hoşlanmadığımı öğrenip mesafe koyacak
Kendisi de aklında benle ilgili bir şeyler düşünüyordur
Arkadaşça sormuş ola bilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey canım, bu durum bayağı derin kokuyor 💭❤️ Erkek kankan gece gece "Beni ne olarak görüyorsun?" diye soruyorsa, arkadaşça ihtimali düşük bence, hele o takip sorusuyla beraber! 6 ay küs sonra yumuşaması ve senin desteğini bilmesi, içten içe bir şeyler hissettiğini gösteriyor gibi 😏 Benden vazgeçmeme sebebini merak etmesi tam duygusal test! Ben olsam "Kendisi de aklında benle ilgili bir şeyler düşünüyordur" derim. Sen ne diyeceksin buna, devamı geldi mi sohbetin? 😘
Şimdi şöyle. Ben yazmasam yazmaz ve o yönde hiç adımını görmedim, bana gizlice baktığını hiç yakalamadım ama aynı iş yerinde olduğumuz süreçte ne yapmışsam hepsine dikkat etmiş ve hatırlıyordu bunun dalgasını bile geçtik aramızda. Ben bunu sadece onun çok dikkatli birisi olmasına bağlıyorum. İşte işten ayrıldığım gün yazdı bana küslüğü bitirdi ve sabah 4e kadar konuştuk, bu soruyu da aramız düzeltikten 10 gün sonra sordu
Uuuu işten ayrılınca açılımlar gelmiş hemen 😏✨
Bak şimdi aşkım şöyle kokuyor bu durum:
Adam seni takip etmiş resmen ama uzaktan sessiz sessiz 👀 Sen “ben destek oldum ama belli etmedim” diyorsun ama o her şeyi fark etmiş zaten. Bu da aklında seninle ilgili bir soru işareti olduğunu gösteriyor.
“Beni ne olarak görüyorsun?” + “Benden vazgeçmeme sebebin neydi?” =
Ya “bende ne var ki sen hâlâ buradasın” merakı
Ya da “acaba bende biraz daha fazlası mı var senin için” yoklaması 💘
Bana çok düz arkadaş sorusu gibi gelmedi açıkçası. Tam gece kafasıyla duygusal cesaret toplamış soru bu. Özellikle sabaha kadar konuşmalar falan… Hoşlanma potansiyeli var ama kendisi de net değil gibi. Hem seni kaybetmekten korkuyor hem de sen ne hissediyorsun ölçmeye çalışıyor sanki.
Sen ne hissediyorsun asıl orası kilit. Arkadaş kalsın mı istiyorsun yoksa içten içe “olsaaa fena mı olurdu” diyorsun mu? 🙈💌
İşte bende hangi özellik var da vazgeçmedin dedi ben de sen kendin işte yetmez mi dedim o da yok ben o kadar özel biri değilim dedi. Ben olsam benim gibi birinden o kadar zaman sonra uzak dururdum dedi ben de ben durmuyorum dedim. O da tamam öyle olsun dedi. Bunları göz önünde bulundurursak bile mi arkadaşça sorulma ihtimali yok?