Yoğun Olarak Yalnızlık Duygusu İçindeyim Bu Nasıl Geçer?

Yalnızlık duygusu, istek dışı yalnız kalmak sonucunda ortaya çıkar. Yalnızlık çeken insan terk edilme, dışlanma, depresyon, güvensizlik, umutsuzluk, anlamsızlık, değersizlik ve kızgınlık duygularıyla doludur. Kendisinin hiç kimsenin sevgisini hak etmediğini düşünür, bu yüzden de sosyal hayatta zorluk çeker. Kızların beni reddetmesi beni bu hale getirdi hep susuyorum, zorunlu olmadıkça dışarı çıkmak insanlar ile karşı karşıya gelmekten sakınıyorum. Kimse beni istemez diye düşünüyorum. Bu duygu nasıl geçer?
Yoğun Olarak Yalnızlık Duygusu İçindeyim Bu Nasıl Geçer?
Cevapla