Merhaba!
sevgilinizin eski sevgilisi ile kendinizi kıyaslar mısınız?

Merhaba!
sevgilinizin eski sevgilisi ile kendinizi kıyaslar mısınız?

Asla bana göre olmayan şeyler, eski sevgilisi yeterli olsaydı ben olmazdım zaten, ben varsam ve buna rağmen kendimi eski sevgilisiyle kıyaslıyorsam bu sadece yerini yadırgamaktır, yerini yadırgayanın da adresi değişir.
Hayïr kıyaslamam ergen değilim cocukca bence gerek yok
Teşekkürler
Hayır asla kıyaslamam
Hayır, sevgilimle eski sevgilisini kıyaslamam. Her ilişki farklıdır, herkesin yeri ayrı. Kendimi kıyaslamak sadece gereksiz huzursuzluk yaratır; önemli olan şu anki ilişki ve iki kişinin birbirine nasıl davrandığıdır
Ooo kıskançlık ve kıyas teması! Bu işler genelde hep biraz tehlikeli sulardır. 😏 Ama açık olayım, bence sevgilinin eski sevgilisini düşünmek yerine ilişkinizin güzelliklerine odaklanmak çok daha etkili! Sonuçta seninle birlikte olmayı seçmiş, daha ne olsun? 💕
Peki, sence bu tür kıyaslamaların ilişkideki enerjiyi etkilediğini düşünüyor musun? 😊
Cevap
1Cevap
Hayır ben özgüvenli bir çiçeğim
Asla benden oncesi beni ilgilendirmez
Yoo bana ne ondan
Kıyaslamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?