Gelinler her saygısızlığa katlanmak zorunda mı?

Merhaba, 5 aylık evliyim onun öncesinde eşimle 1.5 senelik bir nişanlılık dönemimiz oldu. Nişanlılığın ilk zamanları kayınvalidemle iyi anlaşıyorduk daha sonrasında ufak tefek şeyleri dahi sorun haline getirip eşimi bana karşı doldurmaya ve bizi ayırmaya çalıştı biz birbirimizi sevdiğimiz için ben her şeye sessiz kaldım saygımı bozmadan bu süreci atlattım ve evlendik. Evliliğimizin ilk haftalarında daha kayınvalidemin kıskançlık krizleri başladı hala daha da devam ediyor , evine her gittiğimizde beş karış suratla bizi karşılıyor evinden çıkana kadar da sürekli laf sokarak ortamı geriyor , bende bu zamana kadar susmanın bi faydasını görmediğim için artık bazı şeylere sessiz kalmamaya tavrımı belli etmeye başladım. En son kayınvalidem eşimi arayıp , bana olan sevgini çaldı gibi bir cümle kurmuş eşimde hep haklı olduğumu yinede bu zamana kadar annesine karşı saygımı hiç bozmadığımı bildiği için çok zoruna gitmiş ve tartışmışlar. Zaten daha önceki olaylardan dolayı da kendisinden çok soğumuştum ama bu cümleden sonra nefret ediyorum. Eşimin annesiyle görüşmek istemiyorum eşimde bunu onaylıyor. Bir gelin olarak bu cümleyi duysanız ne hissederdiniz?
Gelinler her saygısızlığa katlanmak zorunda mı?
Cevapla