18 yaşındayım ve daha önce hiç sevgilim olmadı, herkesin var. Sizce neden olabilir?

18 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı.
Biliyorum bunu dert etmem bile saçma ama neden acaba diye bazen düsünüyorum.
Kuzenim mesela benden bir kaç yas küçük ve bana sevgililerini anlatıp duruyor. Gözüme sokmaya çalışıyor sanki. Bak benim var, senin yok gibisine. Bu devirde herkesin sevgilisi olmuş gibi geliyor bana. Seçici olduğumu düşünüyorum, evet. Önüme gelen herkesle sevgili olmam. Belki bundandır, bilmiyorum.
Aynı durumda olan var mı? Ve sizce bunun nedeni ne olabilir?

18 yaşındayım ve daha önce hiç sevgilim olmadı, herkesin var. Sizce neden olabilir?
Cevapla