Kendini sürekli olarak sizin eski sevgilinizle kıyaslayan ya da eski sevgilinize yaptıklarınızı kendisine yaptıklarınız ile kıyaslayan sevgiliye karşı tavrınız ne olur?
Kendini sürekli olarak sizin eski sevgilinizle kıyaslayan sevgiliye karşı tavrınız ne olur?
Eski sevgilime kıyasla daha "adam gibi adam" olduğunu söylerim. Kendini yetersiz hissediyor ki sürekli olarak eski sevgilimle kıyaslıyor kendini. Bu yetersizliği, güvensizliği aşmasına yardımcı olurdum. Zira her bakımdan eski sevgilimden daha aşağıda olan biriyle birlikte olmam. Haliyle şu anki sevgilimde benim için en iyi tercih olacaktır. Bunu kendisinin de farkına varmasını sağlamaktan başka bir yol gelmiyor aklıma.
Yaşanmış bitmiş bi olayın sürekli gündeme gelmesi beni bunaltır, rahatsız eder. Bir iki kez uyarırım hala devam ederse de herkes kendine yoluna der önüme bakarım
Şimdiye kadar beni eski sevgilisiyle kıyaslayan bir sevgilim olmadı, değerimi biliyorum ve çok iyi sevişiyorum. öte yandan sevgilim bana eski sevgililerinden daha iyi olduğumu söylüyor
Bunu neden yaptığını anlamaya çalışırım önce. Ben sebep olmadıysam kendine çeki düzen vermesi için uyarırım. Gereksiz kıskançlığa tahammülüm yok çünkü. Hayatımdan çıkardığım insanı hayatımdaki insanın kıskanması kadar saçma bir şey olamaz.