19 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı neden kimse inanmıyor?

Hangi erkeğe bunu söylesem inanmıyor. Neden inanmıyorlar? Kendi tercihimle ergenlik ilişkisi yaşamak istemedim karakterli düzgün birisini arıyorum ama çevremde böyle birisi yok o yüzden sevgili yapmıyorum sevgilimin olmaması ve düzgün birisini beklemem saçma mı?
19 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı neden kimse inanmıyor?
Cevapla