Bir erkeğe seni görünce mutlu oluyorum belki sen bana iyi geliyorsun denir mi? Size dense nasıl karsilarsiniz?

Ben onu kaç senedir tanıyorum ve beli bisekilde mesafeli davranıyorum bu hafta onun şehrini gezdirevek bana ona laf arasında moralim bozuk seni görünce mutlu oluyorum belki sen bana iyi geliyorsun desem uygun olurmu?
Ve ben sadece değer verdiğim insanın yanında saçmalıyorum gibi şeyler demem uygun düşer mi?
Yani siz ne düşünüyorsunuz? Amacım altan altan onu tavlamak çünkü ona hala aşığım. Ama çaktırmadan yapmak istiyorum bunu. böyle altan lafı vererek?
Güncellemeler
+1 yıl
Beyler biraz daha fazla yoruM yapsaniz keske.
Bir erkeğe seni görünce mutlu oluyorum belki sen bana iyi geliyorsun denir mi? Size dense nasıl karsilarsiniz?
Cevapla