4 gündür konuşmuyoruz ayrıldık mı nasıl anlarım veya ailesini silmeli miyim?

En son bir tartışmamız oldu. Şifresini bana vermişti. Mesajları okuduğunu anlarsam 1 hafta konuşmam dedi. Ben de okudum dedim kavga ettik ve uyuduk. Bugün 4. cü gün oldu yazmadı ve aramadı. Sabah profil resmini değiştirdi normalde bizim için anlamı olan çizgifilm karakteriydi. Ben de numarasını sildim onu görünce. Ayrılıyorum falan demedi ama ne yapmalıyım? Ablası , kardeşi ekli bende onlarla da konuşmadım.
4 gündür konuşmuyoruz ayrıldık mı nasıl anlarım veya ailesini silmeli miyim?
Cevapla