Sevgilim aldattığı için terk ettim.
hiç bir ilişkim düzgün gitmedi. 6 senem çöp oldu. Tanıştıklarım ya yalancı ya evli çıktı.
adam akıllı birini bulamadım, fazla bir şey istemiyorum aslında, bir çay bir güzel manzara..
Sevgilim aldattığı için terk ettim.
hiç bir ilişkim düzgün gitmedi. 6 senem çöp oldu. Tanıştıklarım ya yalancı ya evli çıktı.
adam akıllı birini bulamadım, fazla bir şey istemiyorum aslında, bir çay bir güzel manzara..
Ucundan kıyısından benzer durumdayım ama giden en azından sadece toplamda kabaca bir sene oldu. Kadınlara karşı hassas yaklaşmamak gerektiğini anladım. Üzeceksin arkadaş. Erkeğide süründüreceksin başka bir şekilde yaranamıyorsun. Birisine iyi olduğun kadar sana kötü oluyorlar. Durman gereken çizgileri bildikten sonra daha mutlu oluyorsun, hadi mutlu olmasan bile çizgin belli olduğu için daha az üzülüyorsun ve eski hayatına adapte olman uzun sürmüyor.
Cevap
8Cevap
Bence arkadaş edinin geçer
Geçmiyor o yorgunluk.. yeni birini tanımak bile bi süre sonra başlı başına yorucu bi hal alıyor…
Tanışamıyorum bile
Gecmeyecek yalnizlik bir kambur gibi sirtinda yuk olur insana ve yordukca yorar o yuzden her daim guclu olmak gerekir guclu oldukca alisiyorsun
Bir çay bir guzel manzara verirdik ama cebimiz delik
bu söylediğin şey yani çay ve manzara anadolu kavagında var
Eğer istersen tanışmak isterim ne dersin tanışalım mı 🙃
Tanışmaya gücüm yok
Neden ya
Gel tanışalım işte
Yorulmaktan yoruldum
Yormam ve üzmem seni merak etme 🙂
Terk etmeseymişsin keşke bazen hataya düşebiliyor insanlar..
Beni ara aynı derdim var bir birimize yaren oluruz
bende yeni ayrıldım kanka zor valla
6 senelik miydi ilişkiniz
Evet
Bazen diyorum bana nasıl bunu yapar, bazen diyorum ki iyi ki bitti leş bi insandı, bazen kendimi suçluyorum, bazen onu suçluyorum, bazen de başından belliydi ben görmedim diyorum. Çok karışık
İnşAllah, sana da geçmiş olsun..
Sosyalleşerek ya da yeni hobi
Aşk lükstür
Hayat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?