Bence bu soğuklarda içlik giyilmeli , adı üstünde içlik içinde olacak dışardan kim görüyor ki Benim eşim hep giyer siyah renk , hiç te oyle hayalleri falan yıkacak bir şey değil Aksine ben yakıştırıyorum derli toplu oluyor dışarda iyi olur üşümez.
Yahu adam hasta mı olsun, kışın tabii ki içlik giysin birde hasta bakamam. Allah'tan bu yazdıklarımı oğullarım görmeyecek 🤣🤣 ben küçükken bebekken onlara kilotluçorap giydiriiyordum, Allah'tan hatırlamıyorlar ve bilmiyorlar 🤣🤣 kışın onlara siyah termal taytlardan giydiriyorum kavga kıyamet 😅 Benim için mahsuruolan bir durum değil...
Yani cezbedici bir şey değil ama sevgilim giyse normal karşılarım. Herkes sıcak iklim bölgelerinde yaşamıyorki özellikle Türk öğrencilerden kuzey ülkelerine okumaya gidenlerde çok görülüyor bu durum.. :) Termal taytlar, içlikler... Hayır diyen kızlar da muhtemelen kara kışta beli açık gezen sıcakkanlı kişilerdir :D
Guzel gorunmedigini bildiğim icin esime resimdeki iclikten almıştım birkac tane. Sicak tutar diye kış boyu onu giymesini isterdim. Hem hasta olmasın hem benim aklim kalmasin 🤣🤣
Soğuk cuma günlerinde biz erkeklerin handicapidir. Sabah evden çıkarken ulan bu akşam bir olay olur mu acaba dersin giymiyeyim boş ver dersin kıçın dona dona işe gidersin. Akşam eve boş gelirsen dünya kadar kendine söylenirsin...
Sadece kışları çok soğuklarda altıma içlik giyerim. Kızların benimle sevgili olma ihtimali ne kadar avantajlı bilemem. (Eskişehir'in ayazı ve soğuğu en az Ankara kadar üşütüyor.)
İçlik giydiği için sevgili olmazdım elbette ama sevgili olduğum kişi giyiyorsa sorun etmezdim. 😄 Hem fena mı, görüşlere bakacak olursak kimsenin ilgi odağı olmaz. 🤭
Ben motor kullanıyorum bir süre sonra giymek zorunlu oluyor. Kayakçıların giydikleri termal içlikler var onları kullanıyorum. İster olsunlar ister olmasınlar pek umursamam.
Hayır ya hiç güzel durmuyor alt Zaten yarıya kadar etek gibi böyle geniş duruyor. Muhteşem bir fiziğin içine bile ediyor... Onun yerine siyah ve gri eşofman daha daha güzel