24 yaşındayım hiç sevgilim olmadı buna kimse inanmıyor anormal bir şey mi ki?

25 yaşındayım

Bir yıl sosyoliji okudum sonra fizik bölümü okudum şu anda tıp fakültesin de birinci yılım bitti

Kapalı bir kızım ama öyle çok muhafazakar olduğum söylenemez

Hiç sevgilim olmadı flört vs oldu da

Arkadaşlarım annem de dahil kimse inanmıyor

Annem tıp fakültesini sevgilim var ve doktor diye düşünüp okuduğumu düşünüyor o kadar vahim yani

24 yaşındayım hiç sevgilim olmadı buna kimse inanmıyor anormal bir şey mi ki?
Cevapla