Yalnızlığa alıştım ama bazen çok bunalıyorum ne yapabilirim?

Hiç kimseyle konuşasım yok kim giderse gitsin zaten kimse olmuyor hep yalnızım bir türlü anlayamıyorum niye böyle
Yalnızlığa alıştım ama bazen çok bunalıyorum ne yapabilirim?
Cevapla