Ayrılıp barıştığımız bir ilişkim var. 5 gündür ayrıyız geri döner mi?

Arkadaşlar benim 4 yıllık bir ilişkim var. Bu zamana kadar inişli çıkışlı olduğumuz zamanlarda oldu ama asla birbirimizi bırakmadık. Ama terkedildim. Onun çok üstüne gittiğimi söyledi ve bir konu yüzünden onu suçladığımı düşündü beni bıraktı ve engelledi. Sonrasında ben annesiyle konuştum, annesiyle konuştuktan sonra engelimi açtı. Bugün için buluşmak istedim kabul etmedi. Ayrılmış olsakta istediğim zaman yazabilirmiyim diye sordum hayır dedi ve engellemekte tebtit etti yeniden. Bende 4 yılın hatrına bunu yapmamasını ve acı çektiğimi söyledim oda bir şey yapmıyorum yazmış. Bende bu cevaba yanıt olarak ayrilmis olsakta bana yasattigin gunler icin tesekkur ederim dedim ve goruldu atti.

Numaramı silmemiş paylaştıklarıma bakıyor. Arkadaşlar 5 gündür ayrıyız. Sizce bir umut ışığı var mı kendimi çok kötü ve yalnız hissediyorum.

Sizce geri dönermi?

Bu arada sevgilim aslan burcu

Ayrılıp barıştığımız bir ilişkim var. 5 gündür ayrıyız geri döner mi?
Cevapla