Gelinlere neden kına yakılır?

Evet, geleneksel olarak kına yakılıyor ama nedenini bilmiyorum. Neden?
Gelinlere neden kına yakılır?
Nana açıkçası "kurban etmek" gibi geliyor..
Kurban Bayramı öncesi, kesilecek olan koyunu da kınalıyorlar ya.. o yüzden onunla bağlantı kuruyorum.
Kız evden gidiyor anlamında da..
Sizce nedeni ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soruu
Gelinlere neden kına yakılır?
Cevapla