Arkadaşlar benim 4 yıllık bir ilişkim var. Bu zamana kadar inişli çıkışlı olduğumuz zamanlarda oldu ama asla birbirimizi bırakmadık. Ama terkedildim. Onun çok üstüne gittiğimi söyledi ve bir konu yüzünden onu suçladığımı düşündü beni bıraktı ve engelledi. Sonrasında ben annesiyle konuştum, annesiyle konuştuktan sonra engelimi açtı. Bugün için buluşmak istedim kabul etmedi. Ayrılmış olsakta istediğim zaman yazabilirmiyim diye sordum hayır dedi ve engellemekte tebtit etti yeniden. Bende 4 yılın hatrına bunu yapmamasını ve acı çektiğimi söyledim oda bir şey yapmıyorum yazmış. Bende bu cevaba yanıt olarak ayrilmis olsakta bana yasattigin gunler icin tesekkur ederim dedim ve goruldu atti.
Numaramı silmemiş paylaştıklarıma bakıyor. Arkadaşlar 5 gündür ayrıyız. Sizce bir umut ışığı var mı kendimi çok kötü ve yalnız hissediyorum.
Sizce geri dönermi?
Bu arada sevgilim aslan burcu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer